האם יש מספר טלפון לשירות הלקוחות של וולט?

בטוח שגם לכם זה קרה. מאנצ׳ לילי שהתעכב או מסעדה ששכחה להוסיף טבעות בצל, ואתם תוהים לעצמכם עם מי לדבר. חוץ מהשירות באפליקציה האם ידעתם שיש לוולט מספר טלפון?

 

מה זה בעצם וולט?

וולט היא חברת משלוחים שמקשרת בין מסעדות לבין הלקוח, החברה הוקמה בהלסינקי שבפינלנד ב2014 ומשם התרחבה לערים בכל העולם. בשנת 2018 וולט הגיעה לישראל, התחילה בתל אביב ומאז הרחיבה את טווח המשלוחים שלה לעוד כמה ערים ברחבי הארץ בינהם כפר סבא וירושלים.

האפליקציה עובדת כך שהלקוח מזמין דרך האפליקציה או האתר משלוח ממסעדות שעובדות עם וולט, משם המסעדה מעבירה את המשלוח אל שליח שמגיע אליכם על אופניים. האנשים שעובדים בוולט מכונים גם ״וולטרים״ והם בעצם פרילנסרים שמספקים שירות לוולט וללקוח בכך שהם בוחרים לעצמם הזמנות ומגיעים לדלת שלכם.

פרטי שירות הלקוחות של וולט

יש עם מי לדבר?

במידה והזמנתם משלוח מוולט בעבר אתם בטח יודעים שניתן לעקוב אחר התקדמות המשלוח באפליקציה. מהודעה על כך שההזמנה התקבלה, בהכנה, בדרך אליכם ועד מיקום חי של השליח ברחבי העיר. אם מצאתם בעיות עם ההזמנה, גם בתכולתה וגם במשלוח עצמו תמיד תוכלו לתקשר עם וולט.

פרטי שירות לקוחות וולט נמצאים גם באפליקציה וגם באתר, בנוסף קיימת אפשרות להתקשר למספר שמופיע בקישור המצורף. לוולט יש לא מעט דרכי התקשרות כך שבכל צרה ניתן למצוא מישהו לפנות אליו, בנוסף האפליקציה מציעה הרבה שקיפות על המשלוח שלכם- כך שלא תשארו עם שאלות בלי מענה.

 

האם השירות מומלץ?

שירות הלקוחות של וולט יכול לעזור במגוון תחומים. בתור המקשר בין הלקוח למסעדה וולט יכולים לברר עם המסעדה מה קרה למשלוח, אם חסר או התעכב מוצר וולט יכולים להעניק פיצוי או פתרון וגם לשלוח מה שחסר אל הלקוח. בנוסף וולט מציעים לא מעט דרכים לתקשר איתם וגם להתלונן- פייסבוק, וואטסאפ, מספר טלפון, דואר, אימייל, צ׳אט באתר ובאפליקציה ואפילו בכתובת שלהם.

כך שאם נתקלתם בבעיה מומלץ מאוד לנסות את שירות הלקוחות והיא ככל הנראה תפתר. מכיוון שוולט היא אפליקציה עם מערכת דירוגים וציונים למסעדות ניתן גם להסתכל לפני ההזמנה על ההמלצות של לקוחות קודמים. וולט מציעה המון מקום לחוות דעת הן על המסעדה והן על המשלוח כדי לוודא שירות מצויין.

 

לסיכום-

וולט היא חברת משלוחים שפועלת בפריסה ארצית ומאפשרת ללקוחות להזמין ממגוון מסעדות מזון מבלי לצאת מהבית. היום כבר ניתן לראות את שליחי הוולט בכל רחבי הארץ ואפשר להזמין דרכם כמעט הכל. השליחים של וולט ישתפו את מיקומם מהמסעדה ועד לדלת כדי להבטיח לכם שקיפות ולוח זמנים על ההגעה של האוכל. האפליקציה מאפשרת שקיפות ושירות הלקוחות מציע פתרונות למגוון נושאים, טענות ומענות. תזמינו וולט.

פרטי שירות הלקוחות של וולט

באותו נושא
5 פתרונות לנשירת שיער

נשירת שיער היא תופעה שכיחה המשפיעה על גברים ונשים כאחד. בין אם היא נגרמת מגנטיקה, חוסר איזון הורמונלי או גורמים חיצוניים, לנשירת שיער יכולה להיות

קרא עוד »
גישור גירושין
כיצד להתכונן לגישור גירושין

גישור גירושין הוא הליך חלופי ליישוב סכסוכים המסייע לזוגות מתגרשים להגיע להסכמות מספקות באופן הדדי מחוץ לבית המשפט. הגישור מציע גישה שיתופית ופחות טעונה ומלאת

קרא עוד »
דרך המעבדה
נעים מאד – דרך המעבדה

בעידן המודע לבריאות של ימינו, צרכנים פונים יותר ויותר לתוצרת אורגנית, ומבקשים להבטיח שהמזון שהם צורכים נקי מכימיקלים מזיקים ומיוצר תוך שימוש בשיטות חקלאות ברות

קרא עוד »
תסמינים של מחלת צליאק
מה הם התסמינים לצליאק

מחלת צליאק היא הפרעה אוטואימונית חמורה הפוגעת בכ-1% מהאוכלוסייה. זה נגרם על ידי אי סבילות לגלוטן, חלבון שנמצא בחיטה, שעורה ושיפון. כאשר אנשים עם צליאק

קרא עוד »