בקבוק שומר קור וחום – הרכישה האולטימטיבית

בתקופה האחרונה עלתה המודעות בכל הנוגע לשימוש במוצרים אקולוגיים. הדבר הביא אותנו לכתוב סדרת מדריכים בנושא. אם קראתם את המדריכים הקודמים שלנו, אתם בוודאי יודעים שבכל פעם נציג בפניכם פריט שימושי ביותר (שאתם לא תבינו איך הסתדרתם עד היום בלעדיו) ונציין בפניכם כמה עובדות חשובות לגביו. במדריך הנוכחי בחרנו להתמקד בבקבוק שומר קור וחום. הישארו אתנו ותגלו את כל הפרטים אודות הפריט שאתם חייבים שיהיה לכם בתיק.

 

מה זה בכלל בקבוק שומר קור וחום?

סביר להניח שראיתם אותו אצל מתאמן או מתאמנת כשהגעתם לשיעור פילאטיס או כשעליתם על אחד ממתקני מכון הכושר. מדובר בבקבוק "החם" של העונה. הוא מאפשר לשמור על קור או על חום בהתאם לצורך שלכם. אם עד לפני כמה שנים היינו צריכים לרכוש תרמוס ובקבוק שומר על קור בנפרד, עכשיו המציאות השתנתה. אפשר למצוא את 2 הפריטים הללו בפריט אחד.

 

יתרון מספר 1 של בקבוק שומר חום וקור – לא צריך לקחת אתכם 2 בקבוקים

אם אתם לא יכולים לצאת מהבית בלי קפה בבוקר, דעו שאתם לא צריכים יותר לקחת אתכם כוס\בקבוק לקפה וגם בקבוק למים. אתם יכולים למלא בקבוק שומר קור וחום בקפה חם ומפנק בשעות הבוקר, ולאחר שתסיימו את הקפה, תוכלו לשטוף את הבקבוק ולמלא אותו במים שישמרו עליכם רעננים. מדובר בבחירה שתאפשר לכם לפנות קצת מקום בתיק.

 

יתרון מספר 2 של בקבוק שומר חום וקור – לא צריך לשים יותר בקבוקי פלסטיק בהקפאה

אתם בטח זוכרים את הרגע הזה שבו הייתם ממלאים בקבוקי מים ומניחים בהקפאה למשך הלילה, כדי שלמחרת יהיה לכם בקבוק קר וצונן. אבל כולנו מכירים את התוצאה של הדבר הזה. בסופו של דבר אתם מוצאים את עצמכם עם בקבוק קפוא לחלוטין בלי שיוצאת ממנו אפילו טיפת מים אחת קטנה. רכישה של קיט קיץ שכולל בתוכו בקבוק שומר קור וחום תשכיח מכם את הליך הקפאת הבקבוקים ואת הניסיונות החוזרים ונשנים להוציא טיפת מים מהבקבוק הקשיח.

 

יתרון מספר 3 של בקבוק שומר חום וקור – נוח לנשיאה

היתרון שחשוב לציין אותו הוא הנוחות. כולם בוחרים להשתמש בבקבוק הזה בימי החורף הקרים וגם בימי הקיץ החמים פשוט כי הוא נוח וקל לנשיאה. אפשר לשים אותו בכל תיק או פשוט להחזיק אותו ביד (במרבית המקרים הוא מגיע עם תוספת שניתן לאחוז בה בנוחות). כך שאתם יכולים להשתמש בבקבוק לאחד או יותר מהמצבים הבאים:

  • ריצה
  • הליכה
  • אימון כושר
  • ישיבה בעבודה ועוד

 

כמה מילים לסיום המדריך

עד כאן המדריך הנוכחי שעסק בפריט החם ביותר של העונה – בקבוק שומר חום וקור. מקווים שקיבלתם את כל המידע הנחוץ לכם בנושא ומתארים לעצמנו שנפגש בהמשך, במדריכים הבאים. להתראות בינתיים ושיהיה קיץ צונן.

בקבוק שומר קור וחום

באותו נושא
דובוני גומי בכל הצבעים
מתכון נשנושי אלכוהול

הקורונה מנעה מאיתנו את כל המפגשים החברתיים. הצעירים הישראלים שתרבות המסיבות כל כך מושתת אצלם נותרו בבתיהם יותר מידי זמן. אנחנו רגילים לבלות ולהנות מהחיים

קרא עוד »