לא נכנעים למזג האוויר! כך תשתמשו במטבח החוץ כל השנה

עם ישראל ידוע באהבתו הגדולה לפעולת הנפנוף, או אם נרצה לקחת את זה למקום מעט יותר קולינארי נאמר, עם ישראל אוהב לאכול בשר על האש.

ישראלים רבים גרים בדירות בהן ישנה מרפסת שמש המאפשרת להכניס לתוכה מנגל גז לצליית בשר, או בבתים פרטיים, להם חצר גדולה ובה ניתן בקלות למקם מנגל גז או מנגל מכל סוג אחר לצליית בשר. על מנת שמזג האוויר המשתנה בין הקיץ לחורף, לא ישפיע על רצונכם להפעיל מנגל ולצלות בשר, מומלץ מאוד להתקין סוכך חשמלי למרפסת.

 

מהו סוכך חשמלי?

סוכך חשמלי למרפסת הוא סוכך פופולרי מאוד מכיוון שהוא קל לתפעול, לחיצה על מתג ייעודי או שלט רחוק, תבצע פתיחה וסגירה רכות ומהירות של הסוכך. הסוכך החשמלי מגיע במגוון די רחב של עיצובים ובהתאם לכך, ניתן להתאימו בדיוק מרבי למרפסת שלכם, הן מבחינת המראה, והן מבחינת תנאי השטח של המרפסת.

קיימים שני סוגים עיקריים של מנועים בסוככים: מנוע חשמלי בעל משדר אלחוטי, המופעל באמצעות מתג הפעלה ייעודי, ומנוע חשמלי משולב, אותו ניתן לפתוח ולסגור הן באופן ידני, והן באופן חשמלי (הדבר מהווה סוג של רשת ביטחון למצב של תקלה במנוע). סוכך חשמלי הוא בהחלט הטוב, היעיל והדקורטיבי ביותר מבין הסוככים הקיימים בשוק ולכן, ניתן לומר שהוא גם היקר ביותר.

מטבח חיצוני

פתרונות נוספים

כיצד עוד ניתן לגרום לכך שבכל עונה בשנה ובכל שעה ביום, תוכלו ליהנות משירותי מטבח וצליית בשר על הגריל שבמרפסת הדירה או הווילה? ובכן, קיימים סוככים נוספים ורשתות הצללה פשוטות וזולות יותר, המסוגלות לתת מענה טוב אך לא מושלם לסוגיית מזג האוויר והרצון להפעיל גריל גז במרפסת.

למשל, סוכך זרועות העשוי מאלומיניום אל חלד יוקרתי, סוכך המיועד לספק הצללה ומידה של פרטיות לכל מרפסת וחצר. הסוכך מגיע במידה של עד 7 מטרים רוחב על הקיר ו- 4 מטרים יציאה מקדימה. הסוכך מגיע או בסגירה ופתיחה באמצעות מנואלה או, בסגירה ופתיחה חשמליים. נקודת התורפה של סוכך זה הנה העובדה, שאין וודאות לכך שיספק הגנה מספיק טובה בימי חורף בהם הרוח חזקה מאוד.

 

פרגולה

פתרון נוסף וותיק ומוכר הוא פרגולת עץ עם גג שקוף מפלסטיק, על פי רוב. הפרגולות למיניהן, מספקות פתרון איכותי והגנה טובה מפגעי מזג האוויר. את הפרגולות ניתן לעטוף כיום עם סוככי מסך נופלים, ידניים או ממונעים וכך, לייצר סגירה ממש הרמטית של המרפסת, שתגן עליכם מפני גשם, ברד, רוח וקרני שמש חמות.

אבל, לפרגולות עלולה להיות נקודת תורפה הקשורה להליכים ביורוקרטיים, בהם נדרש האזרח להגיש בקשה להיתרי בנייה עבור הפרגולה. חשוב שתדעו, תיקון 101 לחוק התכנון והבנייה מקל מאוד על מי שמעוניין לבנות פרגולה בחצר או במרפסת הדירה. הדבר בא לידי ביטוי בכך שרק פרגולות ששטחן עולה על 50 מ"ר נדרשות להיתר בנייה, השאר, בדרך כלל פטורות.

מטבח חיצוני

באותו נושא
5 פתרונות לנשירת שיער

נשירת שיער היא תופעה שכיחה המשפיעה על גברים ונשים כאחד. בין אם היא נגרמת מגנטיקה, חוסר איזון הורמונלי או גורמים חיצוניים, לנשירת שיער יכולה להיות

קרא עוד »
גישור גירושין
כיצד להתכונן לגישור גירושין

גישור גירושין הוא הליך חלופי ליישוב סכסוכים המסייע לזוגות מתגרשים להגיע להסכמות מספקות באופן הדדי מחוץ לבית המשפט. הגישור מציע גישה שיתופית ופחות טעונה ומלאת

קרא עוד »
דרך המעבדה
נעים מאד – דרך המעבדה

בעידן המודע לבריאות של ימינו, צרכנים פונים יותר ויותר לתוצרת אורגנית, ומבקשים להבטיח שהמזון שהם צורכים נקי מכימיקלים מזיקים ומיוצר תוך שימוש בשיטות חקלאות ברות

קרא עוד »
תסמינים של מחלת צליאק
מה הם התסמינים לצליאק

מחלת צליאק היא הפרעה אוטואימונית חמורה הפוגעת בכ-1% מהאוכלוסייה. זה נגרם על ידי אי סבילות לגלוטן, חלבון שנמצא בחיטה, שעורה ושיפון. כאשר אנשים עם צליאק

קרא עוד »