מתכון להכנת כדורי שוקולד – מה צריך להזמין אונליין

אם הגעתם לכאן, סימן שבא לכם משהו מתוק. כדורי שוקולד הם כל כך קלים להכנה, וכל כך טעימים, שהם תמיד הדבר הראשון שקופץ לנו לראש. קבלו מתכון נהדר לכדורי שוקולד שימלא לכם את הצורך בקצת מתוק.

 

בטוח שנכין כדורי שוקולד?

מה שהכי כיף בהכנת בכדורי שוקולד, זה שהם לא עושים הרבה בלגן במטבח. ככה שאם אתם מחפשים פעילות עם הילדים, הכנת כדורי שוקולד יכולה להיות חוויה גדולה בשבילם, עם מינימום מאמץ שלכם. גם אם אתם מחפשים להכין משהו טעים לעצמכם (כי הרי מגיע לכם!), סביר להניח שתוך עשר דקות כבר תשבו על הספה ותחכו לכדורי השוקולד הטעימים שלכם בזמן שהם מתקררים להם במקרר.

 

מה אתם צריכים להכנת כדורי השוקולד

תנו לי לנחש. כנראה שלא עשיתם קניות הרבה זמן, ואין לכם מספיק מצרכים בבית, אז אתם מחפשים מתכון עם מינימום חומרים. הבשורות הרעות: מתכונים הנפתחים במילים "חומרים שיש לכם בבית" כוללים תמיד חומרים שאין לכם. הבשורות הטובות: אפשר פשוט להזמין כל מה שצריך בקניות און ליין.

 

רשימת חומרים

אם אין לכם חלק מהחומרים שברשימה, ואתם לא יכולים להגיע לסופר – אל תוותרו! כל מה שאתם צריכים תוכלו להזמין דרך האינטרנט. אולי אפילו תרגישו שזה יותר קל לכם, ותתחילו לעשות קניות אונליין כל הזמן.

 

חומרים

  • חבילת ביסקוויטים פתי בר
  • חבילת שוקולד מריר (או חלב)
  • שמנת מתוקה
  • חמאה (לא חייב)
  • סוכר
  • קוקוס/ סוכריות צבעוניות

 

אופן ההכנה

קודם כל, עליכם לרסק את הביסקוויטים בעזרת קוצץ מזון או בשיטה הישנה והאהובה – עם פטיש שניצלים. שיטת הפטיש עדיפה יותר אם אתם אוהבים את הכדורי שוקולד שלכם קצת קראנצ'ים, וגם אם אתם רוצים קצת להעסיק את הילדים הקטנים בבית. לאחר מכן, המיסו את חבילת השוקולד עם חצי חבילת שמנת מתוקה (אם בחרתם להמיס שוקולד חלב, התחילו עם מעט שמנת ועלו בהדרגה אם יש צורך). שפכו את השוקולד המומס לתוך הקערה עם הביסקוויטים, הוסיפו כף סוכר (ואז תטעמו, לא מתוק מספיק? הוסיפו עוד קצת). תוכלו להוסיף מעט חמאה מומסת (כ-20 גרם) שתהפוך את העיסה של כדורי השוקולד למעט יותר חלביים וטעימים, אך אינכם חייבים.

 

מגלגלים…

אחרי שהוספתם את כל החומרים לקערה וערבבתם טוב, עכשיו החלק החוויתי – לגלגל כדורים. הכינו צלחת עם קוקוס או סוכריות צבעוניות, מה שאתם מעדיפים, קחו מעט מהעיסה וגלגלו בין שתי כפות הידיים לצורה של כדור. גלגלו את הכדור בקוקוס או בסוכריות והניחו בצד.

 

טיפ חשוב

מכירים את זה שאתם שופכים את כל החומרים ופתאום העיסה נוזלית מידי או לא מספיק נוזלית? לכן תמיד עדיף שיהיה לכם עוד קצת מכל החומרים בשביל תיקונים קלים בעת הצורך. טיפ נוסף, הוא לתת לכדורי השוקולד להיות לפחות חצי שעה במקרר לפני שאוכלים אותם. אתם לא חייבים כמובן אם קשה לכם להתאפק, אבל הם יהיו יותר קשים וטעימים כשהם קרים. בתאבון!

כדורי שוקולד

באותו נושא