משלוחי אוכל בריא במנות אישיות – העתיד כבר כאן

וולט, תן ביס, סיבוס, גודי ועוד כל כך הרבה שמות נכנסו לשוק משלוחי האוכל.

אמנם יש שם היצע גדול מאוד, אך אם לא בודקים לפני כך המלצות או חוות דעת על איכות האוכל – אפשר ליפול על ארוחה מבאסת ולא מזינה לשאר היום.

אם נמאס לכם מחוסר הודאות ובא לכם להזמין אוכל בריא ומזין במנות אישיות, אפשר להירגע כי יש שירות חדש בעיר!

 

שחקן חדש בעיר

דיילי קיצ'ן מציעים הזמנה מראש של מנות מוכנות, החל מ- 25 ₪ למנה! החברה החדשה עובדת בפריסה ארצית ומציעה מגוון ענק של אוכל בריא, מזין ומוכן לאכילה.

 

מארזים בכל הגדלים

שבוע עמוס בעבודה? סטודנט בתקופת מבחנים? בהזמנה מעל ל- 200 ₪, המשלוח בחינם. החברה עובדת בפריסה ארצית רחבה והיא מציעה פתרון מהיר ובריא במיוחד לכל מי שמיצה את משלוחי וולט. רוצים לדאוג גם לשותף בדירה\בן זוג\קולגה בעבודה? יש גם מארזים זוגיים, החל מלא יותר מ- 30 ₪ למנה!

 

איכות לפני כמות

מה עדיף? אוכל זול באיכות נמוכה או אוכל זול באיכות ייצור מוקפדת? ברור שאוכל זול באיכות גבוהה! מנות המזון מיוצרות תוך עמידה בתקנים המחמירים ביותר של מכון התקנים הישראלי, בעלי תעודת כשרות וכמובן עומדים בתקני משרד הבריאות.

 

מגוון של אפשרויות

באתר תוכלו למצוא מגוון ענק של מנות להזמין, מאוכל איטלקי, מוקפצים בסגנון אסייתי וגם תבשילים ביתיים שכולנו אוהבים כמו קובה ומג'דרה.

 

למה זה העתיד

אז מה כל כך מיוחד? למה משלוחי אוכל בריא במנות אישיות הם דבר כל כך חדשני? בגלל סיבות מאוד פשוטות. בתור התחלה, משלוחי מנות אישיות מעולם לא היו דבר כל כך נפוץ, במיוחד בפריסה ארצית. כמובן שקיימים עסקים בדומה לזה, אך בהיקפים קטנים יותר. כאשר מכניסים ניוד העומד בתקני מכון התקנים, ניתן להנגיש את המזון לכל אזור בארץ ולהגדיל את קהל הלקוחות. בנוסף, מעט מאוד עסקי מזון מקדישים כל כך הרבה מחשבה בערכים התזונתיים של המנות המוכנות שלהן, בטח ובטח כשמדובר במזון טרי. ואם כל אלו עדיין לא מעבירות את הנקודה, ניתן לסכם זאת במשפט אחד – מזון טרי, בריא ומזין בפריסה ארצית, במחירים נוחים לכל כיס? לא משנה כמה תחפשו, לא היה דבר כזה בישראל.

 

סוד ההצלחה

החברה שהתחילה לפני כמעט 30 שנה, הבינה מה מוכר – אמינות, סטנדרטים גבוהים וחדשנות. בזכות כל אלו, דיילי קיצ'ן מספקת ארוחות יומיות לכל חלקי הארץ, במחירים נוחים והגיוניים לכל קהל יעד. כל עוד עסק יודע כיצד לנהל תקציב ולדעת איך לנהל קיצוצים או תוספות תקציב, ניתן להפוך כל עסק מדשדש לסיפור הצלחה. דיילי קיצ'ן הם חברת המזון הכי ייחודית בשוק, בכל הנודע למזון טרי ובריא.

 

שליח

באותו נושא