משחררים מהבוריטו – זה האוכל שאסור לכם לפספס במקסיקו

מקסיקו ידועה כמעצמה קולינרית עשירה ומגוונת במיוחד, עם מגוון טעמים, מרקמים ומרכיבים שבוודאי שיגרו את בלוטות הטעם ויפתיעו אתכם. ממוכרי אוכל רחוב ועד מסעדות יוקרה מעוטרות כוכבי מישלן, האפשרויות הן בלתי נגמרות כשמדובר באוכל מקסיקני. עם זאת, כשמדובר באוכל הטוב ביותר לאכול במקסיקו, יש מנה אחת שבולטת מעל השאר: טאקוס אל פסטור.

אם אתם מתכננים טיול במקסיקו בקרוב, המאמר הבא בדיוק בשבילכם. מכיוון שעולם הקולינריה של מקסיקו כל כך רחב ומלא באפשרויות בלתי נגמרות – נרצה להבין ולהתמקד במאכל האולטימטיבי שנטעם בטיול הקרוב שלנו במדינה התוססת. רוצים לדעת עוד? המשיכו לקרוא.

 

טאקוס אל פסטור

Tacos al pastor הוא מאכל מקסיקני קלאסי שמקורו במקסיקו סיטי בשנות ה – 20 המאוחרות. הטאקוס עשויים עם פרוסות דקות של בשר חזיר במרינדה המבושלים על שיפוד ארוך, בדומה לאופן שבו צולים שווארמה. לאחר מכן חותכים את הבשר מהשיפוד לפרוסות דקות ומגישים על טורטיות תירס קטנות עם בצל קצוץ, כוסברה ופרוסת אננס טרי.

המרינדה בה צולים את בשר החזיר כוללת בדרך כלל שילוב של תבלינים, כמו אבקת צ'ילי חריפה, כמון ואורגנו, כמו גם חומץ, מיץ אננס טבעי ומשחת אצ'יוטה, המעניקים לבשר את צבעו האדום העז והייחודי. האננס מהווה מרכיב חיוני, מכיוון שהוא עוזר לרכך את הבשר ומוסיף טעם מתוק וחריף לטאקו.

משחררים מהבוריטו - זה האוכל שאסור לכם לפספס במקסיקו

מה המקום הטוב ביותר לקנות טאקוס אל פסטור?

אחד המקומות הטובים ביותר לנסות טאקו אל פסטור ובאופן כללי לרכוש אוכל במקסיקו הוא ב-taqueria, סוג של מסעדה מזדמנת שמתמחה בטאקו. ניתן למצוא טאקריות ממגוון סוגים ברחבי מקסיקו, מדוכני רחוב קטנים ועד לשווקים סגורים גדולים. כמה מהטאקריות המפורסמות ביותר ממוקמות במקסיקו סיטי, כגון El Huequito, El Tizoncito ו- Taqueria Los Cocuyos.

מה שהופך את הטאקוס אל פסטור לפופולרי כל כך הוא שילוב הטעמים העזים והמרקמים המגוונים בכל ביס. בשר החזיר הרך והעסיסי משלים בצורה מושלמת את האננס הפריך המתקתק והחריף, בעוד הבצל והכוסברה מוסיפים טעם רענן וטעים שמרים את המנה ומשלים אותה. הטורטייה מספקת בסיס מדויק לטאקו, שעוזר לאזן את הטעמים העזים של המילוי.

בנוסף להיותם טעימים במיוחד, טאקו אל פסטור הם גם אופציה בריאה יחסית, מכיוון שהם דלים בשומן ועשירים בחלבון. בנוסף, הם מתאימים למי שצורך מזון נטול גלוטן, כל עוד בוחרים טורטיות תירס במקום קמח.

לסיכום, טאקו אל פסטור הם מאכל שחובה לנסות בביקור הבא במקסיקו. בין אם אתם במקסיקו סיטי או בחלק אחר של המדינה, אין ספק שתצליחו למצוא טאקריה שמגישה את הטאקוס הטעימים והאיקוניים האלה. לכן, אם אתם מחפשים טעימה מהמטבח המקסיקני האותנטי, הקפידו לנסות את טאקו אל פסטור, ואל תפחדו מהצ'ילי.

משחררים מהבוריטו - זה האוכל שאסור לכם לפספס במקסיקו

באותו נושא
5 פתרונות לנשירת שיער

נשירת שיער היא תופעה שכיחה המשפיעה על גברים ונשים כאחד. בין אם היא נגרמת מגנטיקה, חוסר איזון הורמונלי או גורמים חיצוניים, לנשירת שיער יכולה להיות

קרא עוד »
גישור גירושין
כיצד להתכונן לגישור גירושין

גישור גירושין הוא הליך חלופי ליישוב סכסוכים המסייע לזוגות מתגרשים להגיע להסכמות מספקות באופן הדדי מחוץ לבית המשפט. הגישור מציע גישה שיתופית ופחות טעונה ומלאת

קרא עוד »
דרך המעבדה
נעים מאד – דרך המעבדה

בעידן המודע לבריאות של ימינו, צרכנים פונים יותר ויותר לתוצרת אורגנית, ומבקשים להבטיח שהמזון שהם צורכים נקי מכימיקלים מזיקים ומיוצר תוך שימוש בשיטות חקלאות ברות

קרא עוד »
תסמינים של מחלת צליאק
מה הם התסמינים לצליאק

מחלת צליאק היא הפרעה אוטואימונית חמורה הפוגעת בכ-1% מהאוכלוסייה. זה נגרם על ידי אי סבילות לגלוטן, חלבון שנמצא בחיטה, שעורה ושיפון. כאשר אנשים עם צליאק

קרא עוד »