עדיין מדפיסים תפריטים? הכי מיושן שלכם!

כולנו מכירים את התפריטים המודפסים מהם אנו בוחרים את המנות שיש למסעדה להציע, לעתים תפריטים אלו אף כוללים תמונות. היום המון מסעדות התקדמו לתפריט דיגיטלי שניתן לפתוח מהמחשב או הסמארטפון מבלי להסתבך עם דפים כתובים בלי תיאור ברור של המנה או תמונה. אז מהו תפריט דיגיטלי ומהו היתרונות שלו? על כך נענה במאמר.

 

אז למה כדאי לעבור לתפריט דיגיטלי?

תפריט דיגיטלי מסייע להציג את מנות המסעדה בצורה ברורה אשר מושכת את העין ותאפשר ללקוחות לבחור את המנה בצורה קלה יותר כך שהם יודעים איזו מנה מצפה להם. הצגת המנות מאפשרת ללקוח גם לבחור להסיר מרכיבים מסוימים ממנה וגמישות זו מגדילה את כמות ההזמנות.

בעידן היום כאשר ישנה חשיפה גדולה יותר לאלרגנים ורגישויות הלקוח יכול לראות את המרכיבים במנה ולקרוא אותם ולהבין בדיוק במה מדובר ולחסוך אי נעימויות בהמשך. בחלק מהתפריטים הדיגיטליים ניתן אך להגדיל את תמונות המנות מה שמקל יותר את בחינת המנה.

 

יתרון נוסף

התפריט הדיגיטלי הוא ידידותי לסביבה ומצמצם את כמות הנייר שמשתמשים בה ואף חוסך את ההדפסות היקרות של התפריטים. מעבר לכך ישנו מגוון רחב של תבניות עיצוב המאפשרות לכם ליצור תפריט ייחודי של בית הקפה או המסעדה שלכם. וחשוב לדעת כי את התפריט הדיגיטלי אפשר לשנות בקלות ובמהירות במידה ויש שינויים בתפריט המסעדה, מה שמקל עליכם כבעלים ומנהלי מסעדות לנהל את המעבר מתפריט לתפריט בקלות.

 

כיצד נבנה התפריט הדיגיטלי?

לרוב, חברות הבונות אפליקציות למסעדות ייבנו גם את התפריט הדיגיטלי של אותה מסעדה, התפריט יבנה באופן כזה שיחולק לפי סוגי מנות אם אלו מנות ראשונות, עיקריות קינוחים וכו'. מרכיביהן של המנות יפורטו ותתווסף תמונה של המנה עצמה והאם ניתן לבצע בה שינויים כמו להוריד מרכיבים או להפוך אותה למנה טבעונית או ללא גלוטן וכדומה.

התפריט נבנה באופן פשוט עבור הלקוח שיקל על תהליך ההזמנה. התפריט עצמו מותאם לכמה סוגי מכשירים כך שיהיה ניתן להציג אותו בלי בעיה גם בסמארטפון גם בטאבלט וגם במחשב. חשוב לזכור כי התפריטים וכל המסמכים החתומים מאובטחים על ידי אבטחת מידע ואינם גלויים לאחר חוץ מלמורשים.

 

לסיכום

בכדי לבנות תפריט בעל ממשק נוח פנו לחברות המציעות את שירותיהם לבניית תפריט דיגיטלי, ראו את העבודות שלהם ובקשו הצעות מחיר. בדקו אילו שירותים אותן חברות מציעות לכן ומה הוא כולל במחיר.

ב- Veecard.co.il ידאגו לעצב לכם תפריט מקצועי בעל ממשק נוח בעיצוב אישי שיגרום ללקוחות לרצות לאכול במסעדה שלכם, חברת Veecard מציעה לבצע עבורכם שינויי תפריט עד-5 פעמים ללא תשלום ולספק לכם ברקוד עם לוגו מותאם לעסק שלכם. על שנותר לכם לעשות הוא לפנות אליהם ולנו להגיע לאכול.

מדפסת

באותו נושא
5 פתרונות לנשירת שיער

נשירת שיער היא תופעה שכיחה המשפיעה על גברים ונשים כאחד. בין אם היא נגרמת מגנטיקה, חוסר איזון הורמונלי או גורמים חיצוניים, לנשירת שיער יכולה להיות

קרא עוד »
גישור גירושין
כיצד להתכונן לגישור גירושין

גישור גירושין הוא הליך חלופי ליישוב סכסוכים המסייע לזוגות מתגרשים להגיע להסכמות מספקות באופן הדדי מחוץ לבית המשפט. הגישור מציע גישה שיתופית ופחות טעונה ומלאת

קרא עוד »
דרך המעבדה
נעים מאד – דרך המעבדה

בעידן המודע לבריאות של ימינו, צרכנים פונים יותר ויותר לתוצרת אורגנית, ומבקשים להבטיח שהמזון שהם צורכים נקי מכימיקלים מזיקים ומיוצר תוך שימוש בשיטות חקלאות ברות

קרא עוד »
תסמינים של מחלת צליאק
מה הם התסמינים לצליאק

מחלת צליאק היא הפרעה אוטואימונית חמורה הפוגעת בכ-1% מהאוכלוסייה. זה נגרם על ידי אי סבילות לגלוטן, חלבון שנמצא בחיטה, שעורה ושיפון. כאשר אנשים עם צליאק

קרא עוד »