פינוק אמיתי לחובבי טיולים וטבע

קשה להעלות על הדעת חוויה כיפית ומספקת כמו טיול נעים בטבע. טיול טוב בטבע הוא טיול בו ניתן למצות כמה שיותר ממה שכבר קיים בחוץ, תוך הוצאה כספית מינימלית. כמו כן, טיול טוב בטבע הוא כזה שמשלב גם ארוחה טעימה, וכשזה מגיע לארוחה בטבע מנגל הוא הפתרון המושלם. כדי להביא לידי מימוש את השילוב בין טיול בטבע לבין מנגל , נוצרו גרילים ניידים שנותנים מענה בדיוק לצורך הזה. 

 

גריל נייד – מה זה בכלל?

המאפיין הבולט ביותר של גריל נייד הוא נוחות ברמות הכי גבוהות שיש. למעשה, הגריל הנייד נוצר מתוך ביקוש הולך וגובר של חובבי המנגל וחובבי הטיולים. גריל נייד מבטא את השילוב המושלם בין שניהם ומעניק מענה מדויק לאלו שאוהבים לטייל ולצלות את המזון שלהם גם יחד. גריל נייד, כשמו כן הוא, גריל שניתן לשאת בקלות ממקום למקום, במקרים רבים ניתן לקפל את הגריל ובכל אופן אפר להכניס אותו בקלות לתא המטען.

 

מה ההבדל בין גריל נייד ובין מנגל קטן?

רבים נוטים לחשוב שניתן להתייחס גם למנגל הישן שכולנו מכירים, זה שנראה כמו מלבן קטן עשוי נירוסטה, כגריל נייד. חשוב לעמוד על מספר הבדלים משמעותיים. בעידן הנוכחי, קיימים גרילים ניידים בעלי פונקציות דומות לגרילים המשוכללים ביותר. כלומר, ניתן למצוא גרילים ניידים על בסיס גז, כף שניתן לשלוט בטמפרטורה באופן מדויק ובלי צורך בהתעסקות בפחמים. יחד עם זאת, קיימים גם גרילים ניידים על בסיס פחמים עם מכסה עליון כדי להתגבר על רוחות וגשמים.

 

איך בוחרים גריל נייד מתאים?

במידה ואתם נמנים בין חובבי טיולי הטבע המושבעים שלא מוכנים לוותר על המנגל, כנראה שגריל נייד הוא מוצר חובה עבורכם. מכאן עולה השאלה, איך בוחרים גריל נייד מתאים? כדי לענות עליה באופן ממצה, צריך להתייחס למספר עקרונות חשובים:

 

גז או פחם?

כאמור, הטכנולוגיה הנוכחית סיפקה את האפשרות לצלות את המזון בטיול בטבע באמצעות גריל גז נייד. גריל גז נייד מבטיח נוחות ותפעול קל ברמות הכי גבוהות שיש. יחד עם זאת, אלו שחובבים מנגל פחמים לא מוכנים לוותר על הטעם שרק גריל פחמים יכול לייצר.

 

גודל

גרילים ניידים אכן נוטים להיות קטנים, אך עדיין קיימים הבדלים כך שגרילים ניידים מגיעים בגדלים שונים. מומלץ לבחור את הגודל בעיקר כתלות בנפח תא המטען שלכם, אך גם כתלות בכמות האנשים שתרצו להאכיל במהלך הטיול.

 

לסיכום – בואו להתפנק עד הסוף

טיול בטבע הוא אירוע כיפי ומפנק, עם זאת ניתן לטפס במדרגות הפינוק ולהוסיף גריל נייד למשוואה, כך שלא תצטרכו לוותר על "על האש" איכותי וטעים. רגע לפני שתצטרפו לרבים אחרים ותצטיידו בגריל נייד, דאגו לבחור את הגריל באופן שמותאם לצרכים הייחודים שלכם. טיול מהנה ובתאבון!

גריל נייד

באותו נושא
5 פתרונות לנשירת שיער

נשירת שיער היא תופעה שכיחה המשפיעה על גברים ונשים כאחד. בין אם היא נגרמת מגנטיקה, חוסר איזון הורמונלי או גורמים חיצוניים, לנשירת שיער יכולה להיות

קרא עוד »
גישור גירושין
כיצד להתכונן לגישור גירושין

גישור גירושין הוא הליך חלופי ליישוב סכסוכים המסייע לזוגות מתגרשים להגיע להסכמות מספקות באופן הדדי מחוץ לבית המשפט. הגישור מציע גישה שיתופית ופחות טעונה ומלאת

קרא עוד »
דרך המעבדה
נעים מאד – דרך המעבדה

בעידן המודע לבריאות של ימינו, צרכנים פונים יותר ויותר לתוצרת אורגנית, ומבקשים להבטיח שהמזון שהם צורכים נקי מכימיקלים מזיקים ומיוצר תוך שימוש בשיטות חקלאות ברות

קרא עוד »
תסמינים של מחלת צליאק
מה הם התסמינים לצליאק

מחלת צליאק היא הפרעה אוטואימונית חמורה הפוגעת בכ-1% מהאוכלוסייה. זה נגרם על ידי אי סבילות לגלוטן, חלבון שנמצא בחיטה, שעורה ושיפון. כאשר אנשים עם צליאק

קרא עוד »