איך להכין חומוס מושלם בבלנדר נינג'ה

אמנם אין יותר כיף מאשר לשבת בחומוסייה האהובה עליכם ולרדת על כמה ניגובים טובים.

אבל יחד עם זאת, אפשר גם להכין חומוס טוב בבית די בקלות.

בפועל, זה לא המתכון הכי מסובך בעולם.

אבל עוד יותר בפועל, צריך מיומנות כדי להוציא אוכל טוב ממתכונים פשוטים גם. בואו נדבר על חומוס בבלנדר, כמו שצריך.

אם אתם רוצים להכין חומוס כמו שצריך ושירגיש לכם חומוסייה לכל דבר, יש לנו כמה טיפים. אחד הדברים החשובים שצריך לדעת לגבי הכנת חומוס הוא, נושא הבישול של הגרגרים. חשוב מאוד לבשל את הגרגרים, אבל עוד יותר חשוב להשרות אותם במים. ישנם אנשים שמעדיפים אפילו להשרות את הגרגרים במשך יממה שלמה. ורגע לפני שאתם משרים את הגרגרים, יהיה חשוב קודם לברור אותם ולשלוף החוצה את כל מה שלא שייך. במילים אחרות, קליפות למיניהן וחתיכות של גרגרים שלא נראים טוב.

 

השריה של גרגרי חומוס חשובה ביותר

לאחר שאתם בוררים את גרגרי החומוס הטובים, יהיה עליכם להשרות אותם במים לפחות למשך של לילה שלם. לאחר מכן, יהיה צורך לשטוף את הגרגרים במים ולסנן אותם בשנית. לאחר שיש בידיכם את הגרגרים המוצלחים שעברו השרייה במים ללילה, אתם ניגשים לאחד השלבים הקריטיים הנוספים, שלב הבישול.

לאחר שלב הבישול, יהיה עליכם לטחון את הגרגרים בעזרת בלנדר נינג'ה מקצועי. שימו לב, ככל שהטחינה תהיה חזקה יותר, ככה החומוס יהיה יותר קרמי. אתם יכולים להשתמש באותו בלנדר נינג'ה בכדי לטחון את החומוס גס. מנגד, אתם יכולים לקחת בלנדר נינג'ה ולטחון את החומוס כמה שיותר. ככה תקבלו מרקם משחתי למדי של החומוס.

 

שלב בישול גרגרי חומוס

לגבי שלב הבישול, יהיה נכון לבשל את הגרגרים כשלושת רבעי שעה במים רתוחים. משהו חשוב שלא רבים יודעים, כדאי לזרוק לתוך המים הרתוחים כמה שיני שום. זה יאפשר לגרגרים לקבל טעם שומי תוך כדי הבישול.

ככה השום יהיה מורגש בחומוס, אבל לא יותר מדי. מבחינת מרכיבים, נהוג להוסיף את המרכיבים לאחר השלב של טחינת החומוס בבלנדר. המצרכים שלכם הם כמון לפי טעם ומינון אישי, מלח ופלפל, שמן זין, טחינה גולמית, מיץ לימונים סחט לפי טעם אישי, סודה לשתייה (מעט) ובצל אופציונאלי.

 

מתכוני חומוס ניתנים לשינוי בהתאם לטעמכם

מבחינת ההגשה של המנה, בהחלט אפשר ללכת על פטרוזיליה קצוצה יחד עם בצל וקצת חריף בצד. ישנם לא מעט מתכונים של חומוס, והמתכון הנ"ל מהווה למעשה המלצה בסיסית. אתם תמיד יכולים לשנות את המתכון ולהוסיף מרכיבים שונים. כמו כן, חשוב לזכור כי התהליכים של ההשריה, הבישול והטחינה משפיעים מאוד על התוצאה הסופית. לא פעם, השריה לא נכונה ובישול לא נכון יכולים להוביל לחומוס פשוט לא טעים. הקפידו על מה שצריך ושיהיה בתיאבון.

 

מאכל ישראלי

באותו נושא
בישול עם שמנים אתריים
מדריך לבישול עם שמנים אתריים

שמנים אתריים שימשו במשך מאות שנים בשל תכונותיהם הטיפוליות, אך האם ידעתם שניתן להשתמש בהם גם בבישול? שמנים אתריים הם תמציות צמחים מרוכזות המשמשות להוספת

קרא עוד »