איך קוסמים גורמים למישהו לרחף?

אי אפשר להעלות על הדעת דבר יותר מדהים, מפתיע ומהמם מקסם שלא ברור כיצד הוא נעשה. לאורך דורות האנושות עברה שינויים חדים ומהפכות רבות, וכל אלו לא שינו את המשיכה הבלתי פוסקת לעולם המסתורין והקסמים.

ספרים וסרטים רבים נכתבו ובוימו סביב הקסמים הבלתי ניתנים להסבר. אחד מהקסמים המוכרים והמסקרנים ביותר הוא כמובן קסם הריחוף, אז איך קוסמים יכולים לגרום לריחוף של מישהו אחר?

 

קצת על הקוסמים

קוסמים שייכים לאחד ממקצועות הבמה, לצד אמנים כמו זמרים, רקדנים ועוד, תפקידם של הקוסמים הוא לבדר את הקהל. דבר שמייחד את הקוסמים ביחס לאמני הבמה האחרים הוא אלמנט ההפתעה המייחד את המופעים שלהם, צפייה במופע של קוסם מיומן בהופעה חייה היא חוויה מפתיעה ובלתי נשכחת. כדי לקבל מעט מהתחושה הזאת, היכנסו לסרטוני קסמים של אופק הקוסם ומיד תוכלו להבין במה מדובר.

 

קוסמים – אז והיום

בעבר, צפייה במופעים של קוסמים הייתה נחלתם של יחידי סגולה. רק מי שיכול היה להרשות לעצמו להגיע למופעים גדולים ויוקרתיים זכה לחזות בקוסמים בפעולה באופן בתי אמצעי. היום, המצב שונה בתכלית, ההתפעלות של הציבור ממופעי הקסמים הולידה שוק רחב ידיים במסגרתו מופיעים קוסמים רבים בבמות שונות. למעשה, ניתן להזמין הופעות של קוסמים מקצועיים עד הבית ולזכות בהופעה אישית כמופע מרכזי של אירוע כזה או אחר.

 

קסם הריחוף

כאמור, אחד הקסמים המדהימים ביותר, בין או שמותירים את הצופים בו פעורי פה, הוא קסם הריחוף. במסגרת הקסם, הקוסם מבקש מאחד מיושבי הקהל לגשת לבמה מבקש ממנו לשכב על מיטה. בהמשך, הקוסם מזיז את המיטה והקהל ההמום חוזה באדם אחר נשאר לרחף באוויר גם כשהמיטה כבר לא לצידו.

כמו כן, קוסמים שונים נבדלים אלו מאלו באופן באמצעותו הם מציגים את הקסם הזה. בנוסף, לא כל הקוסמים מחזיקים במיומנות הנדרשת כדי להביא את הקסם הזה לרמת גימור מספקת, כזאת שתגרום לקהל לא להבין איך זה קרה. אז איך הם עושים את זה?

 

שבועת הקוסם

בציבור הרחב קיימת סברה מוטעית כי עולם הקוסמות הוא תחום שבעיקר חובבנים עוסקים בו, אך לא כך הדבר כלל. למעשה, קוסמים מקצועיים אשר מחליטים להקדיש את הקריירה שלהם לקסמים, נשבעים את שבועת הקוסם.

במסגרת השבועה, הקוסמים מתחייבים לשמור על סודות המקצוע ולא לגלות לאף אחד, חוץ מקוסמים אחרים, איך הם מבצעים את הקסמים. באופן הזה, התחום נשאר כל כך מרתק ומפתיע כמו שהוא היום.

 

יש דברים נסתרים, לא נבין לא נדע

חלק בלתי נפרד ממופע קוסמות איכותי הוא הניסיון של הקהל להבין כצד התבצע הקסם. אלמלא הדבר היה כה מסתורי ומפתיע, לא היה כל עניין במופעים הללו. נאחל לכם מכאן להמשיך להנות ממופעי הקוסמים ולזכות לחזות בטובים ביותר בתחום, בהצלחה!

לסרטוני קסמים של אופק הקוסם

באותו נושא
5 פתרונות לנשירת שיער

נשירת שיער היא תופעה שכיחה המשפיעה על גברים ונשים כאחד. בין אם היא נגרמת מגנטיקה, חוסר איזון הורמונלי או גורמים חיצוניים, לנשירת שיער יכולה להיות

קרא עוד »
גישור גירושין
כיצד להתכונן לגישור גירושין

גישור גירושין הוא הליך חלופי ליישוב סכסוכים המסייע לזוגות מתגרשים להגיע להסכמות מספקות באופן הדדי מחוץ לבית המשפט. הגישור מציע גישה שיתופית ופחות טעונה ומלאת

קרא עוד »
דרך המעבדה
נעים מאד – דרך המעבדה

בעידן המודע לבריאות של ימינו, צרכנים פונים יותר ויותר לתוצרת אורגנית, ומבקשים להבטיח שהמזון שהם צורכים נקי מכימיקלים מזיקים ומיוצר תוך שימוש בשיטות חקלאות ברות

קרא עוד »
תסמינים של מחלת צליאק
מה הם התסמינים לצליאק

מחלת צליאק היא הפרעה אוטואימונית חמורה הפוגעת בכ-1% מהאוכלוסייה. זה נגרם על ידי אי סבילות לגלוטן, חלבון שנמצא בחיטה, שעורה ושיפון. כאשר אנשים עם צליאק

קרא עוד »