מה מומלץ לאכול וכמה פעילות גופנית כדאי לעשות כדי לרדת במשקל?

זה לא סוד שהדרך לחיטוב וירידה במשקל עושה שימוש בשני כלים מרכזיים – דיאטה וספורט. אין תרופת קסם, ניתוח או דיאטה קיצונית שתוכל לשנות את העובדה הזו. אז מה מומלץ לאכול כדי לרדת במשקל? והאם יש דבר כזה יותר מדי פעילות גופנית? את כל התשובות תוכלו למצוא בטקסט.

לא מעט ישראלים סובלים מעודף משקל. אנחנו כמובן לא מדברים על תפיסה עצמית מעוותת, אלא על ההגדרה הרפואית. אם את או אתה לא מרגישים שלמים עם המשקל שלכם, לפני שתנסו כל דיאטה – אתם חייבים לפנות לרופאת המשפחה שלכם או לדיאטנית קלינית כדי להבין מה באמת המצב שלכם.

 

בניית תפריט תזונה עם דיאטנית קלינית

בניית תפריט תזונה עם דיאטנית קלינית היא קריטית להצלחה של תהליך ירידה במשקל. לתפריט תזונה מאוזן ונכון יש משמעות אדירה לגבי הצלחת תהליך הירידה במשקל. דיאטנית קלינית עברה הכשרה אקדמית ומקצועית מקיפה, שתסייע לכם להגיע לתוצאות הרצויות עבורכם.

למשל, גם אם תמצאו תפריטים שונים באינטרנט, סביר מאוד להניח שיהיה בהם משהו שאתם לא אוהבים לאכול, או לא נגיש לכם. בניית תפריט תזונה עם דיאטנית קלינית יאפשר לכם להנות מתפריט שמותאם בדיוק לצרכים וליכולות שלכם. מידע נוסף בנושא תוכלו לקרוא באתר https://sonyaholzer.co.il.

 

מה מומלץ לאכול כדי לרדת במשקל

כפי שכבר ציינו, לא מומלץ להסתמך אך ורק על מקורות מהאינטרנט או לבנות תפריט דיאטה ללא ליווי של תזונאית קלינית. יחד עם זאת, באינטרנט תוכלו למצוא כמה עצות טובות, כמו העצות שאנחנו ניתן לכם כאן, עד שיגיע מועד הפגישה שלכם עם הדיאטנית. למשל, כדי לרדת במשקל תוכלו ללעוס מסטיק, ובכך "להעסיק" את הפה שלכם – במקום לאכול מזונות משמינים.

 

כמה פעילות גופנית כדאי לעשות כדי לרדת במשקל

את כמות ואופי הפעילות הגופנית שכדאי לכם לעשות כדי לרדת במשקל – אתם חייבים לקבוע יחד עם תזונאית מומחית. יש מי שיותר יתאים לו שחייה ארוכה פעמיים בשבוע, ויש מי שדווקא תתחבר יותר למעט ריצה וקפיצה בחבל כל יום.

 

סיכום

לסיכום, חשוב מאוד לבנות תפריט מאוזן, אפשרי והגיוני יחד עם דיאטנית קלינית מקצועית ומוסמכת. תפריט מאוזן יאפשר לכם לצבור את האנרגיה הדרושה לפעילות הגופנית – שהיא הכרחית לירידה במשקל. תפריט מאוזן ובריא כמובן גם יסייע לכם בירידה במשקל באופן ישיר – על ידי הפחתה בכמות השומנים השליליים והפחמימות הריקות.

כדי לבנות תפריט תזונה מאוזן ונכון – אתם חייבים לפנות לדיאטנית קלינית מקצועית ומסומכת. אמנם יש מידע רב בנושא באינטרנט, אך רובו חלקי ולא מקיף. למעשה, חלק מהמידע הינו שגוי לגמרי ועלול לגרום ליותר נזק מתועלת. תוסיפו לכך את העובדה שלכל אחד מאיתנו יש גוף עם צרכים ויכולות מעט שונים – ותבינו למה חשוב לבנות את התפריט שלכם יחד עם תזונאית קלינית.

לָרֶדֶת בְּמִשְׁקָל

באותו נושא
5 פתרונות לנשירת שיער

נשירת שיער היא תופעה שכיחה המשפיעה על גברים ונשים כאחד. בין אם היא נגרמת מגנטיקה, חוסר איזון הורמונלי או גורמים חיצוניים, לנשירת שיער יכולה להיות

קרא עוד »
גישור גירושין
כיצד להתכונן לגישור גירושין

גישור גירושין הוא הליך חלופי ליישוב סכסוכים המסייע לזוגות מתגרשים להגיע להסכמות מספקות באופן הדדי מחוץ לבית המשפט. הגישור מציע גישה שיתופית ופחות טעונה ומלאת

קרא עוד »
דרך המעבדה
נעים מאד – דרך המעבדה

בעידן המודע לבריאות של ימינו, צרכנים פונים יותר ויותר לתוצרת אורגנית, ומבקשים להבטיח שהמזון שהם צורכים נקי מכימיקלים מזיקים ומיוצר תוך שימוש בשיטות חקלאות ברות

קרא עוד »
תסמינים של מחלת צליאק
מה הם התסמינים לצליאק

מחלת צליאק היא הפרעה אוטואימונית חמורה הפוגעת בכ-1% מהאוכלוסייה. זה נגרם על ידי אי סבילות לגלוטן, חלבון שנמצא בחיטה, שעורה ושיפון. כאשר אנשים עם צליאק

קרא עוד »