הכירו את קפה נחת – פולי הקפה הכי טובים לעסקים!

לא מסוגל לפתוח את היום בלי אספרסו? לא מסוגלת לדמיין יום עבודה בלי כמה כוסות קפה? כנראה שאתם לא לבד. רוב הישראלים אוהבים לשתות קפה, צורכים כמה כוסות קפה ביום, ואפשר לומר שהקפה הוא הדלק שלנו.

האם פעם השקעתם רגע מחשבה בנוזל הכהה הזה שאתם שותים בכמויות גדולות? האם אי פעם חשבתם איך לשדרג לעצמכם את הקפה? הכנו כאן עבורכם מדריך קצר שבו תוכלו לשמוע על רשת צעירה של בתי קפה, אבל לא סתם בתי קפה, אלא הרבה מעבר לזה. אם אתם אנשים של קפה, כדאי לכם להקדיש כמה דקות לקריאת המאמר הזה, תאמינו לנו שלא תתחרטו.

 

קפה נחת

קפה נחת הוא מקום שמכבד את הקפה, ושנועד לאנשים שאוהבים קפה ומבינים בקפה. כאן לא תקנו עוד כוס של הפוך גדול בריצה בדרך לעבודה. מדובר על רשת של בתי קפה עם ארבעה סניפים, שתוכלו למצוא בה את כל מה שקשור לקפה.

בקפה נחת עובדים אך ורק עם פולי הקפה הטובים ביותר – אלו שגודלו בתנאים הכי טובים ובהשקעה מירבית. הפולים מיובאים לישראל, נקלים במקום על ידי אנשי המקצוע הטובים ביותר, ובסופו של דבר הופכים לקפה שאתם שותים.

קפה נחמד

מוצרי הקפה של קפה נחת

כפי שכבר אמרנו, לא מדובר על סתם בית קפה. כמובן שאתם יותר ממוזמנים להגיע ולשתות כוס קפה, אך בקפה נחת תוכלו למצוא עוד המון מוצרים נלווים ואת כל מה שקשור לקפה ולתרבות השתייה שלו. כך למשל, תוכלו למצוא הרבה מאוד סוגים של תערובות פולים בטעמים שונים, כך שבטוח תמצאו את התערובת המדויקת שמתאימה לטעם שלכם.

בנוסף, תוכלו לרכוש מקינטות, כוסות ייעודיות לקפה, קנקני קפה, ליהנות מסדנאות והרצאות בתחום, ועוד. אם יש לכם חברים שמשוגעים על קפה תוכלו אפילו לרכוש עבורם גיפט קארד של קפה נחת.

 

למה דווקא קפה נחת?

קפה נחת הוקם על ידי שני יזמים עם ניסיון של יותר מ- 20 שנה בעולם הקפה, שאוהבים קפה ומכבדים אותו. במקום שמים דגש משמעותי מאוד על הטריות והטעם של הקפה, מכיוון שקפה שיוצא מקלייה מתיישן ומאבד את הטעמים והארומה שלו. כל סוגי הקפה שמחזיקים במקום הם ברמה הגבוהה ביותר, ומדורגים בציון של למעלה מ- 80 בדירוג בין לאומי מקצועי.

קפה בדיוק

אז איך שותים קפה נחת?

אפשר להגיע לאחד הסניפים וליהנות מקפה מעולה, אבל בטח תשמחו לדעת שניתן גם לבצע הזמנות דרך אתר האינטרנט של הרשת. בנוסף, אפשר לקבל שירות עבור עסקים ומשרדים, כך שתוכלו לפנק את העובדים שלכם בקפה מעולה לעבודה.

 

סיכום

אם אתם מוכנים להסתפק בנס קפה פושר, אז כנראה שזה לא בשבילכם. אבל אם אתם אוהבים קפה, ורוצים לשתות את הקפה הטוב ביותר, אתם כבר יודעים איפה למצוא אותו.

עֵסֶק

באותו נושא