טיפים לבשלן המתחיל

זה עורב לכם בכל פינה.

בכל ערוץ בטלוויזיה. בכל סרטון שלישי באינסטגרם.

אין מנוס. כולם, אבל כולם היום מבשלים.

מחמצות, פסטות, איטלקי, הודי.

כולם מתחילים בקטן, ממשיכים לגדול.

הצמחוניים התחילו לבשל בשר, ואוכלי הבשר גילו את פלאי הבישול הטבעוני.

לא מעט אנשים מנסים להתחיל להתעסק בתחום שאין להם בו ניסיון או ידע רב.

שמעו לנו – אם מי שראיתם עד עכשיו התחיל להתעסק בבישול, גם אתם יכולים.

כל מה שצריך זה לעקוב אחרי הטיפים האלו ובתיאבון

 

אבזור מהקטן לגדול

יש כלי בסיס שצריך במטבח לכל מי שרוצה להתחיל להפליג באוקיינוסים של רטבים ולטפס הרי מחמצת. אם נתחיל מהדברים הקטנים – סכין שף טובה (לא מעל ל6 אינץ'), סכין לחם, סכין משוננת קטנה וסכין לחם. בהמשך משם, כדי לערבב וליצור חיבורי נוזלים בצורה מיטבית בלנדר מוט, מטרפה, לקקן וגף עץ יענו לכם על כל הצרכים. סירים – סיר קטן לרטבים, סיר גדול לבישול פסטה, מסננת, מחבת גדולה (28 ס"מ), מחבת קטנה (20 ס"מ) יענו לכם על צורכי ההקפצה, צריבה, צמצום ומה לא.

סביבת העבודה

מטבח יכול להיות מייצג אומנותי, שיקי ומגניב. לכל אדם יש את האופי שלו ואת סדר הדברים הנוחים לו. אם אתם קוראים את כתבה זו, ראיתם מטבח או 2 בחייכם. סביבת העבודה היא חשובה מבחינת נוחיות שמשפיעה ישירות על הרוגע והריכוז שלכם במטבח. לאחרונה יצאו קולקציות חדשות לעיצובי מטבח. קולקציית מטבחים מעוצבים 2022 תרחיב לכם את מסגרת היצירתיות ומה שחשבתם שנמצא "מחוץ לקופסא" כבר נמצא בפנים. אי במטבח נוח מאוד כפינת עבודה גלובלית, משטח שיש איכותי ייתן לכם תמיכה ויענה על צרכי העבודה שלכם במטבח לאור שנים ארוכות מאוד.

 

מתכונים

חשבו תמיד בגדול, אך התחילו בקטן. עולם הקולינריה מתחלק ל2 מחלקות: בישול וקונדיטוריה. לא משנה את מי תשאלו מהתחום, תגלו שהבישול פשוט יותר ובהרבה מאפייה וקונדיטוריה. עולם האפייה הוא מדע בפני עצמו, עם תרביות להתססה, משקלים מדויקים ותגובות כימיות. בגלל שמלאכת הבישול נעשית הרבה יותר בתנועה, הרבה יותר קל לתקן מתכונים. אותו ההיגיון לא חל באפייה. היצמדו למתכונים, היעזרו בכלים כדי לשפר את הדיוק, כמו כוסות וכפות מדידה ומשקלים למטבח.

 

המרכיב החשוב ביותר

זמן. אין דבר שחשוב כמו זמן. ככל שתקדישו ותכניסו יותר זמן לכל פעולה שתעשו, הכל ייצא יותר טוב. זמן התפחה רב יותר ייתן טעם ייחודי יותר לבצק. מרק שמתבשל יותר זמן יהיה מרוכז יותר בטעמים. גם מטבחים של מסעדות מקצועיות יכילו בתוכם "דודי מים", שהם סירים ענקיים המיועדים לבישול וצמצום ארוך טווח לנוזלים. לא כמה שעות, אלא כמה ימים. זמן הוא המדד המרכזי של חיינו. ככל שנקפיד עליו יותר, ונאפשר אותו יותר, יעלה עמלינו פרי.

 

צילחות מנה

באותו נושא
בישול עם שמנים אתריים
מדריך לבישול עם שמנים אתריים

שמנים אתריים שימשו במשך מאות שנים בשל תכונותיהם הטיפוליות, אך האם ידעתם שניתן להשתמש בהם גם בבישול? שמנים אתריים הם תמציות צמחים מרוכזות המשמשות להוספת

קרא עוד »