איך תקצרו את זמן ההכנה של מלוחיה

בזמן האחרון אנו עדים להתעניינות רבה סביב התבשיל המצרי (שחלק מכם קוראים לו "מרק"). מדובר כמובן במלוחיה המיוחדת שהפכה להיות למנה מבוקשת במסעדות רבות. עובדה זו גרמה לרבים להתעניין בה, במטרה להבין איך מכינים אותה בבית.

בימים האחרונים קיבלנו מספר רב של פניות מצד גולשים שביקשו לקבל פרטים שונים אודות תבשיל זה. החלטנו לקחת את השאלות הנפוצות ביותר ולהפוך אותם למדריכים, כדי להעלות את המודעות בנושא. הפעם, נבדוק איך אפשר לקצר את זמן ההכנה של המלוחיה. הישארו אתנו ותגלו מה חשוב שתדעו בעניין זה.

 

מה זה בכלל מלוחיה? הקדמה עבור מי מכם שרק שמעו על התבשיל

רגע לפני שנציג בפניכם את הדרך לקיצור זמן ההכנה של המנה, חשוב שנציין מה זה בכלל מלוחיה. שכן, יש פה גולשים שלא קראו את המדריכים הקודמים שלנו. הם רק שמעו שיש מנה שכזו והם רוצים להכין אותה במהירות לפני שהאורחים מגיעים.

אם כך, כדאי שתדעו שהמלוחיה הינה מנה מצרית ייחודית שמורכבת מעלי צמח המלוחיה. מדובר בעצם בתבשיל שיש בו כל מיני עלים ירוקים, תבלינים ובשר (יש גם חלופות טבעוניות כמובן). עכשיו, כשאתם יודעים במה מדובר, אפשר להציג בפניכם את הדרך שתאפשר לכם לקצר את משך ההכנה.

איך תקצרו את זמן ההכנה של מלוחיה

רוצים לקצר את משך ההכנה? כך תעשו זאת

אם אתם רוצים לקצר את משך ההכנה של המלוחיה, עליכם פשוט לקנות מלוחיה קנויה. אנחנו יודעים – זו לא התשובה שחשבתם שתקבלו פה. אנו מוכרחים להודות שלא תכננו להציע לכם את האפשרות הזו מלכתחילה. פשוט שוחחנו עם מי שיודעים דבר או שניים בנושא והתברר לנו שקיצור הליך ההכנה עשוי לפגוע בטעם המנה. שכן, מי שיכין את המנה במהירות, עשוי לאכול אותה כשהבשר נא (לא מומלץ) או כשזו לא חמה מספיק.

 

איפה תוכלו להשיג מלוחיה קנויה?

יש לא מעט מסעדות אותנטיות שיציעו לכן מלוחיה טעימה. כזו שלא תגרום לכם לעמוד לזמן ממושך אל מול הכיריים, לחתוך, לקצוץ ולטגן. ההמלצה שלנו היא לערוך בירור אודות מסעדות אלו, כדי שתוכלו לבחור במסעדה הטובה ביותר. הנה כמה פלטפורמות שתוכלו להיעזר בהן כדי להגיע אל המסעדה המומלצת:

  • פורומים בפייסבוק
  • קבוצות וואצאפ
  • לשונית הביקורות של גוגל

אפשר לקצר במעט את משך ההכנה – אך הטעם ישתנה

דעו שאתם יכולים לקצר את משך ההכנה בכמה דקות בודדות. הדבר יכול לבוא לידי ביטוי במידה ותחליטו לוותר על התוספת הבשרית ותבחרו בחלופה טבעונית כמו טופו. כך זמן ההכנה יתקצר, אך הטעם של המלוחיה צפוי להיות שונה לחלוטין מהטעם המוכר.

 

לסיום

מדריך זה הציג בפניכם את הדרך לקיצור זמן ההכנה של המלוחיה. כעת יש בידיכם 2 אפשרויות ונותר לכם רק לבחור בזו המתאימה לכם ביותר. נאחל שתבחרו נכון ושתאכלו מלוחיה אותנטית וטעימה.

איך תקצרו את זמן ההכנה של מלוחיה

באותו נושא
בישול עם שמנים אתריים
מדריך לבישול עם שמנים אתריים

שמנים אתריים שימשו במשך מאות שנים בשל תכונותיהם הטיפוליות, אך האם ידעתם שניתן להשתמש בהם גם בבישול? שמנים אתריים הם תמציות צמחים מרוכזות המשמשות להוספת

קרא עוד »
טיפים לבשלן המתחיל

זה עורב לכם בכל פינה. בכל ערוץ בטלוויזיה. בכל סרטון שלישי באינסטגרם. אין מנוס. כולם, אבל כולם היום מבשלים. מחמצות, פסטות, איטלקי, הודי. כולם מתחילים

קרא עוד »