3 טיפים לבחירת קייטרינג לאירועים קטנים

החיים שלנו מורכבים מהרבה מאוד אירועים – אירועים פרטיים לצד אירועים עסקיים, אירועי ענק לצד אירועים קטנים, וכן אירועים ציבוריים לעומת אירועים שמתקיימים בחוגי המשפחה או החברים.

אם אתם מתכננים אירוע קטן בקרוב, אתם בוודאי יודעים שצריך יהיה להיות בו גם קייטרינג שיגיש אוכל טעים, חם, טרי ומגוון, כך שכל האורחים וכמובן גם אתם תוכלו להנות מאוכל לא פחות ממצוין.

היום הכנו לכם 3 טיפים לבחירת קייטרינג לאירועים קטנים, כך שכל מנה תוכל להיות לא פחות ממושלמת.

 

בחירת קייטרינג לאירועים קטנים צריכה להתבסס את חוות דעת

אין דבר טוב יותר מאשר להסתמך על הניסיון של אנשים שעשו את זה קודם, וגם בבחירת קייטרינג לאירועים קטנים החוק הזה בהחלט תקף. ככל שתוכלו לאסוף יותר חוות דעת והמלצות חיוביות על הקייטרינג, כך תוכלו לדעת בדיוק למה לצפות ומה אתם עומדים לקבל.

את חוות הדעת וההמלצות אפשר למצוא בקלות בגוגל, באתרי האינטרנט או ברשתות החברתיות כמו פייסבוק לדוגמה, כל מה שתצטרכו לעשות הוא להקליד את מילות החיפוש שמעניינות אתכם, כמו לדוגמה קייטרינג על האש מומלץ, ותוכלו להנות מכל מיני חוות דעת שכתבו אנשים שונים ומגוונים ברחבי הרשת.

 

בדקו את הניסיון של קייטרינג לאירועים קטנים

טיפ בדיקת הניסיון הוא אחד הטיפים הכי חשובים שיש. ברגע שאתם יודעים שקייטרינג לאירועים קטנים כבר עשה לא אירוע אחד ולא שניים בעברו, אתם יכולים להיות רגועים באשר לתזמון הגשת המנות, טריות המנות, תפקוד העובדים בזמן "פיק" – הגשת האוכל במקביל ועוד.

לעומת זאת, קייטרינג לאירועים קטנים שאין לו את הניסיון הדרוש עלול להוציא את המנות באיחור, להגיש מנות שאינן מוכנות עדיין או אינן מצולחתות כהלכה, ובקיצור – פשוט מאוד להרוס לכם את האירוע.

 

קבעו טעימות לפני האירוע

לא כל קייטרינג לאירועים קטנים יסכים לעשות עבורכם מעמד של טעימות, אבל הטיפ שלנו הוא לפחות לנסות. עדיף להגיע לאירוע שאתם מארגנים כשאתם יודעים בדיוק מה צפוי להיות בו – אילו מנות, איך הן נראות, איך הן משתלבות ביניהן מבחינת הטעמים ועוד.

דרך אגב, גם אם לא תוכלו לתאם עם חברת הקייטרינג מפגש טעימות ספציפי, כן מומלץ לנסות ולבקש ממנה להגיע לאירוע שהיא עורכת, ולטעום מהמנות לפני כן.

 

טיפ נוסף וחשוב לא פחות – בדקו את המחיר מבעוד מועד

אין דבר פחות נעים מאשר להגיע למעמד האירוע ולהיתקל בהפתעות לא צפויות. לצערנו, הרבה חברות קייטרינג מפתיעות את הלקוחות עם תוספת תשלום בסוף האירוע עבור אקסטרה מנות, אקסטרה שתייה ועוד כל מיני אקסטרות כאלו ואחרות, וחבל.

את הדבר הזה ניתן לפתור מראש בתיאום ציפיות אל מול חברת הקייטרינג. וודאו בדיוק מהי העלות של כל מנה, ומהן התוספות עבור כל האקסטרות הקשורות לעניין. באופן הזה, לא תצטרכו להתמודד עם הפתעות ברגע האמת. תהנו מהאירוע ושיהיה בתאבון!

ארוחת ערב

 

באותו נושא
מגשי אירוח
3 טיפים לבניית מגשי אירוח

מגשי אירוח יכולים להיות בדיוק הפתרון המושלם שאתם צריכים לאירוע הקרוב. מגשי אירוח נותנים את תחושת השפע המתבקשת שנרצה להעביר לאורחי האירוע שלנו, והדרך שלנו

קרא עוד »