מהן המנות הכי מומלצות במסעדת נוסרט

האם יש ביניכם עוד אנשים שטרם ביקרו בדובאי? רוב הסיכויים שלא נמצא הרבה אנשים כאלה. אבל האם כל מי שכבר הספיק לבקר בדובאי, ביקר בכל המקומות שהם מאסט לביקור? מתערבים שלא. ואם את אי הדקלים, את הקניון הענק של דובאי ואת המזרקות המזמרות, אנחנו מאמינים שתצליחו למצוא גם בלעדינו, אנחנו בהחלט נרצה לכוון אותכם בכל הנוגע לתחום הקולינרי של ביקורכם. אז לאן הולכים לאכול כאשר אתם בדובאי? בואו ונראה יחד.

 

 קסם של מסעדה

על מסעדת נוסרט שמעתם? אולי השם לא מצלצל לכם ישר כמוכר, אבל את הדמות מאחורי המותג אתם מכירים בוודאות. כן כן, גם אתם, אנשים שלא מחשיבים את עצמכם כחובבי ז'אנר הקולינרי. נוסרט גוקצ'ה, או בכינוי החתיך הממליח (תרגום מאוד עממי מאנגלית עשינו פה), אדם שתמונותיו כיכבו בכל פיד אינסטגרם אפשרי בשנים האחרונות ואין באמת אחד שהצליח לפספס.

 

 מי אתה?

נוסרט גוקצ'ה, נולד בטורקיה והפך לשף שבבעלותו רשת מסעדות ולכוכב בכל רשת חברתית שאתם יכולים לחשוב עליה. את המסעדות שלו ניתן למצוא ביוון ובארצות הברית, במגרש הבית שלו – טורקיה וכמובן באיחוד האמירויות (שכל מותג גדול רוצה שיהיה לו ייצוג במדינה זו) והבאזז סביבן הוא גדול.

 

 מה העניין?

שילוב בין האוכל לבין חוויה על גבול התיאטרלית שמקבל כל לקוח שמגיע למסעדה. כאן, הנראות והאיכות חייבות להגיע יד ביד והשואו של ההגשה הוא מאסט.

 

 מה מזמינים?

מגוון האופציות הוא רחב. כמובן שהמומחיות העיקרית זה בשר, כל נתח אפשרי, אבל גם מנות דגים ופירות ים תוכלו למצוא במסעדה. אבל בואו לא נשקר לעצמנו – אנחנו כאן בשביל הבשר ותחום המומחיות הוא הסטייקים. צלעות בקר מעושנות וקרפצ'ו בתור מנות פתיחה, פילה מיניון וסטייק עות'מני, אסאדו, קציצות בשר משובחות והמבורגרים שהמילה מושחת לא מתחילה אפילו לתאר אותם.

ואם איכשהו זה לא הספיק, אז נספר לכם שיש במסעדה גם טוויסט מעניין נוסף – כמעט כל מנה שסיפרנו לכם עליה, ניתן לקבל בגרסת הזהב שלה – עטופה בדפי זהב הניתנים לאכילה. כמובן שבמקרה זה, גם המחיר הולך לקפוץ כמה רמות, אבל אם אתם ממש חייבים לטעום את הזהב האכיל – זה המקום לעשות זאת.

 

 מאיזה סכום ניפרד בביקורנו במסעדה?

לאור העובדה שמדובר ברשת של מסעדות, המחירים מותאמים לאזור שבו המסעדה נמצאת, לחוויה שתמצאו בה ולעוד פרמטרים כאלה ואחרים המשפיעים על המחיר. האם מדובר בחוויה זולה? לא, אבל גם לקרוא לה חוויה במחיר מוגזם לא נצליח, מדובר במחירים שנמצא גם בארץ במסעדות סטייק איכותיות.

 

 בשורה תחתונה – מסעדה שהיא מאסט

זה הקטע בדובאי, זה המקום שבו תתקרבו הכי הרבה אל עשירי העולם ולהרגלים שלהם. חווית השירות וחווית האוכל של המסעדה, בהחלט מהווים את הסיבה לביקור.

מסעדת נוסראט

באותו נושא
מיקרוגל
הציוד שכל מפעל מזון צריך

אתם חושבים להגשים את החלום שלכם ולהקים מפעל מזון שיהיה שייך רק לכם? תוהים מה תוכלו לעשות כדי שמפעל המזון שלכם יתקדם ויהיה מוביל ומצליח?

קרא עוד »