כיצד בונים מטבח חוץ?

אצלנו הישראלים אוהבים מאוד לארח ולהתארח, וכמובן שכל אירוח מתחיל ונגמר בארוחה משובחת. מכיוון שמזג האוויר באזור שלנו נוח יחסית, ברוב ימות השנה אפשר לשבת בחוץ. אם יש לכם חצר או גינה אז אין שום סיבה שלא תהפכו אותן למוקד האירוח שלכם. אין כמו לשבת בחוץ וליהנות מאוויר נעים ומרענן ביחד עם ארוחה טובה.

היתרון הנוסף שיש בחצר או בגינה הוא שכל הבלגאן נשאר מחוץ לבית, ולא צריך לנקות ולשטוף אותו אחרי כל אירוע. כך תוכלו לארח בכיף בלי לחשוב כל הזמן על הניקיון שאחרי.

 

אז מה זה בכלל מטבח חוץ?

מטבחי חוץ הוא פטנט נהדר, כמו שאתם יכולים להבין מהשם שלו – הוא מטבח שנמצא בחוץ. הרעיון די פשוט מצד אחד, אבל גאוני מצד שני. אם אתם גם ככה מארחים הרבה בחצר או בגינה שלכם ועושים הרבה ארוחות, למה שלא יהיה לכם מטבח בגינה או בחצר? במקום להכין הכל במטבח הפנימי וכל פעם להתרוצץ בינו לבין החצר, פשוט מכינים הכל בחצר ומגישים את האוכל, לא צריך להתרוצץ אין ספור פעמים בין המטבח לחצר בכל ארוחה.

מטבח חיצוני

מה יש במטבח חוץ?

באופן כללי, מטבח חוץ יכיל את מה שאתם רוצים שיהיה בו. לרוב מטבח חוץ כולל לפחות כיור, משטח עבודה גדול מנירוסטה, מקרר, לעתים גם מקפיא. רבים גם ממקמים גריל גז בסמוך למטבח חוץ, כך שיהיה נוח לעבוד ולהכין את הבשרים בסמוך למטבח. אבל כאמור, זהו רק הבסיס, ומכאן אתם יכולים לשדרג את המטבח איך שתרצו ולהוסיף לו לדוגמה טבון, מעשנת, ועוד.

 

אז איך לבנות מטבח חוץ?

השלב הראשון בבנייה של מטבח חוץ הוא לשאול את עצמנו למה מטבח החוץ הזה ישמש? אם אתם אנשים שמארחים הרבה מאוד, ובכל אירוח מגיעים אליכם לא מעט אורחים, אתם תצטרכו מטבח שונה מאנשים שמארחים שניים או שלושה חברים פעם ב.. אחרי שאפיינתם את הצרכים שלכם כדאי גם לחשוב מהו האוכל האהוב עליכם, מה אתם מכינים בדרך כלל, וכך תדעו איך לאבזר את מטבח החוץ שלכם.

בשלב השלישי חשבו האם אתם רוצים לבנות מטבח חוץ בכוחות עצמכם או לרכוש מטבח חוץ מוכן. בניית מטבח חוץ בכוחות עצמכם היא בהחלט משימה אפשרית, אך צריך לזכור שהיא דורשת הרבה זמן, ידע, וניסיון. לעומת זאת, כיום תוכלו לקנות במחירים לא גבוהים מטבח חוץ מאובזר ברמה הגבוהה ביותר.

זה יחסוך לכם הרבה מאוד זמן, אנרגיה, והתעסקות, וללא ספק ישדרג את החצר או את הגינה שלכם באופן משמעותי. כל מה שתצטרכו לעשות זה בסך הכל לבחור את האבזור המתאים לכם.

 

סיכום

מטבח חוץ הוא בעצם מטבח נוסף בחצר או בגינה. מדובר על שדרוג עצום שיסייע לכם ליהנות מהחצר או מהגינה ויהפוך את החיים שלכם לקלים יותר.

מטבח חיצוני

באותו נושא