חמישה סוגים של וודקה איכותית במחיר מעולה

וודקה היא משקה אלכוהולי המכיל לרוב 40% אלכוהול.

מדובר על משקה הנוצר באמצעות זיקוק מגרגירים שהותססו בטמפרטורה גבוהה.

המאמר יציג 5 סוגי וודקה עיקריים ואיכותיים במחירים מעולים.

 

1 – וודקה של רוברטו קוואלי

וודקה רוברטו קוואלי היא וודקה תוצרת איטליה המכילה 40% אלכוהול המכילה ליטר של משקה איכותי מסוג סופר פרימיום במחיר של כ-120 ₪.

 

2 – וודקה ואן גוך

וודקה ואן גוך ההולנדית היא וודקה סופר פרימיום שמיוצרת מ-1982 שמזקקים אותה בשיטה כפולה ובזיקוק דודי. הטעמים השונים שלה מופקים ממאסאי ואוכמניות המיובאים מברזיל. עד שנת 2007 היה ניתן לרכוש אותה רק בדיוטי פרי ובחו"ל אך כיום ניתן להשיג אותה גם בארץ בטעמים שונים עם כמות של 35% אלכוהול. מחירה הוא רק 129 ₪ לליטר.

 

3 – וודקה בלוגה נובל

וודקה בלוגה נובל היא וודקה מתוצרת רוסית ומאוד פופולרית שם מסוג סופר פרימיום. מדובר על 40% אלכוהול מזוקק במחיר של כ-135 ₪ לליטר. זהו משקה יוקרתי שמייצרים ממים זכים המגיעים מבארות בסיביר ומדגנים תוצרת המקום. את הסינון שלה עושים באמצעות פילטרים מכסף וחול קוורץ בשלוש שיטות זיקוק ולאחר מכן המשקה נח לאורך חודש. תהליך ייצור קפדני זה מוסיף למשקה טעם מיוחד עשיר ורך ללא פשרות באיכות. את הוודקה הזו תזהו לפי סמל דג החדקן ותוכלו לרכוש אותה רק ב-135 ₪ לליטר.

 

4 – וודקה גריי גוס

וודקה גריי גוס היא וודקה המגיעה מחבל קוניאק בצרפת מסוג סופר פרימיום. מדובר על משקה משובח ואיכותי שהושק בסוף שנות ה-90 ופופולרי מאוד בארה"ב.

 

5 – וודקה סטוליצ'ניה

וודקה סטוליצ'ניה שרבים מכנים אותה סטולי היא וודקה מתוצרת רוסית שמפיקים בסט. פטרסבורג. את הוודקה מפיקים מחיטה הגדלה בחורף ברוסיה והיא נחשבת למותג יוקרתי ופופולרי במיוחד בארה"ב.

 

היכן ניתן לרכוש וודקה בזול?

כיום לא צריך לשוטט בין חנויות המשקאות על מנת לקנות וודקה איכותית. ניתן להזמין אלכוהול אונליין ולקבל את הכמות הרצויה עד הבית במשלוח. בחנות הווירטואלית ניתן להשיג משקאות אלכוהוליים נוספים ומובחרים כמו: סוגי וויסקי שונים, ליקרים, יינות אדומים יבשים או חצי יבשים, יינות לבנים, רוזה, בירות וכד'. היתרון של רכישה אונליין היא במחירים המפתיעים ובמבצעים המשתלמים שהחנויות הווירטואליות מציעות. במידה ואתם מתכוננים לחגוג אירוע פרטי בבית או אירוע עסקי בחברה תוכלו לרכוש אלכוהול לאירועים בזול. בנוסף ניתן לרכוש מארזים הכוללים גם כוסות דקורטיביות כמתנה לאדם יקר לכם או כאשר אתם מתארחים ורוצים להביא מתנה מרשימה. תוכלו אף לשלוח מארז מתנה ישירות לכתובת שבה תבחרו. לסיכום, מומלץ לא להתפשר על האיכות של משקאות אלכוהוליים ובפרט של וודקה, אך גם לא לרכוש מוצרים אלו במחירים יקרים. בחרו במשקה האהוב עליכם או בסוג הוודקה המועדף והרימו לחיים.

 

בקבוק וכוסות

באותו נושא
דובוני גומי בכל הצבעים
מתכון נשנושי אלכוהול

הקורונה מנעה מאיתנו את כל המפגשים החברתיים. הצעירים הישראלים שתרבות המסיבות כל כך מושתת אצלם נותרו בבתיהם יותר מידי זמן. אנחנו רגילים לבלות ולהנות מהחיים

קרא עוד »