4 דרכים גאוניות להכין ארטיקים מפירות

יש מי שחושבים שהכנה של ארטיקים מפירות היא עניין מורכב, אבל האמת היא, שההפך הוא הנכון.

רגע לפני שתערבבו כוס מים עם קצת מיץ ממותק ותעבירו למקפיא עם מקל ארטיק, כדאי שתדעו שאתם יכולים להכין ארטיקים מפירות בקלות ובמהירות.

תכירו את 4 הדרכים הגאוניות להכנת ארטיקים מפירות שיגרמו לאורחים שלכם לשבח אתכם ללא הפסקה:

 

דרך מספר 1 – באמצעות בלנדר

הדרך הנוחה ביותר היא כמובן באמצעות בלנדר. כדי להכין ארטיק בדרך גאונית, אתם צריכים לבחור 3 פירות שאתם אוהבים. הנה כמה שילובים אפשריים:

  • תפוז + בננה + תות
  • דובדבן + אבטיח + אפרסק
  • משמש + אפרסק + פטל

לאחר שתבחרו את 3 הפירות המתאימים, תוציאו את הגלעינים, תחתכו אותם לחתיכות קטנות ותזרקו אותם לבלנדר. כעת, אתם צריכים להוסיף 2 כוסות מים\חלב\יוגורט ולערבב. לאחר שתיווצר הבלילה, תוכלו להעביר אותה לתבנית של ארטיקים וישר למקפיא.

 

דרך מספר 2 –באמצעות כוסות חד פעמיות וכפית

אם אתם רוצים להכין ארטיקים מפירות אבל אין לכם תבנית מיוחדת להכנה, אתם לא צריכים לרוץ לחנות ולרכוש אחת כזו, אתם צריכים פשוט לארגן כמה כוסות פלסטיק (של שתייה קרה או חמה) וכפית חד פעמית או רב פעמית. כעת, אתם יכולים להכין את המתכון שצוין לעיל (ניתן כמובן לבחור פירות אחרים מאלו שצוינו קודם לכן) ובסופו של דבר, תעבירו את הבלילה לכוסות חד פעמיות ולמקפיא. לאחר חצי שעה שהבלילה במקפיא, תוסיפו את הכפית ותחכו 4 שעות עד שהארטיק יהיה מוכן.

 

דרך מספר 3 – באמצעות תבנית מאפינס

אם אין לכם תבנית של ארטיקים וכוסות חד פעמיות, אתם יכולים לאלתר הכנה של ארטיקים מפירות עם תבנית רב פעמית של מאפינס. הארטיקים שלכם ייצאו בצורה ייחודית, כך שתוכלו להגיש אותם ולהזליף מעליהם סירופ פירות טעים ומתקתק. ההכנה היא זהה לזו שצוינה בדרך מספר 1, רק שבמקום להזליף את הבלילה אל תבנית של ארטיקים, אתם תעבירו אותה אל תבנית של מאפינס. ניתן להשתמש בתבניות מאפינס מהסוגים הבאים:

  • תבניות רב פעמיות מסיליקון
  • תבניות חד פעמיות מקרטון
  • תבניות חד פעמיות מאלומניום

 

דרך מספר 4 – באמצעות תבנית עוגה

אם אין לכם תבנית של ארטיקים, כוסות חד פעמיות ותבנית של מאפינס, אתם יכולים להשתמש בתבנית של עוגה (עגולה או מרובעת). פשוט תכינו את הארטיק לפי ההנחיות שצוינו בדרך מספר 1 ותעבירו את הבלילה לתבנית עוגה. לאחר שתעשו זאת, תתקעו כפיות או מקלות ארטיק בתבנית ולאחר שהבלילה תהיה קפואה לגמרי, תוכלו לחתוך אותה עם סכין לריבועים.

 

סיכום

אלו היו 4 הדרכים הגאוניות שיאפשרו לכם להכין ארטיקים טעימים מפירות שיגרמו לאורחים שלכם שיגרמו לאורחים שלכם לשבח אתכם ולבקש את המתכון הגאוני. לנו נותר לאחל לכם רק שיהיה בתיאבון!

קרחונים

 

באותו נושא
מגשי אירוח
3 טיפים לבניית מגשי אירוח

מגשי אירוח יכולים להיות בדיוק הפתרון המושלם שאתם צריכים לאירוע הקרוב. מגשי אירוח נותנים את תחושת השפע המתבקשת שנרצה להעביר לאורחי האירוע שלנו, והדרך שלנו

קרא עוד »