הסוד הקטן שלכם – כך תגישו אוכל טעים בשבת מבלי ללכלך סיר אחד

רוצים להעביר את השבת בבטן על גב, בלי לעמוד מעל הסירים במשך שעות, לחתוך בצלים ולבכות על כל הזמן היקר והאנרגיה שבסופו של דבר מונעים מכם ליהנות באמת מעונג השבת. אם אתם יכולים להזדהות עם תרחישים שכאלה, אולי הגיע הזמן שהשבת הזאת תיהנו מאוכל מגוון וטעים מבלי להניף אצבע. חוץ מזאת שתעזור לכם לחייג ולהזמין אוכל מוכן לשבת.

כי עונג שבת אמיתי הוא ליהנות מזמן איכות עם האהובים והקרובים אלינו באמת, מתוך מקום של נחת וכוחות מתחדשים. 

 

הסוד

הסוד הקטן שלנו הוא אוכל מוכן לשבת, מאחד השפים הורסטיליים ביותר בארץ. אשר מציע לכם מגוון עשיר של מעל ל100 מנות אוכל שונות לשבת, ועשרות קינוחים הכוללים עוגות ועוגיות לשבת.

כל שעליכם לעשות הוא להתקשר למוקד ההזמנות שלנו במהלך השבוע עד יום חמישי ב12 בצהריים, לבחור את הסלטים, הבשרים, התוספות, העוגות והפשטידות של המטבח של אבי מלכא וליהנות מהאוכל שבת הטוב ביותר שאכלתם ומבלי שום מאמץ. אז זה הסוד שלנו, המטבח של אבי מלכא מספק לכם אוכל מוכן לשבת לכל הארץ ובמחירים הנוחים ביותר בארץ.

הסוד

אוכל מוכן לשבת ללא שום מאמץ

הגיע הזמן שתניחו את הכלים לקראת השבת הקרובה, תחסכו מעצמכם את הטרחה הרבה ותזמינו אוכל מוכן לשבת, במחיר ואיכות ללא מתחרים. הגיע הזמן שלכם ליהנות ממנות קוגל תפוחי אדמה. קוגל תבשיל אפוי במקור מבושל על גבי הצ'ולנט של שבת (התבשיל שאנו אוכלים בשבת) והיה שונה ממה שאנו מכנים היום קוגל.

אבל בכל זאת, זה מזוהה עם מאכלי שבת וכוסות קוגל תפוחי אדמה אלו הם באמת מה שחלומות עשויים ממנו. או, לבחור מעשרות סלטים ישראלים, שהמטבח של אבי מלכא מכין עבורכם בכל יום. תוך כדי שימוש בחומרי הגלם האיכותיים והטריים ביותר. על מנת שגם אתם תוכלו ליהנות משבת של נחת ללא עבודת פרך במטבח.

 

כדאי לכם לא להתאמץ לשבת הקרובה

הזמנה או איסוף של אוכל מוכן לשבת משחרר לכם כל כך הרבה משאבים שכדאי לכם לשקול זאת לפחות אחת לחודש. כך תוכלו ליהנות באמת מהזמן הפנוי של השבת והימים שלפני השבת, ולהסב את כל תשומת הלב שלכם לצרכים האישיים והמשפחתיים שלכם.

זה לא משנה איכן אתם מתגוררים, כמה אורחים מגיעים, ומה כל אחד מהם מעדיף לאכול. המטבח של אבי מלכא מנגיש לכם את מיטב המאכלים לשבת, ומאפשר לכם לנוח וליהנות מעונג שבת אמיתי.

 

לסיכום

על מנת שגם אתם תוכלו ליהנות מזמן איכות בשבת הקרובה, הרימו צלצול או השאירו פרטים כבר היום באתר של אבי מלכא, והנציגים שלנו ישמחו לעזור לכם לתאם את האוכל המוכן לשבת הטוב ביותר שאי פעם אכלתם.

אוכל טעים בשבת

באותו נושא
מגשי אירוח
3 טיפים לבניית מגשי אירוח

מגשי אירוח יכולים להיות בדיוק הפתרון המושלם שאתם צריכים לאירוע הקרוב. מגשי אירוח נותנים את תחושת השפע המתבקשת שנרצה להעביר לאורחי האירוע שלנו, והדרך שלנו

קרא עוד »