מה לעשות עם אוכל שנשאר במקרר לפני ההובלה שלו?

מעבר דירה הוא תהליך ארוך, הכולל שלבים רבים משלב עזיבת הדירה, דרך חיפוש הדירה החדשה, תוך הובלת הציוד והרהיטים אל הדירה החדשה ופריקת כל התוכן ממשאית ההובלה. זאת, עוד בתנאי שאין צורך בקניות נוספות או אילוצים שונים כמו שיפוץ הדירה החדשה. שלב הובלת הדירה כולל אריזות, מיון ומסירת חפצים רבים.

עם זאת, תחום עליו כמעט ולא מדברים בעת הובלת הדירה הם המוצרים במקרר. האם ניתן להובילם בתוך המקרר? האם כדאי לארוז אותם בצידנית?

 

מוצרים ומזון במקרר בעת הובלת דירה

כדי להבין מה כדאי לעשות עם האוכל במקרר טרם או בזמן הובלתו ליעדו החדש, ריכזנו עבורכם את המידע הדרוש כדי שתוכלו ותדעו איך להשתמש, למסור או לאכול את האוכל הנמצא במקרר ולהתנהל ביעילות המירבית, כך שכל מה שנותר לכם הוא רק לקרוא את המאמר.

 

מוצרי חלב, ירקות ופירות או מאכלים חמים

כשמדובר על מוצרים, כמו מוצרי חלב בעל תוקף שעומד לפוג בקרוב, לרוב נעדיף לא להוביל אותם עם שאר הארגזים. אמנם ניתן לנתק את המקרר זמן קצר לפני הוצאתו מהדירה אל משאית ההובלה, אך ברוב המקרים רצוי להמתין מספר שעות עד חיבורו מחדש. עם הזמן הלוקח למובילים, לארגזים ולציוד להגיע ליעדם, המוצרים עלולים להתקלקל. לכן, כשמדובר במוצרים "רגישים", קיימות מספר אפשרויות –

  • ארוחה מפנקת – נשארו גבינות רכות וקשות, ירקות ופירות? זוהי הזדמנות מצוינת לארוחת פרידה מהבית הישן, כך שתוכלו לנצל על הדרך כמעט את כל המוצרים במקרר.
  • הובלה בצידנית או עם קרחומים – ניתן להוביל כל מוצר בצידנית או בארגז מסודר עם קרחומים, כך שהקור יישמר ככל הניתן והמוצרים יגיעו ללא פגע.
  • תרומה למקרר שכונתי או לארגונים מסודרים – ישנם ארגונים המומחים באיסוף מוצרים וחלוקתם לאלו שזקוקים להם, שישמחו לקבל מוצרי מזון שלמים ומלאים.

 

מוצרים שתוקפם עומד לפוג בקרוב

במקרר ישנם בכל רגע נתון מוצרים שתוקפם עומד לפוג בקרוב – ממרחים, תבשילים שונים או קופסאות מזון. כדי לשמור על מוצרים אלה כך שיגיעו למקרר בסוף יום ההובלה ולא תצטרכו לזרוק שום מוצר, רצוי להובילם בארגז ייעודי או בצידנית כך שיישמרו בקירור לאורך כל היום. היכנסו לאתר https://sopick.co.il והזמינו חברת הובלות מקצועית שתדע לשמור על מוצרי המזון לאורך כל היום.

 

שימורים ומוצרים בעלי תוקף רחוק

לכולנו יש במקרר גם מוצרים שלא חייבים קירור. קופסאות שימורים, תרופות ומשחות שונות שמוצאות עצמן במקרר ויכולות לשרוד גם יום הובלה בלעדיו. מוצרים אלו רצוי לשים בארגז ייעודי ולסמנם באופן מסודר, כך שבכל מקרה ביום הפריקה תוכלו להחזירם למקרר.

כך או כך, כשמדובר במוצרים היוצאים מהמקרר ועתידים לחזור אליו בתום יום ההובלה, רצוי לאחסנם בארגזים ייעודיים, מסומנים ומסודרים, כך שיוכלו לחזור אל המקרר מיד כשתחברו אותו בדירה החדשה.

ירקות

באותו נושא
מגשי אירוח
3 טיפים לבניית מגשי אירוח

מגשי אירוח יכולים להיות בדיוק הפתרון המושלם שאתם צריכים לאירוע הקרוב. מגשי אירוח נותנים את תחושת השפע המתבקשת שנרצה להעביר לאורחי האירוע שלנו, והדרך שלנו

קרא עוד »