מתכון להכנת עוגת גבינה מיוחדת

לא משנה איך אתם אוהבים אותה, ליד הקפה של הבוקר או בתור קינוח מפנק אחרי ארוחה טובה, עוגת גבינה היא משהו שכל חובב אוכל חייב לדעת להכין.

אז אם בדיוק סיימתם את כל המתכונים שלכם ואתם רוצים להפתיע עם מתכון מפנק במיוחד, לפניכם מתכון לעוגת גבינה מיוחדת.

לעוגה הזו, אף אחד לא יישאר אדיש.

 

לפני שמתחילים, כמה דגשים לעוגת גבינה מוצלחת במיוחד

הכנה של עוגת גבינה מצריכה שימוש בחומרי גלם שאנחנו בדרך כלל פוגשים בהזדמנויות אחרות במטבח. אבל בדיוק בגלל חשוב שתדעו שמה שעושה את ההבדל בין עוגת גבינה רגילה לעוגת גבינה שתסחט הרבה מחמאות, זה האיכות של חומרי הגלם. כמו בהרבה מתכונים לעוגות אחרות, ההיצע של חומרי הגלם הוא נרחב ואתם יכולים להחליט באיזה חומרים בדיוק לעשות שימוש.

כדי שהעוגה הזו תצא מושלמת, אנחנו ממליצים לכם לעשות שימוש בחומרי הגלם האיכותיים ביותר, כך תוכלו להיות בטוחים שהעוגה שלכם הולכת להיות המנצח של הערב. כמובן שאם אתם מעוניינים במתכונים איכותיים נוספים אתם יכולים להיכנס אל מתכונים מבית סוויט דולי ולמצוא בדיוק מה שחסר לכם. בינתיים, בואו נתחיל עם עוגת גבינה.

 

מצרכים

  1. 300 גרם עוגיות חמאה/וניל.
  2. 150 גרם חמאה.
  3. 500 גרם גבינת שמנת.
  4. 500 מ"ל שמנת מתוקה.
  5. שתי כפות סוכר.
  6. 5 כפות פודינג.
  7. 2 כפות מיץ לימון.
  8. כף וויסקי.

 

שלבי ההכנה

  1. השלב הראשוני בהכנה הוא ההכנה של בסיס העוגה. כדי שהבסיס יהיה כמה שיותר טעים ומוצק, מומלץ לבצע את ההכנה שלו כמה שעות לפני הכנת העוגה. כדי להכין את הבסיס לוקחים את חבילת העוגיות ומפוררים אותה דק דק. לאחר מכן ממיסים את החמאה ומערבים יחד עם פירורי העוגיות עד שהחמאה והפירורים הופכים לעיסה אחת. כעת, משטחים את העיסה בתבנית ומכניסים למקפיא ל3 עד 4 שעות.
  2. בשלב השני מכינים את המילוי: מקציפים את השמנת המתוקה יחד עם הסוכר עד שמקבלים קצפת יציבה. לאחר מכן מוסיפים את הפודינג והמיץ הלימון וממשיכים לערבל במשך 3 דקות. אחרי שמסיימים את ההקצפה ניתן להוסיף את הגבינה יחד עם כף ויסקי ולערבל בעזרת מיקסר יד עד שהקציפה נהיית אחידה לגמרי.
  3. כעת אנחנו בשלב האחרון שבו רק צריך למרוח את הקציפה על התבנית, להכניס למקרר לכמה שעות והעוגה מוכנה. אם אתם רוצים לתת לעוגה שדרוג נוסף, תנו לה 12 שעות במקרר לפני ההגשה הראשונה, זה נותן לה טעם איכותי הרבה יותר.

 

לסיכום

המתכון של עוגת הגבינה הזו הוא מתכון פשוט יחסית שלא דורש עבודה יותר מידי קשה. העוגה נעשית ללא אפייה וזמן ההכנה שלה קצר יחסית. חשוב לקחת את הזמן כדי לתת לבסיס העוגה להתייצב וכדי שהקרם יקבל את המרקם הנדרש.

קינוח

 

באותו נושא
בישול עם שמנים אתריים
מדריך לבישול עם שמנים אתריים

שמנים אתריים שימשו במשך מאות שנים בשל תכונותיהם הטיפוליות, אך האם ידעתם שניתן להשתמש בהם גם בבישול? שמנים אתריים הם תמציות צמחים מרוכזות המשמשות להוספת

קרא עוד »
טיפים לבשלן המתחיל

זה עורב לכם בכל פינה. בכל ערוץ בטלוויזיה. בכל סרטון שלישי באינסטגרם. אין מנוס. כולם, אבל כולם היום מבשלים. מחמצות, פסטות, איטלקי, הודי. כולם מתחילים

קרא עוד »