משלוחים בקורונה הם הדרך להנות מהסגר

נכנסתם לבידוד? סתם משועממים בבית בסגרים ההולכים וחוזרים? כולנו הגענו לשלב הזה כבר שאוכלים בלי הפסקה. רק בשביל להנות קצת ולמצוא את נקודת האור במצב.

יכולות הקולינריה שלנו פרצו החוצה והתחלנו לבשל מאכלים מיוחדים וטעימים. אלו שכבר נמאס להם נמאס לבשל, התחילו לחפש את משלוחי האוכל הכי שווים שיש. יש אינספור אתרים להזמנות שיספקו לכם חוויה קולינרית שווה ומגניבה במרחק של משלוח אחד בלבד.

 

אפליקציית איזי

קצת על האפליקציה

משמעות המילה איזי באנגלית היא "קל". וכשמה כן היא, זו אפליקציה שמנסה להקל על חיינו. היא ממפה את כל העסקים שנמצאים סביבנו לפי המרחק שלהם מהטלפון שלנו. מדליקים את המיקום ואפליקציית איזי מתחילה לחשב. יש המון קטגוריות של עסקים.

מרפאות, אטרקציות, מוסדות מדינה, תחנות דלק, טיפוח וכו'. כל מה שתוכלו לחשוב עליו. לפני תקופת הקורונה בלטה שם בעיקר קטגוריות המסעדות. יכולת למצוא בקלות אילו מסעדות נמצאות סביבך. כיום הקטגוריה הפופולרית ביותר היא כמובן משלוחי האוכל.

 

קצת יותר על קטגוריית המשלוחים 

הרעיון שלה די דומה לקטגוריית המסעדות רק שכאן היא מתייחסת בעיקר לפרטים על המשלוחים. כיוון שלא כל המסעדות מבצעות משלוחים או שלפעמים אין משלוחים בשעות מסוימות.

בנוסף על קטגוריית המשלוחים ניתן להוסיף אין ספור ערכי חיפוש בהתאם למה שנרצה להזמין. אפשר לדוגמא לחפש רק מקומות שמאפשרים משלוחים בחינם, חשוב מאוד עבור מי שמזמין הרבה. ניתן לסנן גם לפי כשרות, מחירים ומבצעים. בקיצור כל פילטר שתוכלו לחשוב עליו, קיים שם.

בנוסף יש פילטרים קריטיים מבחינת זמני ההזמנה. לרעב קטלני שתקף אותם כרגע תוכלו לבחור ב"פתוח עכשיו". אם אתם במאנץ' של לילה בחרו ב"פתוח בלילה" ואם מחפשים נשנוש לשבת בבוקר יש גם אפילו קטגוריית "פתוח בשבת".

לאחר שכבר בחרתם מסעדה תוכלו ללחוץ עליה כדי להגיע ישירות לתפריט או לאתר המסעדה. מופיעות לכם גם כל הביקורות שיש על המסעדה, המרוכזות מכל שאר האתרים בהם היא מפורסמת. זו פשוט אפליקציה מעולה שתחסוך לכם זמן, מחשבה ובעיקר טלפונים רבים לבירור פרטים.

 

גרופון האהוב והמוכר

אנחנו מכירים את גרופון בתור האתר הכי שווה להזמין בו קופונים בכל המדינה. המחירים שם פשוט הזויים. היינו נכנסים לאתר גם כשלא היינו צריכים לקנות כלום. סתם לכיף, לקבל רעיונות לגבי מה מתחשק לנו לעשות. היו שם אטרקציות וטיולים. אפילו חבילות נופש לחו"ל. יכולתם לקנות ריהוט לבית כולל פינות אוכל וסלונים.

המחירים שם תמיד היו נמוכים לפחות ב- 20% מהמחיר בשוק. יש הטוענים שהמחיר כל כך נמוך עד שהוא פוגע בספקי השירות, אך זה כבר עניין אחר. קהל הלקוחות המכורים של גרופון נותר ללא מענה לרצונות שלהם. כמות המוצרים שניתן לקנות מאוד הצטמצמה מאחר והשוק הישראלי ירד מאוד בפעילותו.

אך האתר רוצה ומנסה לרגש אותנו שוב עם קופונים מפתיעים ובאמת החלו להופיע פתאום מוצרים חדשים שלא הופיעו שם קודם לכן. מוצרי מזון ומארזים שמוכנים למשלוחים. סלסילות לחמים טריים, גבינות בוטיק ויינות. יקבים קטנים החלו לשווק במשלוחים ישירות מהיקב ללקוח באמצעות הקופונים.

כמויות של קפסולות מיוחדות לקפה החלו להציף את האתר. גם מגוון פירות בכמויות מסחריות ובמחירים משתלמים. לדוגמא קופון אחד שמציע כ- 20 ק"ג פירות ב- 219 ש"ח. מה נעשה עם כל הפירות האלה? לא ברור. אבל בטוח מישהו יזמין את זה.

כמובן שגרופון גם לא שכחו את אהבתינו למזון מוזמן וגם מספק קופונים למשלוחים ישירות מהמסעדות האהובות עלינו. בקיצור אם אתם רעבים, פתחו את אתר גרופון. משלוח אחד וזה אצלכם בפתח הדלת.

 

משלוחי אוכל ביתי – תומכים בישראלים אחרים

גם בעבר כיכבו באינסטגרם קונדיטורים שניסו את מזלם. לתת לכשרון שלהם כנפיים ולמכור מזון ישירות לצרכן על ידי פרסום חינמי. עוגות יום הולדת, מאפים, לחמים לשבת. גם אוכל מוכן לארוחות צהרים או ארוחות שישי. מכל הגוונים ומכל הסוגים. למרות שהיו כאלה שהצליחו, נראה היה שזה לא כך פשוט.

למה שמישהו יזמין עוגה מאדם פרטי ולא ילך לקונדיטוריה ופשוט יבחר ממגוון הקינוחים המוצעים שם. אבל הקורונה שינתה את הכל. אין מסעדות ואין קונדיטוריות יפות ומזמינות. דווקא הפרופילים היפים והמצולמים באופן מדויק הם בעלי היתרון. משלוחי האוכל הפרטיים התחילו לככב.

זה גם נותן טאצ' אישי לחוויה הקולינרית. אפשר לבקש בקשות אישיות שנוגעות להכנת האוכל וגם להתמקח על המחיר. אז פשוט שולחים הודעה באינסטגרם לבעל העסק, מעבירים לו תשלום בביט והוא מביא את המוצר בעצמו אליכם עד הבית, לעיתים אפילו באותו היום.

 

אז תרשו לעצמכם להתפנק. קחו הפסקה מכל הבלגן של הקורונה עם איזה נשנוש טעים. יש כל כך הרבה אפשרויות נוחות להזמין היום אוכל עד לפתח הדלת. אפליקציות כמו איזי כאן בדיוק כדי לעזור לכם על ידי מיפוי כל המסעדות שעושות משלוחים סביבכם.

תוכלו לחפש את הארוחה שמתאימה בדיוק בשבילכם בעזרת הפילטרים הרבים שהיא מציעה. גרופון גם כאן כדי לסייע עם מסעדות אבל לא רק. יש שם גם הרבה מארזים מתוקים ומוצרים שלא חשבתם בכלל שאפשר לקבל במשלוח.

בנוסף, זו בדיוק ההזדמנות לתמוך בישראלים אחרים ולהזמין מאומני קונדיטוריה מהאינסטגרם. זה נוח וקל ומעניק בדיוק את הטאץ' האישי שמשנה את הכל. נקווה שהקורונה תעבור בקרוב, אבל עד אז תמשיכו להנות בדרכים הכי בטוחות שאפשר.

 

שליח אוכל עם מסיכה

באותו נושא