5 מתכונים לשולחן שוק מושלם לאירוע

טרנד שולחנות השוק באירועים תפס תאוצה לאחרונה בצורה יוצאת דופן.

הן בעקבות הקורונה וסגירת אולמות האירועים, והן בעקבות הרצון לחסוך כסף ולבצע אירועים אינטימיים ברמה גבוהה.

אולם, למי שעוד לא מכיר את הטרנד המדהים נעשה היכרות קטנה.

שולחן שוק הינו שם לשולחן אוכל בעל קונספט מסוים, בו קיימות כמויות גדולות, של מאכלים התואמים לקונספט הנבחר.

מחפשים שולחן שוק? קבלו את חמשת המתכונים המצליחים ביותר בשולחנות השוק, שירימו את האירוע שלכם לרמה הגבוהה ביותר.

 

שולחנות בשריים

שולחנות שוק בשריים יכולים להיות מגוונים ומותאמים לכל אדם ואדם, שכן ככל שתלכו יותר רחוק עם הדמיון, כך תשיגו תוצאה טובה יותר. שולחן השוק הבשרי הראשון, דומה בקונספט שלו מעט לאירוע על האש, אך משודרג פי כמה. בשולחנות שוק מסוג זה תמצאו נתחי בשר משובחים, סלטים על האש, תוספות של תפוחי אדמה וירקות שורש על הגריל וכמובן, איך אפשר בלי השיפוד המפורסם של בשר ואננס. לרוב, על השולחן יתפסו את רוב החלל נתחי בשר שונים כמו פילה, אנטריקוט וכן גם צלעות. אם תרצו להוסיף ולהרחיק לכת עוד קצת תוכלו אפילו לפנק את האורחים עם חזה אווז משובח. את הנתחים פורסים לפרוסות וכך כל אורח מתנעג וטועם מכל סוג.

 

שולחן המבורגרים – הקלאסי והמוכר

אם עסקינן בשולחנות שוק, אנו חייבים להזכיר את שולחן ההמבורגרים. שולחן מלא בכל טוב וכל מה שרק תוכלו לדמיין בארוחת המבורגרים. השולחן יכול להיות מלא המבורגרים מוכנים מבעוד מועד, כמו כל המבורגר קלאסי עם הירקות בפנים. או שמא יכול להיות מלא בהמבורגר "מפורק". משמע, על השולחן תוכלו למצוא לחמניות המבורגר, ירקות המבורגר חתוכים מבעוד מועד, רטבים, וכמובן הקציצות עצמן, וכל מה שנותר לכם הוא רק להרכיב לעצמכם את ההמבורגר המושלם. כאמור, תוכלו למצוא את כל התוספות האהובות, כגון צ'יפס קלאסי, צ'יפס בטטה וכמובן איך אפשר בלי כדורי פירה.

 

שולחן המבורגרים – הדור הבא

את הטרנד החזק ביותר בשולחנות השוק הבשריים, שמרנו לסוף, והרי הוא שולחן המקדונלדס. סוג שולחנות השוק הכי נפוצים שתוכלו למצוא כרגע, אשר מככב בכל סוג אירוע. החל מאירועי יום הולדת, מסיבות סיום, מסיבות גיוס ושחרור ואפילו השקות נוצצות של כוכבי הרשת. שולחנות השוק ממקדונלדס כוללים את כל השפע שיש לרשת הממכרת להציע. תוכלו למצוא על השולחנות, את כל סוגי ההמבורגרים שלהם, הנאגטס, והצ'יפס הממכר שלהם, ועד למקלות התירס הפחות מוכרים והפוטטוס שלהם. כמובן, רטבים וקינוחים הם חלק בלתי נפרד. לכן, באירוע שלכם תוכלו להזמין בנוסף, גם את פאי התפוחים שלהם, ואם אינכם שומרי כשרות אז גם את הגלידות שלהם.

 

שולחנות חלביים

בגזרה החלבית תוכלו להתפרע ולהכין או להזמין כמובן, את כל מה שעל ליבכם. פסטות במגוון רטבים שונים, פיצות עם כל התוספות האהובות, פשטידות, קישים וסנדוויצ'ים מושקעים. לרוב שולחנות מסוג זה יכללו גם סוגי סלטים שונים, ופלטות ירקות חתוכים מושקעות. ואם הזכרנו פלטות, מה זה שולחן שוק חלבי ללא פלטות גבינה מפנקות עם גבינות מכל הסוגים? אם הגזרה החלבית היא הקטע שלכם, תוכלו להציע בשולחן השוק שלכם מכל הטוב של לעולם החלב, מארוחות בוקר הכוללות מעדנים שונים ועמדות גרנולה וקורנפלקס, ועד פוקצ'ות חלביות עם מילויים שונים, מאפים מתוקים ומלוחים ואפילו פנקייקים וופל בלגי יכולים להיות תוספות מדהימות אם רק תרצו.

 

שולחן מתוקים

שולחנות השוק הנפוצים ביותר, שאפילו לא ידעתם שהם חלק מקטגוריית שולחנות שוק, הם לא אחרים מאשר שולחנות מתוקים. אם אהבה נפשכם במתוקים, כאן תוכלו לפרוס את כל הקינוחים האהובים, העוגות, העוגיות וכן גם הממתקים האהובים. תהיו חייבים כמובן לוודא שיש ממתקי גומי, חמצוצים ושטיחים חמוצים, סוכריות גומי צבעוניות וכמו כן גם מזרקת שוקולד מפנקת. כאן יש לכם יד חופשית להתפרע בקינוחים המועדפים עליכם, בין אם זה מלבי מרענן או אפילו עמדת גלידה ויוגורט עם כל התוספות הכי מושחתות וטעימות. אם תרצו להקל על עצמכם ולהזמין שולחן מתוקים תוכלו להזמין שולחן מאיש מקצוע אשר יוכל לסדר לכם שולחן מתוקים כיד המלך. אולם, אם אתם מעוניינים בשולחן מתוקים מושקע אך לא מוגזם, תוכלו להזמין מכל רשת גלידה, מספר קופסאות גלידה ועוגיות אשר נאפות במקום, לפרוס עם קצת עוגות קנויות ועוגיות, והרי לכם השולחן המפנק והמתוק ביותר.

 

הפתרון המושלם

שולחן שוק, יכול להיות שולחן של איש מקצוע, אך יכול להיות שולחן שוק ביתי מדהים! שולחן שוק מכל סוג שתבחרו, הוא הפתרון המושלם לאירוע בזמן הקורונה, וכן גם אירועים שאינם נעשים באולם אירועים. בכל אירוע שתרצו, שולחן שוק, ישאיר את האורחים עם בטן מלאה והתלהבות מטורפת. כל זה יכול להיות פתרון זול וקל אם זה מה שאתם מחפשים, ויכול להיות פשוט הפתרון המהיר לאירוע שנקבע בדקה ה90.

 

טבעות בצל

באותו נושא
בישול עם שמנים אתריים
מדריך לבישול עם שמנים אתריים

שמנים אתריים שימשו במשך מאות שנים בשל תכונותיהם הטיפוליות, אך האם ידעתם שניתן להשתמש בהם גם בבישול? שמנים אתריים הם תמציות צמחים מרוכזות המשמשות להוספת

קרא עוד »
טיפים לבשלן המתחיל

זה עורב לכם בכל פינה. בכל ערוץ בטלוויזיה. בכל סרטון שלישי באינסטגרם. אין מנוס. כולם, אבל כולם היום מבשלים. מחמצות, פסטות, איטלקי, הודי. כולם מתחילים

קרא עוד »