מתכון להכנת רביולי ברוטב חמאה ומרווה

אוהבים אוכל חלבי? המאמר הבא הוכן במיוחד עבורכם.

אנו מגישים לכם מתכון מדויק ומעורר תאבון לאחת המנות האהובות במבטח האיטלקי.

אז כמה חמאה? כמה מרווה? ומה ההמלצה שלי אליכם? מתכון להכנת רביולי ברוטב חמאה ומרווה – הישארו עמנו.

 

הפסטה ואתם – שוברים שגרה

הפסטה, היא ללא ספק אחת המנות האיטלקיות האהובות על הקהל הישראלי, אם לא האהובה שבהן. באם מאסתם ברוטב העגבניות הגנרי או ברוטב השמנת, עם או בלי פטריות, אנו מגישים לכם מנה ייחודית ומסקרנת, שתרשים כל אדם שיגיע לטעום.

מתכון:

בצק הרביולי:

50 גרם קמח סמולינה

50 גרם קמח פסטה

ביצה

 

מלית:

ניתן לבחור מילוי לפי טעמכם האישי.

מלית גבינה:

125 גרם גבינת ריקוטה

50 גרם פרמזן

חלמון

מלח

 

רוטב:

50 גרם חמאה

עלי מרווה

מלח

מים

לאחר שהמתכון בידנו, ווידאנו כי כלל המצרכים נמצאים לרשותנו, קדימה לעבודה.

 

אופן ההכנה

ראשית, נכין את בצק הרביולי. נאחד את הקמחים יחדיו, ובמרכזם ניצור גומה, אליה נשבור את הביצה. נערבב עד לאיחוד. לאחר מכן, נלוש את הבצק באופן ידני, עד להגעה לבצק חלק למגע. את הבצק, נעטוף בניילון, ונניח אותו לעמוד כחצי שעה על השיש.

שנית, הכנת המילוי. נערבב את כלל המרכיבים יחדיו עד לאיחוד.

כעת, נחזור לבצק. לאחר שעברה חצי שעה, נחלק את הבצק. חלק אחד נעטוף שנית, חלק שני, נרדד באמצעות מכונת להכנת פסטה. לאחר רידוד הבצק, נקרוץ ממנו עיגולים. במרכז כל עיגול, נניח מהמלית. לאחר מכן, נקפל את הבצק והמילוי לצורה הרצויה, ונהדק היטב, על מנת שאלו לא יפתחו בעת הבישול.

את הרביולי שנוצרו, נניח על נייר אפייה ונכסה. לאחר השלמת הפיכת כלל הבצק לרביולי, הגיע הזמן לבשל. ניקח סיר ונמלא אותו במים עד לרתיחה נמליח את המים ונכניס את הרביולי פנימה. לאחר דקה, הרביולי יצופו בסיר. לאחר דקה נוספת מרגע שהרביולי צפו בסיר, נוציא את הרביולי ונכניס אוו לרוטב אותו הכנו מראש .

ולבסוף, הכנת הרוטב. הזמן המומלץ להכנת הרוטב, הוא בזמן הרתחת המים. במחבת נשים את כלל המרכיבים. נחמם בלהבה בינונית ונערבב.

 

המלצת הכותבת

לחובבי הז'אנר אשר מכירים את שילובי האלכוהול במאכלים שונים, הוסיפו יין לבן. וודאו כי הרוטב מתבשל מספיק זמן על סף רתיחה, זאת לשם אידוי כלל אדי האלכוהול.

 

חלשים במטבח – הפתרון בשבילכם

לאלו מבנינו שאינם בעלי ידי קסם במטבח, או סתם רוצים להתפנק בארוחה טובה, ארוחות שף ביפו היא החלופה העדיפה. כך תוכלו לצד הנאה מאוכל גורמה, תוכלו ליהנות מהעדר הכלים והבלגן הכרוך בבישול הארוחה.

 

פסטה

באותו נושא
בישול עם שמנים אתריים
מדריך לבישול עם שמנים אתריים

שמנים אתריים שימשו במשך מאות שנים בשל תכונותיהם הטיפוליות, אך האם ידעתם שניתן להשתמש בהם גם בבישול? שמנים אתריים הם תמציות צמחים מרוכזות המשמשות להוספת

קרא עוד »
טיפים לבשלן המתחיל

זה עורב לכם בכל פינה. בכל ערוץ בטלוויזיה. בכל סרטון שלישי באינסטגרם. אין מנוס. כולם, אבל כולם היום מבשלים. מחמצות, פסטות, איטלקי, הודי. כולם מתחילים

קרא עוד »