נמאס לכם לשייף סכינים? 6 סיבות לקנות סכיני מטבח חדשים

בישול כבר מזמן אצלכם זה לא רק תחביב ואתם מרגישים שהמטבח הופך להיות המגרש הביתי שלכם. כלי המטבח שברשותכם לא רק נחמדים לשדרוג החוויה, הם באמת פרקטיים, מייעלים את העבודה במטבח והופכים אותה לכיפית ומקצועית יותר. סכיני המטבח הם אחד האלמנטים החשובים לטבחים ולא סתם, קבלו 6 סיבות לקנות סכיני מטבח חדשים.

 

המטבח כבר לא תחביב

הידע שלכם בבישול לא מסתכם בחביתה, יש לכם קבוצת וואטסאפ עם עצמכם שקוראים לה "מתכונים" ומרתק אתכם כשדודה צילה מדברת על השיטה שלה לעשות חציל על האש ב-3 שלבים. סימן שאתם כבר לא מתחילים וזה אומר שהגיע הזמן לקנות לעצמכם סכיני מטבח מתנה, שיהפכו את העבודה שלכם ליעילה יותר ואתכם למקצועיים יותר.

 

אתם משתמשים באותה סכין להכל

אם אתם משתמשים באותה הסכין לפלט דג ולחתוך פיתה לחצי, זאת בהחלט סיבה מספיק טובה להתחדש בסכיני מטבח. כל סכין בנויה אחרת, לפי השימוש אותו היא צריכה למלא, החל מהלהבים, כלה במשקל ועד ידית האחיזה. אתם לא תאמינו איך כל העבודה שלכם במטבח תשתנה ותהפוך קלה יותר.

 

על להב הסכין יש "פצעים"

סכין לא סתם מגיעה עם כיסוי, מוצעת לצד תיק או קייס ייעודי לסט סכינים. כדי שסכין תחזיק לאורך שנים רבות ותמצה את האיכויות שלה, צריך לשמור עליה. במידה ולהב הסכין "נפצעה" ויש בה שיקועים, זאת סיבה מעולה להחליף את הסכין.

 

ידית סכין המטבח נשברה

אם ידית סכין המטבח נשברה, או נסדקה באופן שלא מאפשר אחיזה נוחה, כדאי ורצוי להחליף את סכין המטבח שלכם. מעבר לעניין הנוחות, גם הבטיחות כאן תופסת תפקיד משמעותי, הסכין עלולה להישבר באמצע החיתוך, או להחליק.

 

שפיץ הלהב שבור או עקום

שפיץ הלהב מתעקם או נשבר בדרך כלל מנפילה, או ממכה עוצמתית ממשהו קשיח. כאשר שפיץ הלהב נשבר או מתעקם, זה משפיע באופן ישיר על ביצועי הסכין ועל הסיומת בחיתוך. במקרה כזה כדאי להחליף את סכין המטבח לסכין חדשה.

 

בא לי להתחדש

זה לא משנה אם אתם עוברים דירה ובזמן האריזות החלטתם שבא לכם להחליף את כל סכיני המטבח שלכם, או שלקחתם על עצמכם לבשל את ארוחת החג ובא לכם לפנק את עצמכם במתנה שתהפוך את ההכנות להרבה יותר כיפיות. אם בישול הפך לתחביב האהוב עליכם, תשקיעו בו. בדיוק כמו שהייתם משקיעים בכל תחביב אחר.

 

לסיכום

המטבח הפך בעשורים האחרונים להרבה יותר מסתם מקום שחייבים לבשל בו בשביל להתקיים. הבישול היום חוצה תרבויות והפך לתחביב נפוץ. מגוון המסעדות הרחב בשילוב עם ייבוא תבלינים וטעמים מן העולם לחנויות בוטיק, הובילו לזה שלא מעט אנשים מבשלים מנות שף גם בבית. חובב מטבח אמיתי יודע שסכין טוב ואיכותי הוא אחד האלמנטים המשמעותיים ביותר ועליו לא מתפשרים.

סכין מעוצבת

 

באותו נושא
מגשי אירוח
3 טיפים לבניית מגשי אירוח

מגשי אירוח יכולים להיות בדיוק הפתרון המושלם שאתם צריכים לאירוע הקרוב. מגשי אירוח נותנים את תחושת השפע המתבקשת שנרצה להעביר לאורחי האירוע שלנו, והדרך שלנו

קרא עוד »