איך לגרום למתכון לצבור הרבה לייקים באינסטגרם

האינסטגרם שופע במתכונים אותם מפרסמים משתמשים פרטיים או עסקים שמקבלים תגובות ולייקים, אך לא מספיק על מנת למתג ולחשוף אותם לכמה שיותר משתמשים.

איך גורמים למתכון לצבור הרבה לייקים באינסטגרם? על כך במאמר הבא.

 

מדוע חשוב לקבל לייק למתכון?

עסקים רבים העוסקים בתחום האוכל מפרסמים טיפים ומתכונים למשתמשים על מנת שהעסק שלהם יצבור תאוצה ויהפוך למותג וכדי שלעסק יהיו הרבה עוקבים שיחשפו אותו לעוקבים נוספים. ישנם מתכונים ממומנים שמתפרסמים כחלק מקמפיין פרסום כאשר המטרה היא לקדם את העסק. בזמן שמוסיפים למתכון תמונה מרהיבה ואיכותית לאוכל שמצטלם טוב, המשתמשים מסמנים לייק במיוחד כשהמתכון עונה לצרכים שלהם. ביחד עם זאת, לא כל מתכון הוא אטרקטיבי בעיני המתבונן ולא כל מתכון יקבל מספיק לייקים על מנת שיגיע לחשבונות נוספים.

 

כיצד ניתן לצבור הרבה תגובות ולייקים על מתכון?

כאמור, על מנת לצבור הרבה תגובות ולייקים באינסטגרם על מתכון מסוים יש להציג אותו בצורה אטרקטיבית באמצעות סרטון יצירתי או תמונה אטרקטיבית. שנית, ניתן לתייג אותו בהאשטאג פופולרי כדי שהמשתמשים יגיעו אליו. למשל #food הוא האשטאג פופולרי. שלישית, הוא צריך להיות קצר ומדויק. ככל שהתוכן יהיה מקורי ויצירתי יותר, כך העוקבים יגיבו אליו ויסמנו לייק. אלו פעולות שיש להשקיע בהן הרבה זמן ומאמץ, התמדה וכישורים עיצוביים ומילוליים. למרות זאת ישנה דרך קלה יותר להשיג את כמות הלייקים הרצויה כדי שהמתכון יצבור תאוצה. כשרוצים לתת בוסט לעסק של אוכל ניתן לקנות את הלייקים מספק אינטרנטי. לאמור, בהשקעה כספית נמוכה רוכשים כמות מסוימת של לייק אותה הספק מצמיד למתכון המדובר באמצעות הפרטים של חשבון האינסטגרם ותוך זמן קצר התוכן מגיע לעוד משתמשים וללקוחות פוטנציאליים.

 

כיצד הלייקים מסייעים לחשיפה של העסק?

האינסטגרם בנוי מאלגוריתם המזהה תכנים פופולריים באמצעות האינטראקציה של המשתמשים. ככל שהם יסמנו יותר לייק ויגיבו כך האינטראקציה תהיה גבוהה יותר. הזיהוי גורם לאלגוריתם לפרסם את המתכון כך שיופיע בחשבונות של משתמשים המתעניינים במתכונים גם אם אינם עוקבים של העסק. כיום בעידן הטכנולוגי האלגוריתם מבצע פילוח של הגולשים ויודע למי לייעד תכנים מסוימים על פי הרגלי החיפוש והגלישה שלהם. מצד שני, כאשר הוא מזהה שהלייקים לא מגיעים מחשבונות פעילים, או שהמשתמשים מזויפים, הוא לא יעלה את המתכון לפיד של משתמשים אחרים. בשל עובדות אלו, ישנה חשיבות רבה לספק שמוכר את הלייקים. הספק חייב למכור את הלייקים של משתמשים פעילים על מנת שהם יהיו אפקטיביים. גם אם המתכון לא מושקע מבחינה ויזואלית ומילולית ומקבל הרבה סימוני לייק או תגובות אותם קונים ממשתמשים פעילים, ההשפעה תהיה עצומה וכך גם החשיפה של העסק. מדובר על דרך חוקית ולגיטימית לפרסום אם כי היא צריכה להיעשות במתינות ובהדרגה.

 

לוגו של אפליקציה

באותו נושא
מגשי אירוח
3 טיפים לבניית מגשי אירוח

מגשי אירוח יכולים להיות בדיוק הפתרון המושלם שאתם צריכים לאירוע הקרוב. מגשי אירוח נותנים את תחושת השפע המתבקשת שנרצה להעביר לאורחי האירוע שלנו, והדרך שלנו

קרא עוד »