לא רק טינדר: הכירו אתרי היכרויות שווים

עולם הדייטינג וההיכרויות מזמן עבר לאינטרנט ולאפליקציות ייעודיות. עם השנים התפתחו עוד ועוד אפליקציות ואתרים שמציעים חוויית משתמש שונה, וכמו כן אתרים ואפליקציות עם התמחות בסוגי הכרויות מגוונות בהתאם לצורך של המשתמש או המשתמשת. במאמר הזה נכיר את סוגי האפליקציות והאתרים השונים, על מנת שתוכלו למצוא את האפליקציה המתאימה לכם ולכן.  

 

מגוון האפליקציות והאתרים הקיימים למטרות הכרויות

כיום יש מגוון רב של אתרי היכרויות – ישנן האפליקציות הוותיקות יותר שחלקן התחילו כאתרים עוד טרם עידן האפליקציות. כמו כן, יש אפליקציות שמוקדשות לפלחי אוכלוסייה שונים כגון דתיים, כאלו המתחילים פרק ב', אקדמאים ועוד. לצד אלו קיימים אתרים לסוגי קשר שונים שנעים בין אתר הכרויות למטרות רציניות לביןאתר סטוצים  שמטרתו ליצור היכרויות קצרות טווח המבוססות על קשר מיני.

כעת נרחיב על סוגי האתרים והאפליקציות השונים:

 

אפליקציות ואתרים כלליים להיכרויות

אתרים ואפליקציות הכרויות כלליות הן הוותיקות והגדולות הקיימות כיום. אתרים אלו אינם מגדירים את סוגי ההכרויות וסוגי האוכלוסיה של המשתמשים והמשתמשות. בהתאם לכך, הם מציגים מגוון אדיר של משתמשים מכל הסוגים והמינים. מבחינה מסוימת, הגיוון והכמות מאפשרים יותר הזדמנויות להיכרויות. מאידך, החיפוש אחר המאץ' המתאים יכול להיות מורכב למדי.

פעמים רבות נדרש זמן רב עד שמוצאים אדם אחר שתואם את הציפיות של המשתמש. דבר זה מדגיש את הבעיה העיקרית באתרים הכלליים – שבדרך למציאת הפרטנר הרצוי מתקיימות היכרויות רבות גם  עם אנשים שלא בהכרח מתאימים לפרופיל אותו מחפש/ת המשתמש/ת, מה שמביא לעיתים למפח נפש ואובדן זמן יקר.

הכירו אתרי הכרויות שווים

אפליקציות ואתרים לסוגי קשרים ספציפיים

לאנשים רבים שמשתמשים באפליקציות ואתרי היכרויות יש כוונות שונות לגבי סוג הקשר שהם מחפשים. עם השנים הצורך באתרים המיועדים להכרויות לצרכי קשר ספציפי הלך וגבר. עקב הדרישה הגדולה לאתר שמראש מושך אנשים שמחפשים את אותו סוג קשר, הלכו והתפתחו אתרי הכרויות ייעודיים.

כך למשל ישנם אתרים שמחפשים קשר רציני לטווח ארוך, אתרים המוקדשים לאנשים בקשרי זוגיות שמחפשים רומן מחוץ למסגרת הנישואין, ואתרים כגון אתר הכרויות XYDATE המתמחים בהיכרויות קצרות מועד לצורך סטוצים מלאי תשוקה. עם זאת, לא פעם דווקא באתרים אלו מתפתחים קשרים מגוונים. לעיתים אתר הכרויות רציניות מוביל דווקא לקשר קצר ושטחי, בעוד אתר סטוצים יכול להוביל לקשר מלא אהבה וארוך טווח.

 

אפליקציות ואתרים להיכרות לפי סוג אוכלוסיה

לצד האתרים הכלליים והספציפיים יותר, ישנם אתרים שנותנים מענה למי שמחפשים קשר עם אנשים שמגיעים מאותה קהילה או אוכלוסייה. כך למשל, ישנם אתרים המוקדשים לגרושים וגרושות שרוצים לפתוח פרק ב', אתרים לאנשים דתיים, או אתרים המיועדים לקהילה הגאה. דבר זה מקל על אפשרות למצוא מאץ' עם אדם שמגיע מרקע דומה.

 

לסיכום

כיום עולם ההכרויות והדייטינג באינטרנט מציע מגוון רחב של אתרים, המאפשר למשתמשים הרבים למצוא את המקום עם הסיכוי המרבי להכיר פרטנרים מתאימים ובעלי אותן ציפיות לגבי הקשר המבוקש. מציאות נהדרת זאת מגדילה את הסיכוי שיותר ויותר אנשים ימצאו דרך האתרים את הקשר עם האדם המתאים להם ביותר.

מפגשי היכרויות באינטרנט

באותו נושא