מלך יש רק אחד – הכירו את מלך הבשר!

כל אחד יודע שאורחים שמגיעים אל אירועים מסוגים שונים מצפים רק לדבר אחד – אוכל טוב. כן, האוכל נמצא במקום הראשון, הרבה לפני מיקום האירוע, סוג האירוע וחניות פנויות. עובדה זו גרמה לנו לצאת בסדרת מדריכים מקיפה שתציג בפניכם בכל מדריך מחדש את הקייטרינג הטוב ביותר שתוכלו להכיר בקטגוריות השונות.

עד כה הכרנו קייטרינג חלבי וקייטרינג טבעוני. הפעם, יצאנו להכיר קייטרינג בשרי של מלך הבשר וחזרנו שבעים ומדושנים. הישארו אתנו ותכירו גם אתם את המלך של התחום. מלך הבשר – הקייטרינג היחידי שהוכתר לטוב ביותר בתחום

קוראים יקרים, טוב שהגעתם לכאן היום. שכן, הגיע הזמן שתכירו מקרוב את הקייטרינג הבשרי שהוכתר להיות המלך של הקייטרינג בתחום זה. מי שנכחו באירוע של מלך הבשר יוכלו להעיד כי מדובר באירוע עשיר בבשרים. כזה שיגרום לאורחים לזכור את האירוע שלכם כטוב ביותר.

 

מה תוכלו לקבל בעת הזמנה של מלך הבשר?

מי מכם שיזמינו את מלך הבשר לאירוע שלהם יוכלו לקבל קייטרינג על האש. ראוי לציין כי מדובר בקייטרינג שמכין את כל הבשרים במקום, בעת האירוע. ינכחו במקום מנגליסטים וגרילמנים שיצרבו את הבשר טוב טוב ויגישו אותו לצלחות של האורחים. ראוי לציין כי מלך הבשר מאפשרים גם להזמין שולחן שוק לאירועים קטנים ובינוניים.

להזמין מלך בשר

למה כדאי לבחור דווקא במלך הבשר? – סיבה מספר 1: בגלל השירות

שוחחנו עם כמה אנשים שהזמינו את מלך הבשר לאירועים פרטיים שונים, למשל:

  • חתונות
  •  בר מצוות
  • ימי הולדת ועוד

לדבריהם, השירות שניתן להם היה ברמה גבוהה ביותר. הם ציינו כי לעיתים קשה למצוא שירות אישי ומספק. בחירה במלך הבשר אפשרה להם לראות כי מדובר בנותני שירות שאוהבים לשרת את הלקוחות שלהם.

 

למה כדאי לבחור דווקא במלך הבשר? – סיבה מספר 2: בגלל הפריסה הכלל ארצית

כדאי לבחור במלך הבשר בגלל השירות שפרוס ברחבי הארץ. בניגוד לשירותי קייטרינג של חברות אחרות, כאן תוכלו להזמין את החברה לכל מקום. בצפון, בדרום ובמרכז. אם אתם חושבים שאתם מתגוררים במקום מרוחק, כדאי שתנסו ליצור קשר עם נציג מטעם החברה ותגלו שהם יגיעו אליכם בשמחה.

 

למה כדאי לבחור דווקא במלך הבשר? – סיבה מספר 3: בגלל הניסיון

אי אפשר להתעלם מהניסיון הרב של העובדים במלך הבשר. מי מכם שישוחחו עם העובדים החייכנים, ישמעו כי מדובר בחברה בעלת וותק של מעל ל – 10 שנים בתחום. במהלך השנים החברה התחדשה ויצרה מנות מיוחדות שאתם צריכים לטעום.

 

לסיום

עד כאן המדריך שאפשר לכם להכיר מקרוב את מלך הבשר. הקייטרינג הבשרי הטוב ביותר שתוכלו למצוא. בשלב זה יש בידיכם את האינפורמציה הדרושה, כך שנותר לכם רק ליצור קשר עם נציג מטעם החברה ולסגור את התאריך לקיום האירוע הבשרי הבא שלכם.

מלך הבשר

באותו נושא
סו ויד
מה זה סו ויד?

בישול סו ויד היא שיטה שצברה פופולריות בשנים האחרונות, בעיקר בקרב בשלנים ביתיים וחובבי אוכל. טכניקת בישול זו כוללת בישול מזון בשקית אטומה בוואקום באמבט

קרא עוד »