טיפים מנצחים לחמין שיחמם לכם את החורף

אין כמו לשבת עם המשפחה סביב השולחן בערב שישי סגריר ולאכול חמין. להכין חמין זה לא דבר מאוד מסובך. אבל כאן אתן לכם טיפים שישדרגו את החמין שלכם בכמה רמות ויגרמו לכם להתענג על כל ביס.

 

טיפ ראשון: השתמשו בסיר גדול

בחמין יש מרכיבים רבים וגם כשאתם חושבים שהסיר שלכם גדול, זה בדרך כלל לא מספיק. תדאגו להשתמש בסיר גדול במיוחד, על מנת לא להסתבך בהמשך ההכנה.

 

טיפ שני: הכינו שעועית מראש

אין לדעת מתי יגיע יום סגריר ויתחשק לכם להכין בשר חמין. לכן, מומלץ להשרות שעועית ב מראש במשך 24 שעות, ולאחר מכן להקפיא אותה בפריזר. כך תוכלו לשלוף אותה מתי שרק תרצו.

 

טיפ שלישי: תוספות מעניינות

לא הרבה יודעים את זה, אבל אפונה ירקות כמו בטטה, אפונה וגזר יכולים לשדרג לכם את החמין ולהוסיף לו טעם. מומלץ לנסות.

 

טיפ רביעי: הוציאו את הביצים מהמקרר מראש

לעתים קרובות קורה שהביצים מתפוצצות בסיר של החמין. ניתן למנוע זאת על ידי כך שתוציאו את הביצים מהמקרר מראש, על מנת שיקבלו את טמפרטורת החדר.

 

טיפ חמישי: ערבבו את התיבול עם מים

אחד הדברים החשובים בכל תבשיל, לא בהכרח בחמין, הוא תיבול אחיד. שיטה מעולה ליישם זאת בתבשיל החמין היא לערבב את התבלינים עם המים שמוסיפים לסיר.

 

טיפ שישי: תוספת מעניינת 2

החביאו בתוך סיר החמין עוף או פרגית ממולאים במה שתבחרו. אתם תופתעו כמה יהיה נחמד לגלות אותו במהלך הארוחה 😊

 

טיפ שביעי: ביצים בנפרד

במידה ונתקעתם ואין לכם מספיק מקום בסיר לכל הביצים, אפשר לבשל אותן בנפרד. הוסיפו לסיר הנפרד כף סויה, קליפות בצל ומלח ופלפל. הכניסו את הסיר הנפרד לתנור לצד סיר החמין.

 

טיפ שמיני: הימנעו מערבוב כל המרכיבים

דבר חשוב בחמין הוא לא לערבב את כל המרכיבים יחד. לכל מרכיב בחמין יש את האופי הייחודי שלו. לכן, הקפידו שלכל מרכיב יהיה את המקום שלו והניחו את המרכיבים לפי הסדר.

 

טיפ תשיעי: עשו חור קטן בקישקע

לא פעם הקישקע מתפוצץ בעת הבישול ומתערבב עם שאר המרכיבים. כדי למנוע זאת, קחו מחט עבה ונקבו את הקישקע. לאחר מכן, שימו את הקישקע בתנור או בטוסטר אובן לכ- 10 דקות בערך, עד שאתם רואים שהמילוי נהיה קשה יותר.

 

טיפ עשירי: הניחו את תפוחי האדמה למעלה

פעמים רבות, תפוחי האדמה נמעכים בסיר. זה קורה אם לא מניחים אותם למעלה. הקפידו להניח אותם למעלה.

 

טיפ אחרון: אל תחסכו במלח!

מלח הוא מרכיב חשוב בחמין ואתם לא רוצים שהחמין שלכם יהיה חסר טעם. המליחו את החמין רק לאחר שהוא רתח על הגז. מקווה שעזרתי לכם ושהחמין הבא שלכם יהיה טוב בהרבה מהקודם. בתיאבון!

הכנת אוכל

באותו נושא
5 פתרונות לנשירת שיער

נשירת שיער היא תופעה שכיחה המשפיעה על גברים ונשים כאחד. בין אם היא נגרמת מגנטיקה, חוסר איזון הורמונלי או גורמים חיצוניים, לנשירת שיער יכולה להיות

קרא עוד »
גישור גירושין
כיצד להתכונן לגישור גירושין

גישור גירושין הוא הליך חלופי ליישוב סכסוכים המסייע לזוגות מתגרשים להגיע להסכמות מספקות באופן הדדי מחוץ לבית המשפט. הגישור מציע גישה שיתופית ופחות טעונה ומלאת

קרא עוד »
דרך המעבדה
נעים מאד – דרך המעבדה

בעידן המודע לבריאות של ימינו, צרכנים פונים יותר ויותר לתוצרת אורגנית, ומבקשים להבטיח שהמזון שהם צורכים נקי מכימיקלים מזיקים ומיוצר תוך שימוש בשיטות חקלאות ברות

קרא עוד »
תסמינים של מחלת צליאק
מה הם התסמינים לצליאק

מחלת צליאק היא הפרעה אוטואימונית חמורה הפוגעת בכ-1% מהאוכלוסייה. זה נגרם על ידי אי סבילות לגלוטן, חלבון שנמצא בחיטה, שעורה ושיפון. כאשר אנשים עם צליאק

קרא עוד »