מתכון להכנת סטייק אנטריקוט על מעשנת בשרים פלאסט של Zgrill

קניתם מעשנת בשר חדשה של ZGRILL? רוצים לעשות כל מה שאתם יכולים כדי שהאוכל שאתם מכינים באמת יהיה טעים? אתם לא לבד.

הרבה ישראלים תוהים איך הופכים סטייק רגיל לחוויה שאי אפשר לשכוח, ועל כך במאמר שלפניכם.

 

קניית הבשר הטוב ביותר

עוד הרבה לפני שנדבר על מתכון איכותי לסטייק שתוכלו להכין במעשנת הבשרים החדשה שלכם, צריך לשים לב מה אתם קונים. אם לרגע חשבתם שכל קצב בארץ ימכור לכם את אותו סטייק, כדאי שתדעו שזה לא מדויק. יש הרבה מאוד קצבים שלא מוכרים נתחים איכותיים ולכן חשוב כל כך לעצור ולבדוק היטב אתם מבצעים את הרכישה. אפילו אם תהיה לכם מעשנת בשרים נהדרת של zgrill, זה עדיין לא יעזור לשפר את טעם הבשר אם בסופו של דבר הוא לא יהיה איכותי.

 

ההחלטה על סגנון העישון

אי אפשר לדבר על עישון בשרים שכוללים נתח כמו אנטריקוט ולא לדבר על סגנון העישון. באיזה סוג של מרינדה תרצו להניח את הבשר? והאם אתם מעדיפים להשרות אותו רק כמה שעות או לילה שלם? יש הבדל בין תערובות קנויות שתוכלו לקנות להשריה ובין משהו שתכינו לבד, כך שחשוב לשים לב גם לנקודה הזאת. בנוסף, האם ידעתם שגם העצים שאתם קונים למעשנת יכולים להשפיע על הטעם הסופי? חשוב מאוד לשים לב לכל הפרטים האלה, כי זה מה שיעשה את ההבדל בסופו של דבר בטעם של הבשרים שאתם מכינים.

 

הדרך הקלה להכין אנטריקוט בלתי נשכח

אם אתם מחפשים מתכון פשוט לאנטריקוט שכל החבר'ה ייהנו ממנו, אנחנו ממליצים לכם לקנות 5-6 ק"ג של בשר איכותי. מבחינת התיבול, האופציה הכי פשוטה שתמיד זוכה למחמאות רבות היא תיבול בעזרת מלח גס ופלפל. הכניסו כך את הנתח שלכם למעשנה, למדף התחתון שלה למשך כשעה ואח"כ הפכו אותו במהלך העישון. אחרי שעה רצוי מאוד לעטוף את הנתח עם נייר אלומיניום, להעלות את החום ולעשן אותו לעוד כשלוש שעות. כאשר תפתחו את נייר האלומיניום תגלו שנתח האנטריקוט שקניתם נראה ומריח נפלא, וכאשר תטעמו אותו תדעו שלא טעיתם.

 

למה כדאי להשקיע במעשנת איכותית?

אם חשבתם לרגע שתוכלו לקנות מעשנת בשרים פשוטה ועדיין להגיע לאותן התוצאות, דעו שזה כלל לא מדויק. יש הבדל משמעותי ביותר בין איכות העישון במשענת טובה כמו זו של חברת ZGRILL ובין מעשנות פשוטות של חברות אחרות. לכן, אם כבר טרחתם לקנות בשרים איכותיים וללמוד את רזי העישון, מה פתאום שתתפשרו עכשיו על מעשנת שאינה מספיק טובה. קחו בחשבון את כל הנתונים האלה, השקיעו במוצרים הכי טובים שיש ותראו שבסופו של דבר האוכל יהיה חגיגה נפלאה. כל החברים ישמחו להגיע אליכם תמיד לעוד ועוד ארוחות מפנקות, אז למה לחשוב פעמיים?

 

נתח לפני בישול

באותו נושא
בישול עם שמנים אתריים
מדריך לבישול עם שמנים אתריים

שמנים אתריים שימשו במשך מאות שנים בשל תכונותיהם הטיפוליות, אך האם ידעתם שניתן להשתמש בהם גם בבישול? שמנים אתריים הם תמציות צמחים מרוכזות המשמשות להוספת

קרא עוד »