פינוק אמיתי לחובבי בשר

בוא נודה באמת – בשר זה הרבה יותר מאוכל. עולם הבשר כל כך מגוון וטעים, שאצל אנשים מסוימים בשר הוא כבר ממש תחביב. הם קונים בקצביות המובחרות ביותר את הבשר האיכותי ביותר, יודעים להכין את הבשר שלהם למידת העשייה הרצויה, ומודדים את הנתח באמצעות מדחום. עם גריל גז לבית, תוכלו לקחת את התחביב שלכם לשלב הבא.

 

קחו את התחביב שלכם צעד אחד קדימה

חובבי בשר? אתם וודאי יודעים כבר שמדובר בהרבה יותר מאוכל. אנשים שמתעניינים מאוד בבשרים זה כבר מזמן לא תופעה חדשה, אלא תחביב לכל דבר ועניין. כמו בתחביבים אחרים, ניתן לעשות אותה בצורה חובבנית יותר או מקצועית יותר, באמצעות שיטות שונות, הרגלים מסוימים וכלים כלשהם. מדחום לבחינת טמפרטורת הבשר או סכין קצבים מיוחדת זה נחמד והכל, אבל רק עם גריל גז תוכלו לבצע את קפיצת המדרגה האמיתית.

באמצעות גריל גז תוכלו להכין גם אתם בשר בבית, בצורה הרבה יותר איכותית ומקצועית. בבית, מכינים בשר לרוב על מחבת, בתנור או בטוסטר אובן. הכלים הללו מאפשרים תוצאות טובות, אבל עד שלב מסוים. גריל גז יכול לאפשר לכם למקסם את יכולות הבשר שלכם ואת איכות המזון.

 

גריל גז

גריל גז למרפסת או גריל גז לחצר יכולים לאפשר לכם להכין את כל סוגי הבשר שאתם רק רוצים – סטייקים, נקניקיות, קבבים, המבורגרים או כנפיים – בצורה הרבה יותר איכותית, נוחה ויעילה. היתרון של גריל גז היא העובדה שהגריל הזה מוציא הרבה פחות עשן ולא מפריע גם לדיירים השונים בבית וגם לשכנים.

גריל גז נפתח ונסגר, כשניתן להכין בו בשר בשני המצבים הללו, כשלכל מצב יש את יתרון הצלייה שלו. בנוסף, הגריל כולל רשת שעליה ניתן להניח את חלקי הבשר השונים וכן עמדות שונות בצד, שם ניתן למקם את הבשר לפני הצלייה שלו וגם ציוד נוסף.

 

התאמה אידיאלית

גריל גז הוא הגריל המתאים ביותר לסביבה עירונית או לסביבת מגורים כלשהי. גריל גז פולט הרבה פחות עשן ואדים בצורה משמעותית מגרילים אחרים. היכולת לסגור אותו מאפשרת צמצמום משמעותי של הפליטה ובכך הפרעה מינימלית לסביבה.

 

תחזוקה משתלמת

גריל גז דורש תחזוקה, צריך לנקות אותו לאחר השימוש ולדאוג לאספקת הגז שלו בצורה בטיחותית, אך אם אתם באמת מחפשים דרך להכנת בשר בצורה הרבה יותר חווייתית, אותנטית, טעימה וכיפית, התחזוקה של גריל גז תחזיר לכם ובגדול.

 

התנסו עם מגוון סוגי בשר

גריל גז מאפשר לכם לחקור את עולם הבשר בצורה הרבה יותר מעמיקה ממה שחשבתם שניתן היה עד עכשיו. עם גריל גז תוכלו להגיע אל תוצאות הרבה יותר טובות, בכל הקשור אל מרקם הבשר ואל מידת העשייה, כשאת זה תוכלו לעשות עם מגוון סוגי בשר שונים.

גריל גז למרפסת

באותו נושא
סו ויד
מה זה סו ויד?

בישול סו ויד היא שיטה שצברה פופולריות בשנים האחרונות, בעיקר בקרב בשלנים ביתיים וחובבי אוכל. טכניקת בישול זו כוללת בישול מזון בשקית אטומה בוואקום באמבט

קרא עוד »