כל כמה זמן צריך להחליף מסנן לתמי 4?

בישראל של שנת 2023, תמי4 הפך לשם נרדף לבר מים – כמו ש-"פטל" הפך להיות שם נרדף לתרכיז למיץ ממותק. את המוצר כולם מכירים – קופסת הפלסטיק הצבעונית (או הלבנה) שבלחיצת כפתור תמזוג לך את הכמות המדויקת של כוס מים חמים או קרים.

אבל אנשים נוטים לשכוח את העובדה שתמי4 הוא לא ברז. בניגוד לברז המטבחי המוכר והפשוט – בתמי 4 מותקן מסנן שנועד למנוע מחומרים ואובייקטים שונים להיכנס לכוס המים שלנו. וכמו כל מסנן – גם אותו צריך לנקות כל זמן מה. בטקסט שלפניכם תוכלו לקרוא למה חשוב לקנות מסנן איכותי לתמי 4, כל כמה זמן צריך להחליף את המסנן ועוד מידע רב, חשוב ומעניין בנושא.

 

כל כמה זמן צריך להחליף פילטר בתמי 4?

התדירות שבה יש להחליף מסנן לתמי 4 תלויה במספר גורמים, כך שקשה לתת מספר מדויק של ימים או חודשים. למשל, תדירות ההחלפה של פילטר לתמי 4 משתנה בהתאם לסוג המסנן שבו אתם משתמשים או מאיכות מקור המים שלך.

באופן כללי, נוכל לומר שכדאי להחליף מסנן לתמי 4 כל 3 חודשים, אך בעבר עוד היה ניתן למצוא יבואנים פרטיים ששיווקו מסננים שהחזיקו מעמד גם שנה. כשאתם קונים מסנן לתמי4 שלכם, מומלץ לבדוק את המלצות היצרן למרווחי החלפת מסננים ולהחליף את המסנן לפיהן. כשאתם מרגישים שיש שינוי כלשהו בטעם או באיכות המים שיוצאים מהמתקן – ייתכן שהגיע הזמן להחליף את המסנן.

מסנן לתמי

למה צריך פילטר בתמי4

יכול להיות ששאלתם את עצמכם למה בכלל אתם צריכים מסנן בבר המים שלכם? הרי, זה לא שעל הברז במקלחת יש לכם מסנן ייעודי – אז למה בכלל לשלם על פילטרים לתמי4? ובכן למסננים בבר מים תפקיד קריטי בהסרת זיהומים ממי הברז, כגון כלור, עופרת ומזהמים אחרים – שאותם אתם לא צורכים בזמן המקלחת בכמות גבוהה – גם אם אתם בולעים מים.

בנוסף, אם בחרתם לקנות בר מים כי לא הייתם מרוצים מהמים בברז, חשוב לזכור שבדרך כלל קניית פילטרים תהיה יותר חסכוניים מרכישת מים בבקבוקים. חשוב גם לזכור שהחלפה של הפילטר היא אינה תהליך קשה, ארוך או מורכב. זאת ועוד – מים מסוננים יכולים לעזור לשפר את הטעם של קפה, תה ומשקאות אחרים שנעשו עם המים.

 

סיכום

לסיכום, אם בחרתם ללכת על האפשרות ה-"ירוקה" יותר ובחרתם לקנות בר מים – חשוב מאוד לקנות ולהחליף בו את המסנן בתדירות מספקת. להחלפה נכונה של מסנן לתמי 4 יש השלכות על איכות המים, טעם המים ותפקוד תקין של בר המים.

זכרו שאתם לא חייבים לקנות מסנן דווקא מהחברה שמכרה לכם את בר המים. כדי לצמצם עלויות תחזוקה, מומלץ לערוך סקר שוק בין מספר משווקים של מסננים לתמי4. כמובן שחשוב לשים לב לאיכות, ולא רק למחיר.

מסנן לתמי

באותו נושא
5 פתרונות לנשירת שיער

נשירת שיער היא תופעה שכיחה המשפיעה על גברים ונשים כאחד. בין אם היא נגרמת מגנטיקה, חוסר איזון הורמונלי או גורמים חיצוניים, לנשירת שיער יכולה להיות

קרא עוד »
גישור גירושין
כיצד להתכונן לגישור גירושין

גישור גירושין הוא הליך חלופי ליישוב סכסוכים המסייע לזוגות מתגרשים להגיע להסכמות מספקות באופן הדדי מחוץ לבית המשפט. הגישור מציע גישה שיתופית ופחות טעונה ומלאת

קרא עוד »
דרך המעבדה
נעים מאד – דרך המעבדה

בעידן המודע לבריאות של ימינו, צרכנים פונים יותר ויותר לתוצרת אורגנית, ומבקשים להבטיח שהמזון שהם צורכים נקי מכימיקלים מזיקים ומיוצר תוך שימוש בשיטות חקלאות ברות

קרא עוד »
תסמינים של מחלת צליאק
מה הם התסמינים לצליאק

מחלת צליאק היא הפרעה אוטואימונית חמורה הפוגעת בכ-1% מהאוכלוסייה. זה נגרם על ידי אי סבילות לגלוטן, חלבון שנמצא בחיטה, שעורה ושיפון. כאשר אנשים עם צליאק

קרא עוד »