הילד לא רוצה אירוע בר מצווה? הנה מה שאפשר לעשות במקום

בר מצווה הוא אירוע מיוחד בחייו של ילד. הוא מסמל את המעבר מילדות לבגרות, משפחות רבות מחליטות לחגוג את המאורע באירוע חגיגי עם אולם ודי.ג'י והרבה אורחים, ויש משפחות שמעדיפות לחגוג את היום המיוחד בטיול משפחתי מהנה. באתר קרמל תוכלו למצוא שפע של רעיונות לבילוי משפחתי מיוחד עם חתן בר המצווה ולחגוג את המאורע בדרך מיוחדת משלכם. 

 

אתר קרמל

אתר קרמל הוקם על מנת לשמש כפלטפורמה עבור מפעילי אטרקציות, אתרי מושרת, מסלולי טיולים, פינות חי ומשחקיות ועוד בכל רחבי ישראל המתאימים לכל גיל ולכל עונה בשנה. תוכלו למצוא פעילויות המתאימות למשפחה עם ילדים, לזוג הרומנטי או ליום גיבוש בעבודה.

כך שאם לדוגמא אתם מחפשים פעילות פיינטבול כל שעליכם לעשות זה להכנס לאתר קרמל ולמצוא שפע של פעילויות פיינטבול ברחבי הארץ.

פנטבול עשרים ואחת

בר מצווה

בר המצווה הנחגג ביום הולדתו השלוש עשרה של הבן מציין את המעבר בין ילדות לבין בגרות ונטילת עול מצוות. בדרך כלל נהוג לחגוג את בר המצווה בהוד והדר עם אורחים רבים, אך ישנן משפחות רבות המעדיפות להקנות ליום המיוחד ערכים וגיבוש משפחתי. באתר קרמל תוכלו למצוא שפע של פעילויות המתאימות לחתן בר המצווה ומשפחתו ביום המיוחד שלכם.

 

פעילויות מרתקות לבר המצווה

באתר קרמל יש שפע של הפעלות ואטרקציות המיועדות לחתן בר המצווה ומשפחתו, להלן מספר אפשרויות מומלצות לפעילות ביום המיוחד:

  1. חווית פיינטבול: הפעילות מתאימה לחברי כיתתו של חתן בר המצווה או למשפחתו. במהלך משחק הפיינטבול תחולקו לשתי קבוצותב ומטרתכם היא לקחת את הדגל השייך לקבוצה היריבה. באמצעות רובי הצבע המיוחדים תוכלו לסלק מהמגרש חברי קבוצה יריבים ובכך לשפר את הסיכויים שלכם לנצח.
  2. רפטינג נהר הירדן – חווית טבע עוצמתי, גילוי אחריות ונטילת מנהיגות בזמן החתירה במי הירדן הקופצניים, זוהי חווית האקסטרים האולטימטיבית לכל בן מצווה שמעוניין לחגוג את בר המצווה שלו בטבע מסעיר ופראי.
  3. חוות פיליפ – החווה הממוקמת בסמוך לקריית גת מציעה שפע של פעילויות ואטרקציות לכל המשפחה, כולל נהיגה בכרכרות הרתומות לחמורים. חוויה מעניינת במיוחד לכל מי שרוצה חוויה מיוחדת ומלאת שמחה בבר המצווה שלו.
  4. לייזר קראפט – היתרון הגדול של לייזר קראפט זה שהם מגיעים עד אליכם, מתקינים תפאורה מיוחדת היכן שתרצו כדי שחווית המשחק שלכם תהיה מושלמת. מתאים למשחק עם ילדי הכיתה של הנער או עם בני משפחתו למשחק אנרגטי ומלא בהתרגשות.

 

לסיכום

אתר קרמל הוקם במטרה לסייע לכם למצוא דרכים מהנות במיוחד לבלות עם המשפחה, עם חברים או לימי גיבוש במשרד. תוכלו למצוא שפע של פעילויות בחיק הטבע, באתרי מורשת, מוזיאונים, אטרקציות וחוויות אקסטרים, פינות חי ומשחקיות ועוד לכל גיל ולכל מטרה.

בר מצווה הוא אירוע מיוחד בחייו של ילד

באותו נושא
5 פתרונות לנשירת שיער

נשירת שיער היא תופעה שכיחה המשפיעה על גברים ונשים כאחד. בין אם היא נגרמת מגנטיקה, חוסר איזון הורמונלי או גורמים חיצוניים, לנשירת שיער יכולה להיות

קרא עוד »
גישור גירושין
כיצד להתכונן לגישור גירושין

גישור גירושין הוא הליך חלופי ליישוב סכסוכים המסייע לזוגות מתגרשים להגיע להסכמות מספקות באופן הדדי מחוץ לבית המשפט. הגישור מציע גישה שיתופית ופחות טעונה ומלאת

קרא עוד »
דרך המעבדה
נעים מאד – דרך המעבדה

בעידן המודע לבריאות של ימינו, צרכנים פונים יותר ויותר לתוצרת אורגנית, ומבקשים להבטיח שהמזון שהם צורכים נקי מכימיקלים מזיקים ומיוצר תוך שימוש בשיטות חקלאות ברות

קרא עוד »
תסמינים של מחלת צליאק
מה הם התסמינים לצליאק

מחלת צליאק היא הפרעה אוטואימונית חמורה הפוגעת בכ-1% מהאוכלוסייה. זה נגרם על ידי אי סבילות לגלוטן, חלבון שנמצא בחיטה, שעורה ושיפון. כאשר אנשים עם צליאק

קרא עוד »