מה המתכון? כך תדעו מה נמצא באוכל של החתולים

מקרה מצער שאירע לחתול בוגר לפני כמה ימים, גרם לנו להוציא סדרת מדריכים מקיפה שתציג בפני כל דורש את האינפורמציה שנוגעת לרכיבים שקיימים באוכל של החתולים שלכם. אם המקרה לא הגיע לאוזניכם, נאמר בקצרה כי מדובר במוות פתאומי של חתול שקיבל מזון שהיה בו רכיב שהוא רגיש אליו. אנו מזמינים אתכם להישאר אתנו ולגלות איך תוכלו לתת לחתול שלכם אוכל שמתאים לו מבלי לחשוש.

 

בשלב הראשון עליכם להסתכל על גבי האריזה

אנחנו יודעים מה עובר לכם עכשיו בראש ("גיליתם לנו את אמריקה"). הרי מן הסתם הייתם ניגשים כדי לקרוא את האינפורמציה שמופיע על גבי שק המזון או השימורים של החתול שלכם. ובכן, אנחנו כאן כדי לחדש לכם שהרכיבים שעשויים להיחשב כ"אלרגניים" אינם נמצאים בטבלה מסודרת. לעיתים הרכיבים הללו מופיעים בכתב קטן בצד האריזה או מתחתיה.

אוכל של חתול

לא בטוחים אם הרכיב נמצא או לא? תתקשרו לחנות

אם יש ספק – אין ספק. אנחנו ממליצים לכם ליצור קשר עם נציג מטעם חנות חיות שאתם סומכים עליה. תציינו בפנינו כי רכשתם מזון בריא לחתולים ואינכם יודעים אם הוא מכיל את הרכיב X שהחתול שלכם רגיש אליו. חשוב לציין כי הליך זה יכול לבוא לידי ביטוי במידה ואכן רכשתם מזון איכותי של מותג מוכר ונחשב. במצב שכזה, הנציג צפוי לערוך את הבירור המעמיק עבורכם ולומר לכם בסופו של דבר אם יש חשש שהרכיב קיים או שלא.

 

אתם לא מכירים חנות חיות מומלצת? הנה טיפ שיקל עליכם

לא כל נציג יקבל את הפניה שלכם בהבנה. אתם צריכים לפנות אל חנות חיות שידועה ביחס טוב ללקוחות שלה. כדי שזה יקרה, עליכם לערוך בירור מעמיק ברחבי הרשת ולשמוע מה הדעה של ההמונים. ההמלצה שלנו היא להיכנס לפורומים או קבוצות פייסבוק שיש בהם אנשים שמגדלים חתולים. הם יוכלו לציין בפניכם איזו חנות תוכל להעניק לכם את השירות המדובר על הצד הטוב והמקצועי ביותר.

אוכל של חתול

יש אפשרות נוספת, פשוטה יותר

אם אתם מעדיפים לבצע את הבירור באופן עצמאי, כדאי שתדעו שתוכלו לצלם את התמונה של שק המזון שלכם ולערוך חיפוש ברשת באמצעות "גוגל לנס". חיפוש מסוג זה יציג בפניכם תוך כמה רגעים קצרים את כל האתרים שבהם התמונה מופיעה. כך שתוכלו לראות אם גולשים ביקשו להזהיר בעבר בנוגע לרכיבים מסוימים שנמצאים באוכל (או כל אינפורמציה אחרת שעשויה להתגלות כרלוונטית). בחירה באפשרות זו תקנה לכם ידע נרחב הרבה יותר, בגלל שכך תוכלו להגיע לתגובות שנכתבו לא רק בארץ, אלא גם ברחבי העולם.

 

לסיום

עכשיו אתם יודעים שחשוב לערוך בירור מעמיק אודות הרכיבים שנמצאים במזון של החתול שלכם. כך שנותר לכם בשלב זה רק לבדוק את העניין תוך שימוש באחת הדרכים שלעיל ולהיות בטוחים שהחתול יקבל את האוכל המתאים עבורו.

אוכל של חתול

באותו נושא