מה ההבדל בין מעדניית גורמה לבין הסופרמרקט השכונתי

סביר להניח שאתם עוברים לידן במהלך ימי סידורים בעיר או בדרך לעבודה.

הן נמצאות בכל פינת רחוב והן פתוחות בפני כלל הלקוחות (למרות שבינינו, זה ברור שלקוחות מביני עניין הם אלו שצפויים להיכנס בדלתן).

מדובר כמובן במעדניות גורמה.

כל צרכן קבוע של מעדניות אלה יכול לציין את ההבדלים משמעותיים שניתן למצוא בקלות בקניה במקום שכזה לעומת הסופרמרקט השכונתי.

בכל אופן, אם טרם יצא לכם לקנות במעדניית גורמה, אספנו עבורכם את כל הטוב שתוכלו למצוא במעדניית גורמה שהסופרמרקט השכונתי לא יכול לספק לכם.           

                    

אוכל בהכנה אישית לדרך

שכחתם להכין כריך לעבודה? אתם יכולים לשכוח מקנייה מהירה של בגט וקופסת קוטג' בסופרמרקט השכונתי). קפיצה אל המעדניה הקרובה לביתכם תאפשר לכם ליהנות מכריך מפנק. תוכלו לבחור בין כריך עם גבינות איכותיות וסלטים או כריך עם נתחי בשר איכותיים וירקות. בכל אופן, אתם תוכלו ליהנות מכריך מפנק, כזה שסביר להניח שלא תוכלו להכין בבית (פשוט כי אין זמן לזה ברוב המקרים). זהו יתרון משמעותי שניתן למצוא במעדניות. במקום לקנות מוצרי גלם ולהכין בעצמכם את הכריך, אפשר לקנות כריך מפנק ביותר שיחסוך לכם זמן רב והתעסקות.

 

מוצרים מגוון

בסופרמרקט השכונתי אתם צפויים למצוא מספר מוגבל של סוגי ריבות, בשרים, גבינות, לחמים, חטיפים וכו'. מדובר בעצם באפשרויות מצומצמות ביותר. אך סיבוב קצר בתוך מעדניית גורמה אילת  יאפשר לכם להגיע אל ארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות. ביקור במעדניה יאפשר לכם לבחור בין מגוון עצום של מוצרים שלא תוכלו למצוא בסופרמרקט השכונתי.
כך שאם אתם רוצים לטעום טעמים חדשים, אתם פשוט צריכים לגשת למעדנייה הקרובה לביתכם ולבחור את המוצרים החדשים שטרם טעמתם. קנייה אחת תגרום לכם להבין שייקח לכם הרבה מאוד זמן להכיר את כל הטעמים שיש למקום להציע.

 

מבחר חוויה קולינרית

אם תחשבו על זה רגע, אתם מגיעים אל הסופרמרקט השכונתי עם רשימת קניות במטרה לסמן "וי" על המטלה הזו שנקראת "קניות". אתם אוספים את המוצרים שאתם זקוקים להם, מגיעים אל הקופה, אוספים את המוצרים וממשיכים לביתכם.
מעדניה לעומת זאת, מנוהלת ברוב המקרים על ידי שפים ואנשים שמבינים עניין בתחום הקולינריה. זו הסיבה שבביקור בתוך מעדניה באילת או בכל מעדניה אחרת בארץ, יאפשר לכם להניח לרגע את הרשימה בצד ולהסתכל מסביב. ליהנות מהאווירה של המעדנייה שתגרום לכם לפצוח בקריירת שף. קנייה במעדניה היא הרבה מעבר לסימון "וי" על מטלה, היא חוויה בפני עצמה.

לסיכום, ניתן לומר כי קנייה במעדניית גורמה מתאימה למי מכם שרוצים לצאת מהקופסא (או יותר נכון "לצאת מהרשימה"). אם אתם רוצים להרחיב את עולם הקולינריה שנחשפתם אליו עד היום, ביקור במעדניה הקרובה לביתכם יאפשר לכם לעשות זאת בקלות.

 

גבינות

באותו נושא
מגשי אירוח
3 טיפים לבניית מגשי אירוח

מגשי אירוח יכולים להיות בדיוק הפתרון המושלם שאתם צריכים לאירוע הקרוב. מגשי אירוח נותנים את תחושת השפע המתבקשת שנרצה להעביר לאורחי האירוע שלנו, והדרך שלנו

קרא עוד »