ברים באתונה – איפה מומלץ לשתות בירה באתונה

אחד הבילויים באתונה לצד הטברנות המדליקות שלה הם הברים שמספקים חיי לילה תוססים עד השעות הקטנות של הלילה.

בין אם מדובר בבירה קרה ואוזו ובין אם במשקאות אלכוהוליים אחרים אל תוותרו על ביקור באחד מהברים המומלצים בעיר.

כאן קיבצנו עבורכם את מיטב הברים באתונה.

 

אזור הברים באתונה

ברים באתונה ניתן למצוא ברחוב kolokotroni שם הריכוז הגדול ביותר שלהם לכל אורך הרחוב והסמטאות היוצאות ממנו. חלקם של הברים מלווים בדי.ג'י וניתן לרקוד בהם וחלקם משמשים כפאבים לשתיית אלכוהול ובירה. למשל, הבר clumsies הוא בר טרנדי ומפורסם עם די.ג'י ושף ידועים. לעומת זאת, בבר מונק ווין תוכלו להתענג על יין מקומי מסוגים שונים ומתפריט עשיר. אם אתם חושקים בקוקטיילים יוצאי דופן מומלץ לבקר בנואל, שם גם תוכלו להתענג על פיצות בטעמים שונים.

 

בר באבא או רום

בר זה הוא מחמישים המובילים בעולם מאחר וההתמחות שלו היא בקוקטיילים העשויים מעשבי תיבול. למקום 70 סוגים של רום המרכיבים את הקוקטיילים והמומלץ ביותר הוא קוקטייל המורכב מצ'ילי, ליים, חלב, אגוז מוסקט ורום קוקוס מג'מייקה. חוץ מזה המקום מגיש קוקטיילים חובקי עולם ברמה גבוהה ובשירות מצוין.

 

אני לא שותה רדבול – רק ג'ין עם טוניק ומועבט…

בר אינטימי בשם ג'ין ג'וינט הוא המקום בו תוכלו לרוות את צימאונכם בג'ין עם טוניק. מדובר על בר סמוך לכיכר סינטגמה המכיל כ-100 סוגי ג'ין עם או בלי טוניק, ג'ין יבש, עם חלבון ביצה, סמבוק, לימון או סירופ ווניל או קוקטיילים המשלבים קרמל מלוח וקוקוס, זעפרן או אגבה – רק לבחור ולהתנסות! בנוסף, זהו המקום בו תמצאו גם טקילות מיוחדות כמו טקילות עם מנגו מעושן ומשקאות רום נדירים כמו רום עם קפה ופסיפלורה. עם משקה ביד ומצב רוח טוב תיהנו ממוסיקת ג'ז או רוק שיכניסו אתכם לאווירה.

 

בר 7 הג'וקרים

בר נוסף הקרוב לכיכר סינטגמה הוא ה-7 ג'וקרים התיאטרלי. מדובר על בר קסום הנראה כמו סיפור מהאגדות. החיסרון היחיד הוא שמותר לעשן בתוכו ולכן מי שאלרגי לסיגריות פחות יאהב. יחד עם זאת המקום מציע בירות וקוקטיילים קרירים ומרעננים. כאן תוכלו לטעום את הבירות המקומיות ולבלות עד שעות הבוקר ביחד עם המקומיים החברותיים של העיר. בנוסף, בבר יש מוסיקה טובה שמרימה את האווירה ועושה חשק של עוד.

 

Anglais bar

אם ברצונכם לשלב שתיית אלכוהול ביחד עם נוף מדהים של הפלאקה והאקרופוליס בעת השקיעה, בקרו בבר זה הפתוח עד אמצע הלילה. בין הקוקטיילים והבירות תמצאו גם פירות טריים עונתיים ומטבח המשלב מנות קלאסיות של נקניקים, גבינות או שרימפס עם כמהין. הבר מתאים לזוגות המחפשים קצת רומנטיקה ואווירה אחרת. לסיכום, לא משנה באיזה בר תבקרו, בחרו לפחות ערב אחד בחופשה בו תוכלו לספוג את האווירה המקומית.

שתייה חריפה

 

באותו נושא
מגשי אירוח
3 טיפים לבניית מגשי אירוח

מגשי אירוח יכולים להיות בדיוק הפתרון המושלם שאתם צריכים לאירוע הקרוב. מגשי אירוח נותנים את תחושת השפע המתבקשת שנרצה להעביר לאורחי האירוע שלנו, והדרך שלנו

קרא עוד »