פח זה לא זבל: 4 פחי אשפה מעוצבים

פח האשפה הוא אחד המקומות האחרונים בבית שאנחנו טורחים להשקיע מחשבה בעיצוב שלהם, וחבל שכך. הפח תופס מקום די גדול במטבח, וגם אם אתם לא מרוצים מכך, אי אפשר להתכחש לעובדה שהנוכחות שלו תופסת הרבה מאוד מקום. כדי להתגבר על הבעיה הזו אנחנו כאן כדי לספר לכם על מספר סוגי פחים שיכולים להתאים למטבח שלכם.

 

פח אשפה מעוצב

פח אשפה הוא מוצר חובה בכל בית, בים אם מדובר על פח אשפה לשירותים ובין אם על פח אשפה למטבח. באטיקו פחי אשפה כאן כדי לספר לכם את כל מה שחשוב לדעת על בחירת פחי אשפה, ולספר לכם על 4 סוגים של פחים שאותם אתם חייבים להכיר.

 

פח פדל

פח פדל הוא פטנט עתיק יומין, אולם עדיין השימוש בו נפוץ לאור הנוחות הרבה שלו. אם אתם לא רוצים לגעת בפח במהלך השימוש בו, הפדל הוא מה שמאפשר לכם להרים את מכסה הפח ללא מגע יד, כאשר הסגירה של המכסה הינה אוטומטית. הקפידו לקנות פח פדל איכותי על מנת שמנגנון הדוושה יחזיק מעמד גם אחרי הרבה זמן של שימוש.

 

פח אשפה מרובע

הצורה של הפח גם היא נתון שחייבים לקחת בחשבון, במיוחד אם המטבח שלכם אינו רחב ידיים. פח מרובע בדרך כלל יוכל להיכנס בנישה מסוימת במטבח שלכם, וכך תוכלו להנות מפח גדול שלא תופס מקום מעבר למינימום ההכרחי. את הפחים המרובעים תוכלו לקבל בשלל צבעים וחומרים, הכל כמובן בהתאם לרצון ולתקציב שלכם.

 

פח אשפה נשלף

אם חשוב לכם שפח האשפה בבית יהיה נסתר, האפשרות של פח אשפה נשלף היא אפשרות נהדרת. פח האשפה הזה מותקן על גבי דלת של ארון, וכאשר פותחים את הארון הפח יוצא אליכן יחד איתו. בסיום השימוש בפח תוכלו לסגור את הארון וכך הפח לא יהיה גלוי עד הפעם הבאה שבה תחליטו לפתוח אותו.

 

פחי אשפה לשירותים

בניגוד לפחי אשפה למטבח שצריכים להיות גדולים יחסית ועמידים יותר, לאור העובדה שאנחנו הולכים לזרוק אליהם אוכל ושאריות מזון בכמות גדולה, פחי שירותים לא צריכים להתמודד עם עמוס דומה, ולכן כדאי לקנות פח שירותים קטן יותר. מטעמי היגיינה, מומלץ מאוד לקנות פח שירותים עם דוושה כדי שלא תצטרכו לגעת במכסה של הפח בעת השימוש.

פח אשפה מעוצב

לסיכום

פח הוא לא תמיד אלמנט שאנחנו משקיעים בעיצוב שלו, מה שיכול לפגוע בצורה ניכרת בעיצוב הכללי של המטבח. כדי לעזור לכם קיבלתם כאן סקירה של מספר פחי אשפה מעוצבים לבית, כאלו שלא יהפכו לנטל על החלל שבו הם נמצאים, אלא להפך, ישפרו את המראה הכללי שלו. הקפידו לקנות פחים שקל לנקות אותם, על מנת שהמטבח שלכם יישאר נקי עם ריח נעים כל הזמן.

פח זה לא זבל: 4 פחי אשפה מעוצבים

באותו נושא
5 פתרונות לנשירת שיער

נשירת שיער היא תופעה שכיחה המשפיעה על גברים ונשים כאחד. בין אם היא נגרמת מגנטיקה, חוסר איזון הורמונלי או גורמים חיצוניים, לנשירת שיער יכולה להיות

קרא עוד »
גישור גירושין
כיצד להתכונן לגישור גירושין

גישור גירושין הוא הליך חלופי ליישוב סכסוכים המסייע לזוגות מתגרשים להגיע להסכמות מספקות באופן הדדי מחוץ לבית המשפט. הגישור מציע גישה שיתופית ופחות טעונה ומלאת

קרא עוד »
דרך המעבדה
נעים מאד – דרך המעבדה

בעידן המודע לבריאות של ימינו, צרכנים פונים יותר ויותר לתוצרת אורגנית, ומבקשים להבטיח שהמזון שהם צורכים נקי מכימיקלים מזיקים ומיוצר תוך שימוש בשיטות חקלאות ברות

קרא עוד »
תסמינים של מחלת צליאק
מה הם התסמינים לצליאק

מחלת צליאק היא הפרעה אוטואימונית חמורה הפוגעת בכ-1% מהאוכלוסייה. זה נגרם על ידי אי סבילות לגלוטן, חלבון שנמצא בחיטה, שעורה ושיפון. כאשר אנשים עם צליאק

קרא עוד »