לראות ולא להאמין: טרנד מגשי האירוח לאירועים עולה שלב

הם משלבים בין עולמות קולינריים, מפתיעים בטעמם, מרהיבים בצבעיהם. הם מעוצבים ביד אמן ומציעים מבחר עשיר של מתאבנים, סלטים, מאפים מלוחים וקישים, מיני פטיפורים וגבינות משובחות,  קאפקייקס מלוחים ומתוקים. פטיפורים לצד טורטלטים, מוסים לצד מקרונים צבעוניים, חגיגה חושית במיטבה.

הכירו את מגשי האירוח המפתיעים, המפתים, שאי אפשר לעמוד בפניהם. בשנים האחרונות טרנד מגשי אירוח החל לעלות שלב ולהתרחב למגוון  אירועים מכל הסוגים, החל מאירועי חברה ועד חתונות ואירועים פרטיים. באירועי חברה גדל הביקוש למגשי אירוח הן בשל נוחות האירוח והן בשל מגוון סוגי האוכל המוגש בצורה יוקרתית ואלגנטית.

גם באירועי קבלת פנים, במפגשי קוקטייל, בחתונות או אפילו בטרקליני VIP, הפכו מגשי האירוח למבוקשים ביותר. המגשים מותאמים לנושא ולסגנון האירוע, וכוללים פינוקים מיוחדים לכל סוג אירוע. "לאחרונה הגיע טרנד מגשי האירוח גם לאירועי השקה, אירועי צדקה וכנסים פוליטיים" אומר לנו השף יניב שבח, בעלים של חברת "ארטייסט" המתמחה בעיצוב מגשים לאירוח בבית או בעסק.

 

חוויה אינטראקטיבית

אחת הסיבות שבגללה הפך טרנד מגשי האירוח לפופולרי ומבוקש היא ההגשה הנוחה והאינטראקטיבית. אופן ההגשה מאפשר לאורחים להתרועע אחד עם השני, לעבור ממקום למקום, להכיר ולשוחח  עם אנשים ממעגלים שונים, תוך שהם נהנים ממגוון מאכלים. לא עוד ישיבה רשמית סביב שולחנות, אלא אירוע המאפשר קרבה חברתית ויצירת קשרים חדשים.

מגשי אירוח

מגשים של טעמים וצבעים

מגשי האירוח מותאמים לסגנון האירוע שלכם, גם בצבעים, גם בטעמים וגם בעיצוב הקולינרי.   ההגשה במגשי אירוח מאפשרת לאורחים להרכיב לעצמם את המנות שהם אוהבים ולנסות שילובים שונים של טעמים. זוהי אופציה מושלמת לחוויית אוכל מותאמת לעידן הנוכחי, חדשנית ואלגנטית.

 

מותאמים לצרכים משתנים

לא בכדי אנו רואים היום את מגמת השימוש העולה במגשי האירוח, הם מותאמים לצרכים המשתנים וההעדפות התזונתיות שלכם ושל האורחים שלכם. כך תוכלו להזמין מגשי אירוח  ללא גלוטן, מגשים צמחוניים, או טבעוניים שלא נופלים בטעמם מכל מנה משובחת אחרת. ככל שהעולם הופך למגוון ולגלובלי יותר, כך משודרגים מגשי האירוח ומשלבים מגוון מטבחים וטעמים קולינריים. כך תוכלו להזמין מגוון מנות ממטבחים שונים, כמו איטלקי, מקסיקני, סיני, הודי ועוד.

 

סטנדרטים גבוהים של איכות וטריות

מגשי האירוח מציעים מגוון מאכלים מחומרי גלם איכותיים וטריים. את מגשי האירוח מכינים  במקום או ממש לפני האירוע, מה שמבטיח שהאוכל יהיה טרי ככל האפשר. זה משמעותי במיוחד כשמדובר במנות שיש להן חיי מדף קצרים. שימוש במרכיבים איכותיים וטריים, משפיע על הטעם, המרקם והאיכות של האוכל ובכך משדרג את חווית האירוע.

מגשי אירוח

אמנות קולינרית

מגשי האירוח מייצרים חוויה קולינרית מיוחדת בזכות ההקפדה על העיצוב ועל ההקפדה על כל הפרטים. המגשים מעוצבים על ידי שפים מנוסים אשר מקדישים תשומת לב רבה לכל היבט של הכנתם, החל מבחירת החומרים ועד לעיצוב המנות על המגש. מגשי האירוח מרהיבים בצבעיהם ובעיצובם. יש להם נוכחות ויזואלית מרשימה, והם כמובן מעוררי תיאבון. הם מציעים מגוון רחב של מאכלים, המעוצבים ביד אמן.

 

הביס המושלם

הביס המושלם הוא לא רק טעים וחלומי, הוא גם מושך את העין ומשובב את הנפש, הוא האיזון הנכון בין טעמים, מרקמים ומראה ויזואלי. הביס המושלם נמצא על מגש האירוח שלכם. הוא מתוק ומלוח, הוא מעודן ופריך, הוא נימוח ומתפצפץ, הוא קטן מספיק כדי להיאכל בביס אחד או שניים, והוא בעיקר מפתיע. זה הביס שלא תרצו לוותר עליו.

מגשי האירוח הפכו לטרנד בעולם האירועים, ולא בכדי. הם עשירים בטעמים, אטרקטיביים ויזואלית, יוצרים חוויית אוכל אינטראקטיבית, מותאמים לצרכים משתנים  ומתאימים לאירועים קטנים ואינטימיים ועד לאירועי חברה יוקרתיים ואלגנטיים.

מגשי אירוח

באותו נושא