3 יתרונות ברכישת צנצנת דבש כמתנה לראש השנה

נתחיל ונאמר שישנם המון יתרונות ברכישת צנצנת דבש כמתנה לראש השנה אך נתמקד בשלושה עיקריים:

  • צנצנת דבש היא הסמל המובהק והעיקרי של חג ראש השנה.
  • צנצנת דבש עומדת לבדה כמתנה בפני עצמה ללא צורך בהוספת מוצרים נוספים.
  • השימוש בצנצנת דבש לקראת חג ראש השנה, הוא גדול מאוד בעיקר אם אתם אחראיים להביא את הדבש לארוחת החג.

 

דבש רבותיי,

חודש לפני שחל חג ראש השנה יש ממש היסטריה לגבי רכישת דבש שחלילה עלול להיגמר ואפשר ראות זאת על גבי מדפי הסופר שמתרוקנים מדבש לקראת ראש השנה. כולם קונים דבש לקראת החג, בבתים הפרטיים בחברות השונות ובכלל הרגלי צריכת הדבש בארץ היא מאוד גדולה ולכן יש חשש שלא יישארו צנצנות דבש פנויות בחג ולכן זו סיבה מצוינת לתת צנצנות דבש לראש השנה.

 

אין ספק – צנצנת דבש המתנה המנצחת לחג

אווירת החג מתחילה לתת את אותותיה כשלושה שבועות לפני ערב החג, החנויות השונות עמוסות מקונים, אתרי האינטרנט שעושים משלוחים גם כן עמוסים במשלוחים ובכלל יש הרגשה חגיגית באוויר. אבל הכי כיף בחגים זה קבלת המתנות מהאורחים או לחילופין מהבוס ומהנהלת החברה.

כמעט באופן תמידי אלו שסימני חג ראש השנה הם בראש סדר העדיפויות שלהם, יתנו צנצנת דבש כמתנה. מה גם שהיום אפשר להעניק צנצנת דבש כמתנה בפני עצמה, מהסיבה העיקרית שזה פשוט שימושי כל השנה! דבש לא מתקלקל ויש לו סגולות רפואיות וזה ידוע עוד מראשית בריאת העולם. אז מעבר לכך שדבש הוא אחד האלמנטים הכי מזוהים עם החג יש לו גם ערך מוסף ולא משנה בכלל אם אתם צעירים או מבוגרים, לדבש יש דרישה מצד כולם.

 

שדרוג באפס מאמץ

באם החלטתם על הבאת צנצנת דבש כמתנה בפני עצמה לחג ראש השנה ואינכם סגורים על צורת ההגשה, קבלו טיפ שישדרג לכם את נראות המתנה – ניתן להוסיף כפית דבש מפלסטיק, ברזל או אפילו מעץ, הכי פשוטה שיש בנוסף לקנות סרט מתנה/אריזה בצבע אדום עם לבן או כחול עם לבן שאלו צבעים שמזוהים עם רוח החג.

קישרו את סרט האריזה סביב למכסה צנצנת הדבש והצמידו בצד הצנצנת בעזרת דבק סלוטייפ את הכפית. הכניסו את כל אלו לשקית צלופן פשוטה סיגרו, הדקו ברכת חג קטנה והרי לכם מתנה שווה שמתקשרת באופן ישיר לחג.

 

לסיכום

לא צריך לכתת רגליים ולחפש מתנה לראש השנה, זה ממש "מתחת לאף" של כולנו. צנצנות דבש לראש השנה מכוורת טובה יכולה להוות מתנה מושלמת לחג. ואם בכל זאת רוצים לשדרג ולהוסיף לא צריך כל כך הרבה מאמץ ובעזרת עלות מינימלית של רכישת אלמנט כלשהו כתוספת ועל ידי אריזה יפה וכרטיס ברכה, קיבלתם את המתנה המושלמת לראש השנה.

מוצר טבעי

 

באותו נושא
מגשי אירוח
3 טיפים לבניית מגשי אירוח

מגשי אירוח יכולים להיות בדיוק הפתרון המושלם שאתם צריכים לאירוע הקרוב. מגשי אירוח נותנים את תחושת השפע המתבקשת שנרצה להעביר לאורחי האירוע שלנו, והדרך שלנו

קרא עוד »