למה הרבה אנשים מעדיפים לבחור בקייטרינג חלבי

בתקופה האחרונה אנו עדים לשינוי משמעותי בתחום האוכל באירועים. שכן, נדמה פתאום שרבים זנחו את הקייטרינג הבשרי שהיה נחשב עד לא מזמן להכרחי בכל אירוע. יצאנו לבדוק את הנושא באופן מעמיק כדי לבחון את הנושא ולהבין מה קרה שהרבה אנשים מעדיפים פתאום לבחור בקייטרינג חלבי. אם אתם רוצים לגלות את התשובה, כדאי שתקראו את השורות הבאות בעיון.

 

איך הגענו למסקנה בנושא?

כדי שנוכל לדעת מה עומד מאחורי השינוי המהותי, היינו צריכים לפנות אל אנשים שערכו לאחרונה אירועים עם קייטרינג חלבי. אולי תופתעו לשמוע שהגענו אל 36 אנשים כאלה. מדובר במספר לא מבוטל, אנחנו יודעים. עשינו את מירב המאמצים כדי לקבל תשובות מגוונות מכלל האוכלוסייה. אל האנשים האלה הגענו לאחר שפרסמנו סקר ברחבי הרשתות החברתיות ושאלנו את הגולשים למה הם מעדיפים דווקא קייטרינג בשרי. לאחר שקיבלנו את כל התשובות, בחרנו להציג את אלו שחזרו על עצמן מספר רב של פעמים, הנה הן:

 

תשובה מספר 1 לשאלה שלשמה התכנסנו: בגלל המגוון

מרבית האנשים שענו על הסקר ציינו שהם בחרו להזמין את חברת milano foods קייטרינג חלבי לאירוע שלהם בגלל שלדבריהם, מדובר בקייטרינג שמאפשר מגוון רחב יותר של טעמים. שכן, בעת הזמנה של קייטרינג מסוג זה, מתאפשר להניח על השולחן מגוון רחב של מאכלים, למשל:

  • לחמים מסוגים שונים
  • גבינות מסוגים שונים
  • פסטות במגוון רטבים
  • קישים
  • פשטידות
  • פיצות
  • לזניות ועוד

מדובר ברשימה חלקית, כך שאתם יכולים להבין על מה מדובר.

 

תשובה מספר 2 לשאלה שלשמה התכנסנו: מטעמים דתיים

מסתבר שלא פעם אנשים מסתבכים עם כשרויות שונות על בשר בגלל שיש להם קרובי משפחה דתיים. שכידוע, כל אחד מהם מקפיד על כשרות אחרת. לא מעט אנשים בוחרים בקייטרינג חלבי בגלל שהכשרות על מוצרי חלב היא נוחה יותר ולא מצריכה בירור על שחיטה וכו'.

 

תשובה מספר 3 לשאלה שלשמה התכנסנו: בגלל הצמחונים

בשנים האחרונות יש עלייה משמעותית במספר הצמחונים ברחבי הארץ והעולם. הדבר מביא לצורך להתאים את הכיבוד אל האורחים שמוזמנים. חלק מהאנשים שהגיבו על הסקר שלנו ציינו שבאירוע הקודם שלהם הם הזמינו קייטרינג בשרי וגילו שחלק נכבד מהאורחים בכלל לא נגע בבשר. כך שהם בחרו הפעם להזמין קייטרינג חלבי שיאפשר לכולם לטעום ממנו.

 

המסקנה שלנו בנוגע לבחירה בקייטרינג חלבי

כעת אנחנו יכולים לומר לכם שהבחירה בקייטרינג חלבי נובעת ממגוון רב של סיבות הגיוניות. אם בהתחלה חשבנו שהסיבה היחידה נוגעת רק לטעם, עכשיו אנו מבינים שרבים בוחרים  בקייטרינג מסוג זה בעקבות צרכים שונים. עכשיו גם אתם יודעים מדוע הקייטרינג החלבי תפס תאוצה, כך שנותר לכם רק לבחור את החברה המתאימה לכם ולהזמין קייטרינג שיתאים לכל הנוכחים באירוע הבא שלכם. שיהיה לכם בתיאבון!

מזון קייטרינג חלבי

באותו נושא
מגשי אירוח
3 טיפים לבניית מגשי אירוח

מגשי אירוח יכולים להיות בדיוק הפתרון המושלם שאתם צריכים לאירוע הקרוב. מגשי אירוח נותנים את תחושת השפע המתבקשת שנרצה להעביר לאורחי האירוע שלנו, והדרך שלנו

קרא עוד »