5 יתרונות בהזמנת שולחן שוק לאירוע

כיום, לאחר שאפשר להגיד בזהירות רבה שהקורונה כבר כמעט מאחורינו, האירועים חוזרים ובגדול – אירועי יום הולדת, מסיבות רווקות, חתונות, בר ובת מצוות והרשימה עוד ארוכה.

עם חזרת האירועים, חוזרים התכנונים הרבים וההכנות לפניהם, כשאחד השיקולים המשמעותיים באירוע הוא האוכל.

טרנד חדש בתחום האוכל לאירועים הוא שולחן שוק, המהווה קונספט שונה וייחודי לאוכל באירוע. במאמר זה נציג 5 יתרונות בהזמנת שולחן שוק לאירוע.

 

שולחן שוק לאירוע

מלוח או מתוק, מבולגן או מסודר יותר, עם מגוון גדול או כמה פריטים שחוזרים על עצמם – שולחן שוק הוא טרנד לאירועים שטוב לעקוב אחריו. לקראת האירועים המתקרבים, ריכזנו עבורכם 5 יתרונות בהזמנת שולחן שוק לאירוע.

 

מה זה שולחן שוק?

שולחן שוק הוא שולחן עליו מוגש אוכל בצורה מופשטת. האוכל מונח על השולחן ללא צלחות או כלים, כשהקונספט הוא הגשה בצורת בופה. השולחן יכול להיות מעוצב לבחירתכם או בהתאם לחברה המארגנת, ובו אוכל מכל סוג שתוכלו להעלות בדעתכם – חלות עם שניצלים, ארוחה חלבית, עוגות וקינוחים שונים ועוד. להזמנת שולחן שוק לאירוע יש יתרונות רבים:

  1. אמירה עיצובית

שולחן שוק הוא אמירה עיצובית לאירוע שלכם. לאחר שהחלטתם על קו עיצובי מסוים לאירוע שלכם, תוכלו לבחור לעצב את השולחן לפי צבעים, קונספט או קו עיצובי מסוים. האוכל המוגש על שולחן השוק יותאם לבחירתכם ולפי האירוע, כך שבזמן האוכל האירוע כולו יהיה סביב השולחן המעוצב וימשוך את תשומת הלב של כל המשתתפים.

 

  1. אווירה זורמת וקלילה

אחת ממטרות הזמנת שולחן השוק היא יצירת אווירה זורמת וקלילה. לעומת הושבה רשמית, בה כל אחד יושב במקומו עם הכלים שלו ואוכל, כאשר האוכל מונח על שולחן שוק נוצרת אווירה של שיחות, דינמיות באפשרויות ההושבה לאנשים ובהגשת האוכל.

 

  1. אפשרויות רבות לאוכל

כשמדובר באוכל לאירועים, אנו רוצים שתהיה לנו את האפשרות הדינמית ביותר להזמין לאירוע. ארוחה חלבית, בשרית, קינוחים או מלוחים – בשולחן שוק ניתן להכין, לעצב ולשנות הכל. תוכלו לבחור באפשרויות נוספות ואף להתייעץ באתר www.tablez.co.il.

 

  1. חוסך בכלים ובהושבה פורמלית

אם היה מבוצע סקר הבוחן את החלק הפחות אהוב באירוח וארגון אירוע הוא הכלים. החלק של שטיפת הכלים, הבעיה הסביבתית בלזרוק כלים חד פעמיים – כל אלה הופכות לבעיות מיותרות כשהגשת האוכל נעשית כולה על שולחן שוק אחד.

 

  1. לא תצטרכו לבשל בעצמכם

בסופו של דבר, מארחים ומארגני אירועים רבים מחליטים לבשל את האוכל בעצמם. הפחד שהאוכל המוגש ייצא לא טוב, ההתארגנות והבישולים הרבים, דאגה אין סופית לחימום של האוכל וחסרונות רבים נוספים בבישול האוכל בעצמכם נפתרים בהזמנת שולחן שוק לאירוע. הדאגה לאוכל יורדת מלבכם, כך שתוכלו לפנות את הראש להתעסק בארגון האירוע ואפילו ליהנות ממנו.

 

מנות גורמה

באותו נושא