האם בחירת פולי קפה חשובים למתכון של עוגת קפה מוצלחת

עולם עוגות הקפה התפתח מאד בשנים האחרונות. ההתפתחות לא קרתה סתם כך, היא קרתה משום שהחלה תאוצה אדירה במכונות הקפה הביתיות. אם בעבר כדי לשתות קפה איכותי הייתם צריכים ללכת לבית קפה, הרי שכיום אתם יכולים להכין אותו בביתכם. עולה השאלה האם בחירת פולי הקפה חשובה למתכון של עוגת קפה מוצלחת, ואנחנו פה כדי לענות לכם עליה.

 

מהם סוגי פולי הקפה הקיימים

לצמח הקפה יש אלפי זנים שונים. אולם, יש שתי משפחות של זנים – ערביקה ורובוסטה. הרובוטה הוא זן שניתן לגדל בתנאים הרבה יותר קשים, והוא נחשב עמיד יותר מזן הערביקה. זן הרובוטה נחשב בעל מרירות וחמיצות גבוהה. הזן נמצא בדרך כלל בתערובות של קפה שחור. בגלל טעמו החזר באספרסו הוא נמצא באחוזים נמוכים יותר ביחס לזן הערביקה.

 

כיצד אבחר איזה סוג תערובת של פולי קפה תתאים לי

כדי לדעת מה סוג פולי הקפה האהובים עליכם, עליכם להתנסות ולטעום. נסו לעשות הזמנה של מספר סוגים של פולי קפה כדי לדעת מה הטעם החביב עליכם. לאחר שניסיתם מספר סוגים תוכלו לדעת מאיזה סוג תהנו הן בקפה והן בעוגת הקפה. אל קפטרו מספקת מספר סוגים שונים של פולי קפה לבחירת טעמכם האישי.

 

האם הפולים השונים משפיעים גם על טעם העוגה

נראה הגיוני שטעם הפולים השונה ישפיע על הקפה שאנו שותים בבוקר. אולם, אנשים רבים סקפטיים לגבי השפעת הפולים השונים על עוגה. ובכן, אין ספק שגם בעוגה מורגשים הטעמים השונים של פולי הקפה. הטעמים השונים מאפשרים לשחק עם איזון המרירות והמתיקות הרגיש של עוגות קפה כך שתוכלו להגיע לאיזון שחביב עליכם ועל משפחתכם תוך מיקסום ההנאה מהעוגה.

נסייג ונאמר כי אין ספק שהטעם של פולי הקפה אכן מורגש יותר בקפה,  אולם, אין זה אומר שבעוגה לא תרגישו את הטעם השונה של פולי הקפה השונים, כך ששווה להשקיע בבחירת הפולים כאשר מכינים מתכון עם קפה, ולחשוב טוב לפני הבחירה איזה טעם תרצו שיהא הדומיננטי בקינוח אותו אתם מכינים.

זכרו שיש להתאים את טעם הפולים אל קהל היעד אליו אתם מכוונים, ילדים ככל הנראה יותר יאהבו פולי קפה עדינים יותר שהמרירות שלהם עדינה בלבד ואילו מבוגרים ירצו עוגה מעט מרירה יותר. תוכלו להתייעץ עם חנות אשר מוכרת פולי קפה ולשאול מה פולי הקפה שיתאימו לקהל היעד.

לסיכום, בחירת פולי קפה לטעמכם מאפשרת לכם להוציא מהכוח אל הפועל את הקפה המושלם שתמיד חלמתם עליו. היופי הוא שלצד הקפה המושלם שלכם, תוכלו להכין גם עוגת קפה בי טעם הקפה ישתלב בצורה מושלמת עם שאר הטעמים בדיוק בצורה בה אתם רוצים שטעם זה ישתלב. השקיעו בבחירה ותצאו נשכרים!

עוגת קפה

באותו נושא
בישול עם שמנים אתריים
מדריך לבישול עם שמנים אתריים

שמנים אתריים שימשו במשך מאות שנים בשל תכונותיהם הטיפוליות, אך האם ידעתם שניתן להשתמש בהם גם בבישול? שמנים אתריים הם תמציות צמחים מרוכזות המשמשות להוספת

קרא עוד »
טיפים לבשלן המתחיל

זה עורב לכם בכל פינה. בכל ערוץ בטלוויזיה. בכל סרטון שלישי באינסטגרם. אין מנוס. כולם, אבל כולם היום מבשלים. מחמצות, פסטות, איטלקי, הודי. כולם מתחילים

קרא עוד »