אוהבים לארח? כך תתכננו את החצר המושלמת

הרבה אנשים חולמים על בית פרטי וגינה רחבת ידיים, מיהם אותם אנשים? מדוע הם כל כך חושקים בבית פרטי? מדוע הם כל כך חושקים בגינה? כנראה שבמאמר הבא לא תמצאו את כל התשובות לשאלות הללו אבל, אתם כן תמצאו טיפים חשובים לתכנון חצר הגינה המושלמת.

אז במידה ואתם נמנים על אותם אנשים שחושקים בבית פרטי וגינה, מאמר זה בשבילכם. על פי רוב, על אנשים אלה נמנים אנשים שאוהבים מאוד לארח, והם אוהבים לארח בעיקר בחצר הגינה הפרטית שלהם. אז בואו נתכנן יחד את החצר המושלמת.

 

בריאות ונוחות לפני הכל

חצר, גינה ומרפסת, הן דבר מופלא והן מאפשרות לנו לשאוף אוויר בחוץ גם כשאנו נמצאים בבית. החצר מאפשרת לנו ליהנות מפרחים, צמחים ועצים שנותנים לנו את ריחות ותחושות הטבע הנפלא. כמו כן, מדובר במקום שכיף לשהות בו ולארח בו משפחה וחברים אולם, השהייה בחוץ טומנת בתוכה גם אלמנטים מסכנים כגון, חשיפה ממושכת לאור השמש, דבר שהוא מסוכן וצריך למנוע אותו.

אחת הדרכים הטובות ביותר לייצר הצללה, בעיקר בגינות גדולות היא, רשת צל לפי מידה. היתרון של רשתות כאלה הוא בכך שניתן להתאימן במדויק לשטח אותו מעוניינים לקרות.

רשת צל לפי מידה

סוגים שונים של רשתות צל

מעבר לעובדה שרשת צל לפי מידה מייצרת גמישות של כמות החומר הנדרשת, יש להתאים אותה לחומר אליו היא מותקנת (קונסטרוקציה). להלן פרוט קצר בעניין זה:

  • רשת צל למסגרת בטון – מדובר ברשת צל חזקה במיוחד המגיעה עם אחריות לחמש שנים, זה כנראה אומר הכל על האיכויות של רשת זו. קיבוע הרשת מתבצע באמצעות רצועות מתיחה המקשרות בין טבעות מסוג D למתיחה של הרשת לעוגני חץ, עם ראש טבעת, אותם ממקמים בפינות המלבן ולאורכו.
  • רשת צל 4D תוצרת ישראל – רשת הנתלית בצורה קלה מארבע פינות בלבד. רשת אלגנטית, תפורה בחיתוך מקומר, המותקנת באמצעות 4 טבעות D בלבד. החיתוך הייחודי שלה מאפשר למתוח אותה ללא צורך בהשחלה של כבל או חבל היקפי. השיטה הזאת מאפשרת לכל אחד, שאינו איש מקצוע, לבצע את תליית הרשת בצורה קלה ומהירה.
  • רשת צל מבד דראלון – רשת צרפתית הנחשבת למוצר פרמיום מבד דארלון דקורטיבי במיוחד וחזק. הבד עמיד בפני שמש ומים אולם, מהווה את הפתרון היקר ביותר מבין רשתות הצל. הבד נמתח בצורת מפרש בזכות החיתוך שלו, דבר שמקנה לו נראות מאוד יפה. בצלעות המפרש מושחל כבל פלדה, מצופה ברזנט, שמוטמע בשלב התפירה. המפרש אינו מקבל בטן, הוא מתוח בחוזקה ואי לכך, עמיד בפני רוחות חזקות.

 

השלמת אבזור החצר

לאחר שדאגתם לבריאותכם בזמן השהות בחצר, תחת השמש הקופחת והתקנתם רשת צל, מומלץ לרכוש פינת ישיבה נוחה עם שולחן לאירוח, לעצב תאורה יפה, הן לשטח המרפסת והן, לשטח הגינה, הפרחים, הצמחים והעצים שבה. עכשיו, תתרווחו, תארחו ותנשמו אוויר.

רשת צל לפי מידה

באותו נושא
5 פתרונות לנשירת שיער

נשירת שיער היא תופעה שכיחה המשפיעה על גברים ונשים כאחד. בין אם היא נגרמת מגנטיקה, חוסר איזון הורמונלי או גורמים חיצוניים, לנשירת שיער יכולה להיות

קרא עוד »
גישור גירושין
כיצד להתכונן לגישור גירושין

גישור גירושין הוא הליך חלופי ליישוב סכסוכים המסייע לזוגות מתגרשים להגיע להסכמות מספקות באופן הדדי מחוץ לבית המשפט. הגישור מציע גישה שיתופית ופחות טעונה ומלאת

קרא עוד »
דרך המעבדה
נעים מאד – דרך המעבדה

בעידן המודע לבריאות של ימינו, צרכנים פונים יותר ויותר לתוצרת אורגנית, ומבקשים להבטיח שהמזון שהם צורכים נקי מכימיקלים מזיקים ומיוצר תוך שימוש בשיטות חקלאות ברות

קרא עוד »
תסמינים של מחלת צליאק
מה הם התסמינים לצליאק

מחלת צליאק היא הפרעה אוטואימונית חמורה הפוגעת בכ-1% מהאוכלוסייה. זה נגרם על ידי אי סבילות לגלוטן, חלבון שנמצא בחיטה, שעורה ושיפון. כאשר אנשים עם צליאק

קרא עוד »