4 מתכונים שישמחו את האורחים שלכם

אם אתם רוצים להרים אירוע מהסרטים ולשמח את לב האורחים שלכם, חשוב שתדאגו מראש להכנת אוכל טעים ומזין שהאורחים יוכלו לאכול ממנו במהלך האירוע.

אם אין לכם זמן להכין ארוחות מפוארות, תוכלו להזמין בקלות ובמהירות מגשי אירוח הכוללים מגוון מנות ראשונות, עיקריות ושלל רב של קינוחים.

במאמר זה יפורטו- 4 מתכונים שישמחו את האורחים שלכם בכל אירוע שתרצו להכין.

 

מגשי אירוח: מה הם כוללים

היופי במגשי אירוח הוא שתוכלו להכין אותם ממגוון רב של מנות שונות, על ידי הזמנה פשוטה. תוכלו לשלב מנות פתיחה עם עיקריות ועם קינוחים, מנות פירותיות עם בצקים ושוקולדים, ממש מכל הבא ליד. המנות מגיעות מסודרות וצבעוניות בצורה שמושכת את העין, והאורחים יוכלו להינות מחווויה בלתי נשכחת של מנות טעימות המסודרות במגשי אירוח מפוארים. נפרט כעת- 4 מתכונים שישמחו את לב האורחים שלכם בכל אירוע: מנה ראשונה, עיקרית, עוגה חגיגית וקינוח מרגש.

 

מנה ראשונה פירותית וטעימה: דסקיות תפוחים עם קינמון

כדי לפתוח את התיאבון לאורחים מומלץ להתחיל עם מנת פתיחה קלילה, פירותית ומזינה. דסקיות תפוחים עם קינמון יכולים להוות מנת פתיחה מושלמת: מדובר בתפוחים מקורמלים בתוספת גנאש שוקולד וקוביות בצק פריך וקינמון, אשר מסודרים בצורת דסקיות מרשימות ויפות לעין. מנה זו יכולה להגיע בווריאציות שונות ולהוות הן מנת פתיחה ראשונה והן קינוח, כך שתוכלו להנות מכל העולמות במקביל!

 

מנה עיקרית: קיש ריקוטה, עגבניות מיובשות ופסטו

בשביל מנה עיקרית לא צריך להכין אוכל כבד מדי: קיש ריקוטה, עגבניות מיובשות ופסטו יכול להיות המנה המושלמת העיקרית לכל אירוע חגיגי שאתם עורכים. מכינים בנפרד את הבצק, את המלית ואת הפסטו, ולבסוף מסדרים אותם יחד בצורה מעוררת תאבון. קיש מהווה מנה עיקרית מושלמת שכן לא מדובר במנה כבדה מדי אך היא משביעה וטעימה.

 

עוגה לסיום טעים: עוגת דבש חגיגית

עוגה קלילה ובריאה כגון עוגת דבש מהווה תוספת מפנקת ומעין סיום למנה העיקרית. ניתן הזמין את עוגת הדבש כחלק מאוסף מגשי אירוח ולקבל יחד איתה קינוחים נוספים ומגוון מנות רחב שתוכלו להזמין בתוך מגש אירוח להגשה לאורחים שלכם במהלך האירוע.

 

קינוח מרגש: טארטלט תותים ווניל

אחד מהקינוחים שאפשר להזמין או להכין הינו טארטלט תותים ווניל, קינוח אשר הבצק שלו עשוי מבצק של עוגיית חמאה מזולפת. לבצק מוסיפים פרי וקרם, מסדרים בצורה יפה ומרהיבה לעין, ומקבלים מתכון מנצח לקינוח שהאורחים לא יוכלו לשכוח.

 

לסיכום

מגשי אירוח מהווים פתרון מושלם לכל מי שאין לו זמן לבזבז על הכנת ארוחות על גבי ארוחות, ורוצה להרים אירוע מהסרטים. תוכלו לבחור מספר רב של מתכונים בהתאם למנות שונות: פתיחה, מנה עיקרית, עוגות ואף קינוחים. הזמינו מגשי אירוח לאירוע הבא שלכם ולא תתאכזבו.

 

מנה עיקרית

באותו נושא
בישול עם שמנים אתריים
מדריך לבישול עם שמנים אתריים

שמנים אתריים שימשו במשך מאות שנים בשל תכונותיהם הטיפוליות, אך האם ידעתם שניתן להשתמש בהם גם בבישול? שמנים אתריים הם תמציות צמחים מרוכזות המשמשות להוספת

קרא עוד »
טיפים לבשלן המתחיל

זה עורב לכם בכל פינה. בכל ערוץ בטלוויזיה. בכל סרטון שלישי באינסטגרם. אין מנוס. כולם, אבל כולם היום מבשלים. מחמצות, פסטות, איטלקי, הודי. כולם מתחילים

קרא עוד »