למה עדיף לקנות גריל גז נייד מאשר גריל גז רגיל

כאשר אתם מתחילים לחשוב על קנייה של גריל גז חדש, זה סימן טוב. זה סימן טוב מפני שמנגל מסמל חופש ופנאי. בדרך כלל אנחנו לא נוטים להדליק מנגל באמצע השבוע לארוחות שגרתיות, אלא כאשר אנחנו מארחים את הקרובים לנו, בין אם חברים ובין אם משפחה. לכן, כאשר אנחנו הולכים לרכוש מנגל חדש, זה סימן טוב שאנחנו משקיעים בפנאי בחיים שלנו. בפסקאות הקרובות נבחן את הסוגים השונים של גרילים, ניידים ונייחים ונבחן את היתרונות והחסרונות שלהם.

 

השקעה במה שחשוב

כאמור השקעה בגריל גז חדש היא השקעה במה שחשוב באמת. הגריל כמובן שמעבר לייעודו הראשי שהוא צליית בשר משמש גם כאמצעי סביבו מתקבצים המשפחה והחברים לבילוי משותף. כיום, ישנם שלל סוגים של גרילים אשר לכל אחד מהם יתרונות וחסרונות משמעותיים. כיום נהוג לחלק את הגריל לשני סוגים – גריז גז נייד וגריל גז רגיל (נייח). על אף פי ששני הסוגים ישיגו את המטרה הראשית של הגריל שהיא צליית בשר, כל אחד מהם הוא בעל יתרונות וחסרונות ייחודיים לו.

 

גריל גז רגיל

גריל גז רגיל, כלומר גריל גז נייח, הוא אותו גריל גז קלאסי שאנחנו מורגלים לראות בחצרות ובגינות המשמש זה שנים רבות לצלייה של בשר. גרילים אלו מתאפיינים בדרך כלל בעוצמה גבוהה יחסית של בעירה, כלומר הם בעלי יכולת צלייה גבוהה יותר, בגודל רב יותר מפני שאין כל צורך להזיז אותם והם בדרך כלל עומדים באותו המקום, וכן באפשרויות פונקציונליות רבות יותר. עם זאת, כמובן, החיסרון המרכזי שלהם הוא נעוץ בעובדה שהם נייחים. הגרילים נמצאים באותו המקום, הם כבדים והיכולת לשנע אותם מוגבלת מאוד.

 

גריל גז נייד

גריל גז נייד הוא בדרך כלל קטן וקומפקטי יותר. כמובן , היתרון המרכזי שלו הוא נעוץ בעובדה שהוא נייד. ניידותו של הגריל מאפשרת להכניס אותו לתוך רכב ולשנע אותו למקומות יפים בחוץ בהם תחפצו לבלות עם הקרובים לכם. מנגד, מכאן נובע גם חסרונו העיקרי. מידותיו הקטנות עשויות להשפיע על עוצמתו ועל הפונקציות שבו. כמו כן, שינוע הגריל מחייב את שינוע הגז.

 

יתרונות מול חסרונות

כאמור, לכל אחד מסוגי הגרילים יש יתרונות וחסרונות ברורים. השאלה המרכזית שצריכה להנחות בבחירת גריל גז ובהחלטה האם לרכוש אחד נייד או נייח היא מידת השימוש הפוטנציאלית בגריל מחוץ לבית. אם אתם אנשים שנוהגים לטייל ולצאת כל המשפחה לבילוי בחיק הטבע, הגריל הנייד יהיה האידיאלי עבורכם. אם אינכם עושים זאת, ייתכן שיתרון זה לא יהיה דומיננטי עבורכם.

 

סוף דבר

בסיכומו של דבר, החלטה האם ללכת על גריל גז נייד או נייח היא החלטה אישית הדורשת בחינה כנה של הרצונות האישיים והצרכים שלכם מהגריל החדש שלכם.

גריל גז

באותו נושא
5 פתרונות לנשירת שיער

נשירת שיער היא תופעה שכיחה המשפיעה על גברים ונשים כאחד. בין אם היא נגרמת מגנטיקה, חוסר איזון הורמונלי או גורמים חיצוניים, לנשירת שיער יכולה להיות

קרא עוד »
גישור גירושין
כיצד להתכונן לגישור גירושין

גישור גירושין הוא הליך חלופי ליישוב סכסוכים המסייע לזוגות מתגרשים להגיע להסכמות מספקות באופן הדדי מחוץ לבית המשפט. הגישור מציע גישה שיתופית ופחות טעונה ומלאת

קרא עוד »
דרך המעבדה
נעים מאד – דרך המעבדה

בעידן המודע לבריאות של ימינו, צרכנים פונים יותר ויותר לתוצרת אורגנית, ומבקשים להבטיח שהמזון שהם צורכים נקי מכימיקלים מזיקים ומיוצר תוך שימוש בשיטות חקלאות ברות

קרא עוד »
תסמינים של מחלת צליאק
מה הם התסמינים לצליאק

מחלת צליאק היא הפרעה אוטואימונית חמורה הפוגעת בכ-1% מהאוכלוסייה. זה נגרם על ידי אי סבילות לגלוטן, חלבון שנמצא בחיטה, שעורה ושיפון. כאשר אנשים עם צליאק

קרא עוד »