מתכון להכנת עוף מצופה במטבח המושלם

אז סוף סוף עברתם לדירה החדשה, הסלון כבר מעוצב ומוכן, חדרי הילדים תכף לקראת סיום, אבל נשארתם עם תעלומה אחת גדולה- מה קורה עם המטבח?
ובכן, פה תוכלו למצוא את כל התשובות.

מזל טוב ובשעה טובה.
הבית כבר ממש תכף מוכן וההתרגשות בשיאה, נשאר לו עוד חלק אחד שצריך לעבור טיפול- והוא המטבח.
הרבה שנים שעניין המטבח עלה אצל מעצבי הבתים, יש שיגידו שהמטבח הוא "קודש הקודשים" ויש להשקיע בו הרבה יותר מהסלון או מחדר השינה.
הרי דמיינו, המטבח צריך לספק את האוכל לכל סובבי הבית, מעבר להכנות אתם גם תרצו שיהיה בו מקום לשבת ולאכול ארוחת בוקר בניחותא.
אתם תרצו מטבח מעוצב, חדיש, גדול, מרווח שממש כיף להיות בו.
בואו לבחור את האחד שלכם בין שלל המטבחים שיש להציע: https://www.dopaz.co.il

 

אז איזה כדאי לי?

קודם כל, חשבו מעט על האופי שאתם מחליטים להעניק לבית, ולאחר מכן תגיע התשובה בנוגע למטבח.
ראשית כל, העיצוב הביתי.
האם הבית שלכם בנוי בעיצוב מודרני וחדשני? עם גוונים שנעים בין אפור לשחור?
כי אם כן – מאוד כדאי לכם לבחור את המילה האחרונה בעיצוב המטבח והוא המטבח המודרני.
במידה והחלל המרכזי שלכם נע בין צבעי שמנת- מאוד מומלץ להסתכל על "מטבחי הפרובנס" שמגיעים בעיצוב ייחודי ונשלחו לכאן היישר מבירת הקוראסון והבגט.
אם אתם כל חייכם חיים בעיר אבל שומרים על אווירה ועיצוב כפרי – המטבח הכפרי הוא עבורכם.
צבעיו נעים על גוון העץ ובעיקר צבעים כהים וחמים. מעבר לכך ישנם מטבחי יוקרה שאומנם יעלו לכם טיפה יותר, אבל אין ספק שמדובר בחומרי הגלם והבנייה האיכותיים ביותר שיש לשוק להציע היום.  אך גולת הכותרת תתרכז ב"מטבח הלבן" וכשמו כן הוא, מטבח מעוצב בחומרי גלם עדינים ולבנים שמעניקים לכל הבית שלכם אווירה רגועה, מושלגת ומקסימה.


אז למה להתחיל מהמטבח?

אין ספק שאפשר להסכים פה אחד שהוא המחללים הבולטים והרוחשים ברחבי הבית.
דווקא בעשור האחרון בניגוד לאחיו הסלון, הפך המטבח למוקד המרכזי, ובשל כך יותר מעצבים שמו דגש במיוחד על העיצוב ועל "הוייב" שהוא משדר.
אם פעם היינו רגילים לבלות בו מעט זמן, הרי שבשנים האחרונות תרבות הבישול צברה תאוצה ויותר אמהות (וכן גם אבות) מוצאים את עצמם מבלים שעות על גבי שעות במטבח הביתי.
השילוב בין היוקרה לעיצוב המוקפד ויחד עם מחירים נוחים ועמידה בסטנדרטים בינלאומיים הם אלו שבסופו של דבר מעניקים למטבח את הייחודיות שלו.
לפי מחקרים, נראה ששנת הקורונה (שסוף סוף עומדת להגמר) נתנה "דרייב" לכל מעצבי המטבח והם בתגובה ממשיכים ליצור עוד ועוד חללים וגם מטבחים בעיצובים ובצבעים שונים ויחד עם זה לא מדלגים על סוג חומרי הגלם ממנו הוא עשוי על מנת להביא את התוצאה הטובה ביותר.

 

אוכל

באותו נושא
בישול עם שמנים אתריים
מדריך לבישול עם שמנים אתריים

שמנים אתריים שימשו במשך מאות שנים בשל תכונותיהם הטיפוליות, אך האם ידעתם שניתן להשתמש בהם גם בבישול? שמנים אתריים הם תמציות צמחים מרוכזות המשמשות להוספת

קרא עוד »