6 סיבות מדוע שוקולדים הם המתנה העסקית המושלמת לכל אירוע

אם אתם עומדים בפני אירוע גדול בעסק שלכם ואתם מחפשים מתנה עסקית לאורחי האירוע, או שאחד החגים מתקרב ואתם מתלבטים במה לבחור כמתנה לעובדים שלכם לכבוד החג – אתם בוודאי יודעים שמדובר בהתלבטות שיכולה להיות ארוכה ומתישה.

כשבוחרים מתנה עסקית, מחפשים מוצר שלא יהיה יקר מדי, אבל כן יראה יוקרתי. מוצר בעל שימוש נפוץ וברור, אבל כזה שיגרום לעסק שלכם לבלוט. מוצר שלא צריך להשקיע הרבה מאמצים בבחירה שלו, אבל יראה שכן הקדשתם מחשבה לנושא. ובכן, יש מוצר אחד שעונה על כל הקריטריונים הללו ויש לו עוד יתרונות רבים נוספים – משלוח שוקולד.

בסקירה הזו תוכלו לקרוא על לא פחות מ-6 סיבות לכך ששוקולדים הם המתנה העסקית הכי טובה, ולא משנה מה האירוע.

 

מדוע שוקולדים הם המתנה העסקית המושלמת לכל אירוע

  1. שוקולד הוא מאכל פופולרי מאוד. אז נכון שיש כל מיני עוצמות לאהבה של אנשים לשוקולד, אבל הרוב המוחלט של בני האדם ייהנה מהעושר שהשוקולד מציע – וישמחו לקבל כמות מסוימת ממנו כמתנה.
  2. אוכל הוא מתנה שמשמחת אנשים, כי כולם צריכים אוכל. הבעיה באוכל היא שלהרבה מאוד אנשים יש הגבלות תזונה שונות, בין אם מבחירה כמו צמחונות ובין אם מהכרח כמו אלרגיה לחלב.

שוקולד מתאים לכולם, מה שהופך אותו למתנה מושלמת. שוקולד בצורותיו השונות מתאים כמעט לכל הגבלת אכילה (למעט אלרגיה לשוקולד כמובן). למשל, רוב השוקולדים בארץ הם כשרים, ולכן הם מתאימים לשומרי הכשרות, דוגמא נוספת היא שכמעט כל השוקולדים הם נטולי גלוטן, ולכן הם מתאימים לחולים בצליאק.

  1. שוקולד הוא מתנה א-מינית. אין לשוקולד אופי גברי או נשי במיוחד, ולכן הוא מתאים כמתנה לאוכלוסייה גדולה. בניגוד לכלים לברביקיו שנתפסים כמתנה שתשמש יותר גברים, או ורדים עם פתק ממותג שנתפסים כנשיים יותר – שוקולד יושב בדיוק בנקודה הנוחה הזו באמצע שמתאימה לכולם.
  2. שוקולד נותן תחושה של יוקרה. הודות להקשרים התרבותיים של שוקולד, הרבה אנשים מקשרים בין שוקולד ליין יקר או לפינוק קטן שמקבלים כשנכנסים לחדר חדש במלון מהודר. תוכלו לנצל את ההקשרים הללו לטובתכם, ולתת באירוע העסקי שלכם שוקולד כמתנה וכך ליצור אווירה של יוקרה ושפע.
  3. חברות רבות המציעות משלוחי שוקולד כמתנה עסקית, מעסיקות אוכלוסיות מוחלשות כמו מתמודדי נפש או נוער בסיכון. בחירה של שוקולד כמתנה עסקית מוסיפה לעסק שלכם נופך חברתי.
  4. ניתן להדפיס כיתובים שונים על שוקולד יחסית בזול. כך תוכלו גם להפוך את המתנה העסקית לאישית יותר, גם להגביר את הפרסום והמיתוג וגם לא להיקלע להוצאה גדולה מדי סביב הנושא.

 

סיכום

לסיכום, אם אתם מתלבטים מה לתת בתור מתנה עסקית באירוע שלכם – ברור ששוקולד היא אופציה מובילה בכל מצב, ובטקסט הזה ראיתם שש סיבות שמוכיחות את העניין.

 

מארז מתוקים

באותו נושא
מגשי אירוח
3 טיפים לבניית מגשי אירוח

מגשי אירוח יכולים להיות בדיוק הפתרון המושלם שאתם צריכים לאירוע הקרוב. מגשי אירוח נותנים את תחושת השפע המתבקשת שנרצה להעביר לאורחי האירוע שלנו, והדרך שלנו

קרא עוד »