מגיעים לכם פיצויים לא יודעים לאן לפנות? המדריך הבא יסייע לכם

במקרים בהם חוויתם נזק אתם אפילו לא יודעים זאת אבל מגיעים לכם פיצויים מהגוף או האדם אשר אחראי לנזק שקרה לכם. קבלת הפיצויים יכולה לדרוש הליך משפטי בבית המשפט, אך גם יכולה להסתכם מחוץ לכתליו. מגיעים לכם פיצויים לא יודעים לאן לפנות? המדריך הבא יסייע לכם.

 

פיצויים מביטוח

מגיעים לכם פיצויים לא יודעים לאן לפנות? הרבה פעמים הכתובת שלכם תהיה בין היתר חברת הביטוח שלכם לאור פוליסות ביטוח אשר מבטיחות פיצויים כדוגמת מענקים חד פעמיים. לכן, אם מגיעים לכם פיצויים ואתם לא יודעים לאן לפנות, התחילו מלסקור את הביטוחים שקיימים לכם ולנסות למצוא ביטוח שיהיה רלוונטי עבורכם למצב או למקרה. הנה כמה דוגמאות לביטוחים שעשויים להיות רלוונטיים:

  1. ביטוח אובדן כושר עבודה
  2. ביטוח תאונות אישיות
  3. ביטוח נסיעות לחו"ל
  4. ביטוח חיים
  5. ביטוח דירה
  6. ביטוח רכב מקיף וגם ביטוח רכב חובה

 

פיצויים מאדם פרטי

ישנם מקרים בהם הנזק אשר נגרם לאדם ובגינו הוא פונה לקבלת פיצויים נגרם על ידי אדם פרטי ועל כן, אתם צריכים לפנות לקבלת הפיצויים ממנו. ישנם מקרים בהם הסיטואציה והדיאלוג עם האדם הזה שגרם לנזק לא כל כך מצליח ויש צורך בעירוב של איש מקצוע. תוכלו לנסות גם לפתור את המצב בעצמכם אך מומלץ לעגן זאת עם איש מקצוע.

  1. פנייה לביטוח – במקרים רבים כאשר אדם פרטי הוא זה שגרם לכם את הנזק, התחילו מלקחת פרטים מהביטוח שלו, לדוגמא כאשר מדובר בתאונת דרכים ונסו לקבל את הפיצוי דרך חברת הביטוח.
  2. שקלו משא ומתן – הדרך הזאת לא תמיד מועילה או כדאית אך מומלץ לשקול פשוט לפנות לאדם שגרם לנזק ולבקש ממנו שיפצה וישלם בעבור הנזק שעשה.
  3. הגישו תביעה – באם כל המאמצים האחרים לא עבדו, תוכלו לפנות להליך משפטי ולתבוע בתביעה אזרחית את מי שגרם לכם לנזק.

הכי פשוט וכדאי – מתייעצים איש מקצוע

מגיעים לכם פיצויים ואתם לא יודעים לאן לפנות? התחילו מלפנות לאיש מקצוע. חשוב להבין כי נושא הפיצויים יכול להגיע לבית המשפט ועל כן, כדאי מאוד שיהיה לצדכם עורך דין או מומחה בנושא פיצויים על מנת לקדם את ההליך ולהוביל אותו. כמו כן, על מנת שבאמת תקבלו את הפיצויים שמגיעים לכם כדאי מאוד לדרוש בזמן את מה שמגיע ולהימנע מלעשות טעויות שימנעו מהפיצויים להגיע.

 

אם מגיעים לכם פיצויים כדאי שתפנו לאיש מקצוע. באופן כללי, לא משנה מה הכתובת שאמורה לתת לכם את הפיצויים כדאי להתחיל קודם כל משיח וניסיון לסגור הכל מחוץ לבית המשפט ואם נראה שלא ניתן לעשות זאת, זה הזמן, אם עוד לא עשיתם זאת, לערב איש מקצוע.

OpenClipart-Vectors / Pixabay
באותו נושא