4 מתכונים טבעוניים שיתאימו לאירוח

אם אתם טבעוניים, אתם בטח מכירים את התחושה שמתארחים אצלכם אורחים, ואתם אובדי עצות.

אתם מוטרדים מהשאלה כיצד תצליחו להוציא את האורחים שלכם שבעים ומרוצים תוך הקפדה על התפריט הטבעוני שכל כך חשוב לכם.

יש לנו בשורה טובה עבורכם. לפניכם מספר מתכונים טבעוניים, שגם האורחים שלכם לא יוכלו להישאר אדישים אליהם.

 

טבעוניים ומארחים:

עבור טבעוניים, הכנת האוכל היא כבר מזמן לא סיפור. ברשת קיימים מגוון מתכונים טבעוניים וכל אחד יודע להתאים לעצמו את התפריט שהכי מתאים לו. המבחר הגדול הקיים בשוק הפך את הטבעונות להיות פשוטה מאי פעם. עם זאת, כאשר טבעוניים מאחרים הם עלולים לחשוש שאולי האורחים שלהם לא יהיו שבעי רצון מהאוכל.

בדיוק בשביל זה הבאנו לפניכם 4 מתכונים טבעוניים, שאחריהם כל אורח יחמיא לכם, ללא קשר להעדפותיו הקולינריות. אתם כבר לא צריכים לבצע חיפוש מתכונים ואוכל. כל מה שאתם צריכים זה רק קצת מוטיבציה, השאר עלינו.

 

  1. לחם טבעוני:

לחם, המאכל הכל כך בסיסי הזה, יכול להפוך כל ארוחה לחגיגה אם רק יודעים איך להכין אותו. כיום, בעזרת מגוון המוצרים הגדול של העולם הטבעוני ניתן בקלות להכין לחם שיגרוף מחמאות רבות. כל מה שאתם צריכים לעשות זה לדאוג שהאורחים שלכם יכנסו הבייתה, בדיוק ברגע שאתם מוציאים את הלחם החם מהתנור, הם כבר ישכחו שהם נמצאים בארוחה טבעונית.

 

  1. ירקות קלויים:

בתור מטבח ים תיכוני, אף ארוחה בישראל לא יכולה להתקיים בלי נוכחות משמעותית של ירקות. הירקות מוסיפים לשולחן צבע, טעם וכמובן בריאות לא מעטה. ירקות קלויים בתנור יאכלו בכזאת מהירות, עוד לפני שתספיקו להניח אותם על השולחן. כל מה שאתם צריכים זה קצת שמן זית, תבלינים ועשבי תיבול. את השאר תנו לתנור שלכם לעשות.

 

  1. תבשיל קטניות:

אם יש משהו שטבעוניים מכירים היטב אלו הקטניות. אולי תתפלאו לשמוע, אבל מי שאינו טבעוני לא תמיד מודע לקיומו של העולם המופלא הזה. הפתיעו את האורחים שלכם עם תבשיל קניות, ותנסו להגיש להם את הפחות מוכרות שבהן. ההפתעה הזו תגרום להם לחשוב מחדש על כל הסטיגמות שהיו להם.

 

  1. קינוח:

איך אפשר בלי קינוח? אם אתם באמת רוצים להפתיע את החברים שלכם, אז אחרי ארוחה כל כך טובה שהכנתם להם, אסור לכם לוותר על קינוח איכותי בסוף. בין אם מדובר על עוגה טבעונית מפנקת, או אפילו גלידת פירות מרעננת, אסור לכם לוותר על הקינוח. האורחים שלכם צריכים לצאת מהבית עם טעם טבעוני בפה, שיזכיר להם כמה הארוחה הזו הייתה טובה.

 

לסיכום:

עבור טבעוניים רבים ישנו פחד מלארח חברים לארוחה. הפחד נובע מכך שמי שלא טבעוני עלול שלא לשבוע מארוחה טבעונית. המנות שהוצעו מאפשרות לכם לארח את החברים שלכם ולהיות בטוחים שבסופו של דבר הם ישבעו.

 

מצרכים

באותו נושא
בישול עם שמנים אתריים
מדריך לבישול עם שמנים אתריים

שמנים אתריים שימשו במשך מאות שנים בשל תכונותיהם הטיפוליות, אך האם ידעתם שניתן להשתמש בהם גם בבישול? שמנים אתריים הם תמציות צמחים מרוכזות המשמשות להוספת

קרא עוד »
טיפים לבשלן המתחיל

זה עורב לכם בכל פינה. בכל ערוץ בטלוויזיה. בכל סרטון שלישי באינסטגרם. אין מנוס. כולם, אבל כולם היום מבשלים. מחמצות, פסטות, איטלקי, הודי. כולם מתחילים

קרא עוד »